Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-15, 16:34
Medlem
skuggplutonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tack!
Hon var vldigt upprrd.
Hon r vl mera saker n bara upprrd.
Vissa individer borde det vara skottpengar p.

(FB) Margreth Heirs fretag tillhandahller illegala fr RUT- och ROT-uppdrag
Vad sysslar det dumma ckliga suggan med idag?

http://goteborgsregionen.coompanion....allstillstand/
Tydligen inte klokare med ren i alla fall.
Senast redigerad av skuggplutonen 2016-11-15 kl. 16:43.
Citera
2016-11-15, 17:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tack!
Hon var vldigt upprrd.

Ja, fast det var mycket riktigt i eftersnack, och inte i sjlva programmet.

Det allra sista programmet dr danskar frskte frst svenska feminister ligger vl bra till. Extra kul att flja chockade danskar veckan efter det programmet, dr de undrade om alla svenskar var s galna.
Citera
2016-11-15, 21:28
Medlem
Uncle Dukes avatar
Nr Stig Larsson gjorde ett uttalande om "tankens horor" i Debatt. Tyvrr r klippet borta frn YouTube, men han gjorde ett inlgg i en budgetdebatt, i stil med "Jag knner en del tjejer som var prostituerade nr de var unga... det r en sak att hora med knet, det kan jag respektera, men det finns de som horar med hjrnan..."
Programledaren bad honom precisera sig.
"Ja allts, Balzac, den stora poeten, han pratade om tankens horor. Det r de som har sikter fr att se bra ut. Och de r tamejfan farliga mnniskor!"

Programledaren sa mest "okej" och fortsatte frdela ordet, men Stigs lilla non sequitir r allt folk kommer ihg frn den debatten.
Citera
2016-11-15, 21:46
Medlem
Jag kan det hr jag r jurist!!! Vet inte vad han den galningen heter som sa de bevingade orden, men han var tydligen journalist ocks. Ivar Arpi var med i programmet. Kommer bara ihg att utlnningen var ganska tokig.
Citera
2016-11-15, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Jag kan det hr jag r jurist!!! Vet inte vad han den galningen heter som sa de bevingade orden, men han var tydligen journalist ocks. Ivar Arpi var med i programmet. Kommer bara ihg att utlnningen var ganska tokig.

Det r Behrang Kianzad. Hittar inte klippet nu dock.

http://4.bp.blogspot.com/-Ef4b8lvB5E...angKianzad.jpg
Citera
2018-07-12, 23:22
Medlem
BlackInNewYORK1985s avatar
Nr Vnsterpartiet och Socialdemokraterna bojkottade debatten fr dom ej vill st bredvid Jimmie kesson.

Herre jvlar vilken sandldeniv.
Citera
2018-07-13, 05:34
Medlem
carass avatar
Salafsisten och kvinnan Fatima Doubakil, som fick sitta med i varenda SVT-debatt och tillts av SVT att representera "Alla Sveriges muslimer". SVT gav henne och hennes freningar en medial plattform vilket ledde till tskilliga skattefinansierade bidragsmiljoner till alla hennes och hennes kompisars freningar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in