Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-03-17, 21:15
  #61
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Så länge man inte jobbar på Operakällaren så är de väll inte så löjligt lätta att laga?

Hehe, det är urenkla rätter som det redan finns betydligt bättre versioner av som recept som är godare och har mer grejer i Tex kycklingfile med basilikasås eller Stroganoff. De kunde väl ha lagt manken till lite ang stroganoffen och ta i lite finare korvar och kanske ajvar gjort från grunden och riktig köttfond eller buljong som sälta gjort från grunden

Bara för att de är proffskockar betyder det ju inte att Gooh är proffsmat eller exklusivt men kostanden efterspeglar innehållet ochså och vinsten de gör relativt vinsten man själv gör deras rätter fast betydligt godare under 30 min
Citera
2024-03-17, 22:42
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Så länge man inte jobbar på Operakällaren så är de väll inte så löjligt lätta att laga?

Gooh har ingenting att göra med Operakällaren längre. Det är fabrikstillverkning på hela produktionen nu och inte en proffskock så långt ögat kan nå.
Citera
2024-03-17, 22:49
  #63
Medlem
Trakessons avatar
Aldrig sett och aldrig hört talas om innan jag läste tråden. Är det något som säljs även utanför tullarna? Äter iofs inte sådan där halvfärdig portionsmat så kanske är det därför jag inte sett det, men är märket så känt som det verkar vara av tråden att döma är det ändå märkligt.
Citera
2024-03-18, 15:05
  #64
Medlem
Finska Ateria verkar köpt upp Gooh. googlade.
Citera
2024-03-20, 22:43
  #65
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Bra för att vara färdigmat. Den är kyld och inte fryst så det går extremt snabbt att värma i mikron.
Bra nödakutmat på jobbet.

MEN den är lite för dyr och lite för små portioner!
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback