Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-16, 15:37
Medlem
Lomma63s avatar
knns lite rrigt hr r det u-49900 eller ngon av de andra tv som diskuteras hr??? jag har gonen p RCB: s 5 mg tabbs av sorten 49900. och undrar om ngon har erfarenhet om denna och om administrerings frslag. jag misstnker att oralt kanske r det smsta frslaget, hitta inte s mycket om denna produkt, brjar krossa 5mg och snortar
Senast redigerad av Lomma63 2017-01-16 kl. 16:00.
Citera
2017-01-17, 15:14
Medlem
Lomma63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lomma63
knns lite rrigt hr r det u-49900 eller ngon av de andra tv som diskuteras hr??? jag har gonen p RCB: s 5 mg tabbs av sorten 49900. och undrar om ngon har erfarenhet om denna och om administrerings frslag. jag misstnker att oralt kanske r det smsta frslaget, hitta inte s mycket om denna produkt, brjar krossa 5mg och snortar

allt var bra fram till jag skulle ta ,,, hade tnkt skriva ngot om produkten hr, som brukligt r. men orkar inte bemda mig med att skriva mer n det var kasst kp det inte, hur tnker man i butikerna, kper de in utan att sjlva gjort en egen utvrdering av vad de kpt, innan det hamnar hos kunden.
besviken fr jag hoppades p att hitta ngon bra substans efter de ljusgula 4 mg MAF-tabbarna blir klassade i dagarna, men dessa tv gr inte att jmfra p kartan, skulle inte rekommendera dessa fr ngon , och om det nu kommer fram ngon och sger ngot annat, kan jag bara anta att de kommer frn butikens PR-avdelning dr jag inkppt dessa 5mg porsa vita helt kassa pillrena i frn
Citera
2017-01-17, 15:55
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
allt var bra fram till jag skulle ta ,,, hade tnkt skriva ngot om produkten hr, som brukligt r. men orkar inte bemda mig med att skriva mer n det var kasst kp det inte, hur tnker man i butikerna, kper de in utan att sjlva gjort en egen utvrdering av vad de kpt, innan det hamnar hos kunden.
besviken fr jag hoppades p att hitta ngon bra substans efter de ljusgula 4 mg MAF-tabbarna blir klassade i dagarna, men dessa tv gr inte att jmfra p kartan, skulle inte rekommendera dessa fr ngon , och om det nu kommer fram ngon och sger ngot annat, kan jag bara anta att de kommer frn butikens PR-avdelning dr jag inkppt dessa 5mg porsa vita helt kassa pillrena i frn

Tror inte att de som driver shopparna sjlva anvnder sina produkter (don't get high on your own supply!). Dem r egentligen fretagsmn som r ute efter att tjna s mycket pengar dem kan p drogerna som ligger i grzonen.

Det r frmodligen labbet i Kina som har gett dem frslaget att detta skulle vara nsta stora hit, och eftersom jag gr en hel del affrer med kineser sjlv s vet jag att man inte ska lita p dem fr fem re. S det r kineserna som blser dem, och ni fr ta smllen i efterhand eftersom annars gr den vendor du nu handlat ifrn minus i kassan. Tror inte att RC frsljarna bryr sig ett dugg om vad du tycker egentligen, fr dem handlar det endast om pengar. Men du kan ju alltid testa skicka ett mail och klaga och se vad du fr fr svar.

Antingen r substansen i sig verkningsls eller s verifierar rc bolaget inte sina produkter via ett oberoende labb innan frsljning vilket vore extremt dligt av dem. Vi fr invnta rapporter frn folk som handlat ngon annanstans innan vi dmer den som vrdels.
Senast redigerad av Zot^ 2017-01-17 kl. 16:05.
Citera
2017-01-18, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Tror inte att de som driver shopparna sjlva anvnder sina produkter (don't get high on your own supply!). Dem r egentligen fretagsmn som r ute efter att tjna s mycket pengar dem kan p drogerna som ligger i grzonen.

Det r frmodligen labbet i Kina som har gett dem frslaget att detta skulle vara nsta stora hit, och eftersom jag gr en hel del affrer med kineser sjlv s vet jag att man inte ska lita p dem fr fem re. S det r kineserna som blser dem, och ni fr ta smllen i efterhand eftersom annars gr den vendor du nu handlat ifrn minus i kassan. Tror inte att RC frsljarna bryr sig ett dugg om vad du tycker egentligen, fr dem handlar det endast om pengar. Men du kan ju alltid testa skicka ett mail och klaga och se vad du fr fr svar.

