Försvarare här inne påpekar om och om igen att #JÄH inte har något ansvar för vad privata medlemmar håller på med, samtidigt spammar deras egna medlemmar saker som detta:
Citat:
Joakim Guldbrand Allt det sjuka hatet som Åkessons lakejer sprider börjar göra att människor helt öppet vädra sin rasistiska åsikter. Att folk inte bara ber raisten hålla tyst är pinsamt, vad är det för fel på vårt land egentligen. Kan vi börja fundera på omtanke kärlek och att varje människa har sitt fulla värde jag hoppas du slipper detta igen Frazana bra att spela in häng gärna ut den som gjorde detta och åtala i vart fall
Detta då efter en artikel om detta:
Citat:
”Du är inte svensk” och “du kan inte prata svenska” – det är några av de kommentarer som 20-åriga Farzana Khatibi plötsligt fick utstå från några främlingar vid en busshållplats förra veckan.
INGENSTANS i artikeln nämns SD eller ens något som ens skulle kunna härledas till SD.
Men ändå lyckas man att beskylla SD och Åkesson för detta.
Citat:
Allt det sjuka hatet som Dennerts lakejer sprider börjar göra att människor helt öppet vädra sina åsikter där man hatar det fria ordet. Att folk inte bara ber idioten hålla tyst är pinsamt, vad är det för fel på vårt land egentligen.
Se ovan för hur lätt det är att ändra några få ord i den meningen och skriva exakt likadant om Dennert. Men oj, då är det helt plötsligt inte okej!
Edit: Bara för att klargöra så är det inte bara Joakim själv som verkar tycka att det är okej att anklaga Åkesson/Dennerts så där, då det finns mängder med andra #JÄH medlemmar som uppvotat det.
Som t.ex:
Ingvar Petterson
Stefan Kronholm
Lennart Virtamo
Elaine Marklund
Tomas Karlsson
Kenneth Svenring
m.fl
Edit 2:
Bara som en slutpoäng så kan jag slänga in Kenneth Svenring (#JÄH medlem) på det Joakim Gullbrand (även han #JÄH medlem) skrev:
Citat:
Kenneth Svenring Joakims slutsats är fakta.
Så om ni nu har klagomål över att folk dömer #JÄH för vad medlemmar gör så får jag hänvisa till Svenring, då han även skulle tycka att
Citat:
Allt det sjuka hatet som Dennerts lakejer sprider börjar göra att människor helt öppet vädra sina åsikter där man hatar det fria ordet. Att folk inte bara ber idioten hålla tyst är pinsamt, vad är det för fel på vårt land egentligen.
var fakta