2018-01-03, 00:17
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
#jagärhär har mycket tydligt angett att vi skall ta galningarna med det goda samtalet men helt fri åsikt. Ingen tvingas in i någon åsiktsfålla som näthatarna trillat ner i.
I vanlig ordning så svamlar du och visar att du är helt okunnig.
Såhär står det på er hemsida:
Att stoppa polariseringen och genom att ta den politiska diskussionen på ett sakligt sätt.

Samt att hindra spridning av desinformation genom att hjälpa andra med källor till faktagranskad information.
https://www.jagarhar.se/om-oss/

Så ta nu den politiska diskussionen på ett sakligt sätt och visa källor till faktagranskad information!
Citera
2018-01-03, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Kosto, hämnaren, med ”järnnäven” visar sina avsikter. Du är allt en riktig pajas, kosto. Du är fullständigt intellektuellt ohederlig men förstår det inte själv. Du gör dig till åtlöje men TROR att du ”överglänser” dina meningsmotståndare.

Men du kan INTE ENS förklara HUR #jagärhär definierar ”hat” och ”hot”. Du är verkligen helt otrolig!

Jag väntar fortfarande på dina kommentarer till mitt inlägg 14/12 om Mats Leijons bloggande om ”Hatkampanjen mot #jagärhär”.
Du klär inte alls i de ord du använder mot mig även om jag tål det. Jag har ingen avsikt att definiera näthat eller hat och hot.
Citera
2018-01-03, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Nej precis. Men varför försvarar du då #jagärhär som gör exakt det?
Därför att det inte gör just det!
Citera
2018-01-03, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Existerar gruppen för att lugna pojkar?
Du kan svaret redan.
Citera
2018-01-03, 00:48
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Du klär inte alls i de ord du använder mot mig även om jag tål det. Jag har ingen avsikt att definiera näthat eller hat och hot.
VARFÖR deltar du i ett diskussionsforum om du INTE vill diskutera utan bara svamla osakligt?
Citera
2018-01-03, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TransitGloria
Du bifogar inget eftersom det kan bidra till spridningen av "uthängningen" av medlemmar som #jagärhär kräver ska ha offentliga profiler på sociala medier i sitt eget namn, men som i stället för att polisanmäla förtalet valt att diskutera sig själva på Flashback med sina förtalare, där de tillåts vara anonyma?

Och det är alltså dessa Flashbackanvändare, som enligt dig uppvisar gott omdöme?
Självklart, men en person som är mycket svårt näthatad och i princip förlorat sitt liv kan gå på hårt. Inget konstigt med det.
Citera
2018-01-03, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
Det beror på att ni inte bryr er om erat eget hatande och just på grund av den anledningen kommer in aldrig att tas på allvar.
Det är just det lugna beteendet och helt avsaknad av näthat som just #jagärhär blivit så fint mottagen i media och på andra ställen.
Citera
2018-01-03, 00:54
Medlem
Citat:
Jag kan inte se någon som anmält i det du visar, dessutom är de ganska trevliga i sina poster.
Om det nu var på det viset du skriver skulle jag vara glad för naturligtvis skall man anmäla idioterna på nätet, eller hur?
Då tar vi det igen:

Personer som själva uppger att de anmält meningsmotståndare på Den fjärde apan:

(FB) Grupp mot näthat - #jagärhär (Facebook, Twitter etc)

Och nej, jag tycker inte att man ska anmäla meningsmotståndare i första taget. Inte ens #jagärhäridioter.

Edit: Du måste alltså trycka på spoilerknappen. Då ser du namnen på dina vänner.
Senast redigerad av Nebeltag 2018-01-03 kl. 00:57.
Citera
2018-01-03, 00:55
Bannlyst
Citat:
VARFÖR tycker du att man ska anmäla sådana som du tycker är idioter?
De som går över gränsen skall anmälas till Facebook om vi nu tänker på Facebook. Jag tycker inte man skall anmäla olika politiska åsikter eller åsikter över huvud taget. Åsikt är en sak men att bete sig illa mot medskribenter eller ännu värre mot ej närvarande skall anmälas, efter anmälan är det Facebook som avgör om det skall tas bort eller vara kvar.
Citera
2018-01-03, 00:57
Bannlyst
Citat:
I vanlig ordning så svamlar du och visar att du är helt okunnig.
Såhär står det på er hemsida:
Att stoppa polariseringen och genom att ta den politiska diskussionen på ett sakligt sätt.

Samt att hindra spridning av desinformation genom att hjälpa andra med källor till faktagranskad information.
https://www.jagarhar.se/om-oss/

Så ta nu den politiska diskussionen på ett sakligt sätt och visa källor till faktagranskad information!
Det är inte min avsikt, min avsikt är det goda samtalet.
Citera
2018-01-03, 00:59
Bannlyst
Citat:
VARFÖR deltar du i ett diskussionsforum om du INTE vill diskutera utan bara svamla osakligt?
Det är din definition och den får du ha.
Citera
2018-01-03, 01:02
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Det är just det lugna beteendet och helt avsaknad av näthat som just #jagärhär blivit så fint mottagen i media och på andra ställen.
Du visar verkligen vad JÄH är för stollar, kosto. Stort tack!
De antidemokratiska journalisterna är ju själva medlemmar i JÄH och bedriver propaganda och desinformation. Du kan vara säker på att historiens dom kommer att bli hård.

Kolla bara denna synnerligen missvisande propaganda:
Det är dags att börja bete sig rimligt mot varandra
http://archive.is/qYrSM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in