Antingen r substansen i sig verkningsls eller s verifierar rc bolaget inte sina produkter via ett oberoende labb innan frsljning vilket vore extremt dligt av dem. Vi fr invnta rapporter frn folk som handlat ngon annanstans innan vi dmer den som vrdels.

Man skulle ju kunna tycka att RC* lser lite om produkten.
5mg??, en dos iv ligger p kanske 15mg (normal tolerans).
Oralt s kanske 25mg r en bra tabbe.
Att gra en 5mg tabbe r ju som att blsa kunderna. Sen ska man inte bli helt jvla krd p 1 tabbe fr 20kr. Men det krvs mnga tabletter fr att f ett rus av deras 5mg tabbar.

Kp pulvret istllet.
Citera
2017-01-19, 20:26
Medlem
Dom tnker inte med oss kunders bsta som frsta prioritet, det kanske finns en shop just nu som jag kan erknna verkar ha kunder i tanke tminstone - alla andra r 0 kundintresse och 100 pengakthet.

Tror ni dom spolar ner ngra kilo av en nykpt produkt om dom fr reda p att den r inaktiv?
Nej givetvis gr dom inte det, dom vill ju gra tillbaka den summa dom lagt ut fr produkten i frsta hand och allt efter det r ren vinst.

Och tro mig dom fr in MYCKET pengar p inaktiva eller nra inp produkter frn naiva sm hobbyforskare.
Citera
2017-01-20, 18:56
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Man skulle ju kunna tycka att RC* lser lite om produkten.
5mg??, en dos iv ligger p kanske 15mg (normal tolerans).
Oralt s kanske 25mg r en bra tabbe.
Att gra en 5mg tabbe r ju som att blsa kunderna. Sen ska man inte bli helt jvla krd p 1 tabbe fr 20kr. Men det krvs mnga tabletter fr att f ett rus av deras 5mg tabbar.

Kp pulvret istllet.

Synd, var p vg att kpa denna. 8mg av MAF-tabbarna snortade ger p mig med tolerans riktigt fin effekt med kli och skn vrme.
Citera
2017-02-11, 22:21
Medlem
Citat:

U-49900 r en totalt vrdels substans. Det hnde INGENTING hur mycket jag n tog. Tillslut krossade jag 10 tabletter och snortade, vilket brnde rejlt i nsan, men trots att jag verkligen frskte knna av ngot s knde jag inte ett smack. Har ingen direkt tolerans mot opiater kan jag tillgga. Skitprodukt som inte borde salufras fr det r att blsa folk....
Citera
2017-03-08, 22:27
Bannlyst
En shop har denna igen.

"Vi har tagit in en ny batch U-49000 i vntan p bttre (starkare) fentanylanaloger."

r den OK i pulver?
Citera
2017-03-16, 12:35
Medlem
r det nn som testat ts u-4990 svara grna om det r nn som testat
Citera
2017-03-18, 14:25
Medlem
nnnfffs avatar
Fullstndigt vrdelst.

Att folk fortfarande frgar om det r ngot att ha visar antingen p bristande lsfrstelse eller gammal hederlig lathet.

Om ni hade lst trden s skulle ni vara medvetna om att ingen har gett den hr substansen en positiv recension, den verkar faktiskt kunna vara ganska s skadlig.

S, slutsats: Vrdels. Inget rus, ingen effekt.
Citera
2017-03-23, 08:21
Medlem
mephedrons avatar
Nu hade jag bestllt innan jag hittade trden...
Men anyway, det var billigt, 25 st 5 mg tab.
Alla har skrivit olika s ngon kunnig fr grna skriva hur mnga jag behver inta beroende p stt (oralt, nasalt osv). Allt utom IV vlkomnas.
r opioid-van tjej. Skulle det nu vara "vrdelst" r ju inte 300 kr s mkt att ha rkat "slnga i sjn".
Men alla tips mottages med tacksamhet. Kram
Citera
2017-03-23, 13:26
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Nu hade jag bestllt innan jag hittade trden...
Men anyway, det var billigt, 25 st 5 mg tab.
Alla har skrivit olika s ngon kunnig fr grna skriva hur mnga jag behver inta beroende p stt (oralt, nasalt osv). Allt utom IV vlkomnas.
r opioid-van tjej. Skulle det nu vara "vrdelst" r ju inte 300 kr s mkt att ha rkat "slnga i sjn".
Men alla tips mottages med tacksamhet. Kram
Denna gav mig inte mycket till rus, som en Voltaren p sin hjd med inslag av delirium och dissociation i hga doser samt ont i benen fick jag. Bara krt IV och rvpanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in