Gangrape Sweden gör ett fantastiskt arbete!
BRAVO!!
Helene Davik #jagärhär exponerad - falska upphovsrättsanmälningar på SVT
Marie-Loise Johansson #jagärhär nätterrorledare i Höganäs
Mattias Lahti Davidsson - en av Sveriges största folkrättsbrottlingar
Nils Erik Stenhammar - bedrägeri och urkundsförfalskning
Kjell Roger Wiklander - Umeå, nätterrorist och administratör mot yttrandefriheten
Susanna Stubberöd - enhetschef för nätterror, SVT Stockholm
Ida Teresia Kero - SINTEF ny enhetschef för nätterror från Trondheim, SVTs terrornätverk leds nu i Norge
Matilda Friberg Holm - en julklapp till hatet mot yttrandefriheten
Sari Knuuti Scharin - leder svärmattacker mot Joakim Lamotte
Jacob Möllstam - demokratiterrorist och samordnare från Göteborg
Amanda Forsberg - Liberalerna Enköping vill stänga ner yttrandefriheten
Anders Georg Magnusson - Net stalker från Ludvika - varning!
Mats Anders Mörk - Online stalker från Uppsala - stäng ner!
Andrea Theoren Morwing - leder Indianby i Billdal med Mina Dennert som svärmanmäler på Facebook
Cilla Cecilia Wyke - en nära samarbetspartner till terrorgrundaren Mina Shourangiz Jannica Dennert
Välkända Hedda Krausz Sjögren på Sydafrikas ambassad styr terrornätverket jagärhär med sin mor
Görel Envall insider i Göteborgsnätverket som gör kriminella svärmattacker
Joakim Bengtsson Lee Researchgruppen styr nätterrorattacker och åsiktsregistrerar med jagärhär
Mia Wihlborg, Ekeby arbetar med AFA, Researchgruppen, jagärhär och andra vänsterextrema organisationer
Kajsa Klein - mediastrateg för Mina Dennert kriminella nätverk på Stockholms Universitet
Eva Anna-Karin Sandberg IT-ansvarig för jagärhär exponerar sig
Anonyma svärmledaren Annica Linnéa Pettersson exponerad - ledde attack mot SD Nacka
Josefin Lindell-Sjögren - nätterrorledare, manualförfattare och strateg för Mina Dennert
Karin Lovisa Berg - terrorledare och föreläsare för Mina Dennert
Mats Leijon i Limhamn - stänger ner Granskning Sverige 4.0 - firar med Josefin Lindell-Sjögren
BRAVO!!
Helene Davik #jagärhär exponerad - falska upphovsrättsanmälningar på SVT
Marie-Loise Johansson #jagärhär nätterrorledare i Höganäs
Mattias Lahti Davidsson - en av Sveriges största folkrättsbrottlingar
Nils Erik Stenhammar - bedrägeri och urkundsförfalskning
Kjell Roger Wiklander - Umeå, nätterrorist och administratör mot yttrandefriheten
Susanna Stubberöd - enhetschef för nätterror, SVT Stockholm
Ida Teresia Kero - SINTEF ny enhetschef för nätterror från Trondheim, SVTs terrornätverk leds nu i Norge
Matilda Friberg Holm - en julklapp till hatet mot yttrandefriheten
Sari Knuuti Scharin - leder svärmattacker mot Joakim Lamotte
Jacob Möllstam - demokratiterrorist och samordnare från Göteborg
Amanda Forsberg - Liberalerna Enköping vill stänga ner yttrandefriheten
Anders Georg Magnusson - Net stalker från Ludvika - varning!
Mats Anders Mörk - Online stalker från Uppsala - stäng ner!
Andrea Theoren Morwing - leder Indianby i Billdal med Mina Dennert som svärmanmäler på Facebook
Cilla Cecilia Wyke - en nära samarbetspartner till terrorgrundaren Mina Shourangiz Jannica Dennert
Välkända Hedda Krausz Sjögren på Sydafrikas ambassad styr terrornätverket jagärhär med sin mor
Görel Envall insider i Göteborgsnätverket som gör kriminella svärmattacker
Joakim Bengtsson Lee Researchgruppen styr nätterrorattacker och åsiktsregistrerar med jagärhär
Mia Wihlborg, Ekeby arbetar med AFA, Researchgruppen, jagärhär och andra vänsterextrema organisationer
Kajsa Klein - mediastrateg för Mina Dennert kriminella nätverk på Stockholms Universitet
Eva Anna-Karin Sandberg IT-ansvarig för jagärhär exponerar sig
Anonyma svärmledaren Annica Linnéa Pettersson exponerad - ledde attack mot SD Nacka
Josefin Lindell-Sjögren - nätterrorledare, manualförfattare och strateg för Mina Dennert
Karin Lovisa Berg - terrorledare och föreläsare för Mina Dennert
Mats Leijon i Limhamn - stänger ner Granskning Sverige 4.0 - firar med Josefin Lindell-Sjögren