Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2016-11-06, 00:22
Medlem
Milizers avatar
Jag har en teori om Mia (kvinnan i TS). Hon är är en djupt troende feminist som vill förbjuda porr. Samtidigt vet hon inte riktigt vad det är och hon är nyfiken. Så en vecka när hennes sambo (en annan flata förstås) är bortrest i Gambia för en kvinnokongress där, så blir frestelsen för stor.

Hon kollar på porr. Till sin förskräckelse blir hon galet kåt och tokpullar hela veckan. Hon får orgasm efter orgasm tills hon somnar helt utmattad. När hon vaknar har hon värsta skamkänslorna och ångesten. För att hitta tillbaka till sitt rätta jag författar hon då ett antal ilskna blev till Comhem och andra internetleverantörer som har porr som tilläggsutbud.
Senast redigerad av Milizer 2016-11-06 kl. 00:27.
Citera
2016-11-09, 14:59
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Det låter mer som hederlig amerikansk moraliserande och inte feminism. Har du någon länk som visar åt att det är mer åt hållet du beskriver det? Det skulle vara intressant att ta del utav. Eftersom jag alltid funnit just moraliserande i Amerika intressant, eftersom den är spretig.

Mia ansträngde sig lite extra för att "råka" se något som kunde göra henne upprörd, eller så är hon hemskt oteknisk, men då brukar en istället klicka bakåt och lärt sig något.
Vad vill hon åstadkomma genom att ta bort just "Barely Legal"?
Citat:
Why was Little, aka Hardcore, convicted in Florida, when the offending material was produced elsewhere and distributed in many places, even overseas? IANAL, but as I understand it: producers are subject to obscenity charges in any state the material can be downloaded when local standards deem the material to be obscene.
Låter lite väl godtyckligt, kan man tänka.

Och "Mia" har verkligen ansträngt sig att bli kränkt, hon har väl för lite att göra eller så..
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in