• 1
  • 2
2005-12-14, 12:53
Bannlyst
Det utsndrar inte serotonin, dremot kan serotoninreceptorerna mjligtvis bli stimulerade.. LSD t.ex stimulerar serotoninreceptorerna, vilket ger lyckoknslor men den starka euforin man kan f p psykedelier r en slags kombination av stimulans av detta och av den psykedeliska biten, medans ecstasy fr serotoninupptagarna att funka som pumpar och rent ut sagt mosar ut serotonin och ger en ren serotonin-eufori eller va man ska kalla de.

Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Mjoo iofs.. Men r det bara jag som tvekar p att Bm3 utsndrar serotin?
Citera
2005-12-14, 19:18
Medlem
S de kan bli ungefr som p tjack + E? att dopaminet slinker in i de tomma Serotinbehllarna?
Citera
2005-12-15, 09:15
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Nn som testat denna kombo?
Har 2 vita stjrnor liggandes + 4 bm3, funderar p att ta 2 vita stjrnor eftersom dom e rtt klena men dom funkar iaf om man droppar 2-3 st p en gng. Sen hur mnga bm3 r lagom, funderar p 2 st.

Om det ens r en skn kombo vill sga..
underbar kombo, knns nstan som om man kr en MX-Missile. Kr alla 4 bm3 och droppa dom tillsammans med E:na. Kan utlova att du kommer att f en upplevelse utver det vanliga (det vanliga fr oss hr p fb dvs )

skriv en tripprapport sen
Citera
2005-12-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosight69
underbar kombo, knns nstan som om man kr en MX-Missile. Kr alla 4 bm3 och droppa dom tillsammans med E:na. Kan utlova att du kommer att f en upplevelse utver det vanliga (det vanliga fr oss hr p fb dvs )

skriv en tripprapport sen

Lter lovande.. men tnk om det r farligt att blanda d
Citera
2005-12-15, 10:15
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Lter lovande.. men tnk om det r farligt att blanda d
det ska inte vara ngon fara. gick ju bra fr mig och polarna s...
Citera
2005-12-15, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nosight69
det ska inte vara ngon fara. gick ju bra fr mig och polarna s...

Okej gtt!! Hur mdde ni dagen efter t? Tra nog fan bara 2 bm3 och 2 E vill inte ha s mkt visuella effekter av bm3.
Citera
2005-12-15, 10:36
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Okej gtt!! Hur mdde ni dagen efter t? Tra nog fan bara 2 bm3 och 2 E vill inte ha s mkt visuella effekter av bm3.

hade en ganska lugn AT av E:na, men inget som inte lite benzo lser
Citera
2005-12-15, 10:38
Medlem
Nemesis1s avatar
Tjack eller kokain skall man ju inte blanda med E, men hallucinogener har jag aldrig hrt att skall vara ngot problem...
Citera
2005-12-15, 10:41
Medlem
nosight69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Tjack eller kokain skall man ju inte blanda med E, men hallucinogener har jag aldrig hrt att skall vara ngot problem...
hehe. sjlv s lskar jag kombon av tjack och E. lite kola-knslor ver det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in