Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-12, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Tara Reads våldtäktsanklagelse mot Biden ser jag som betydligt trovärdigare. Hon gör ett mycket trovärdigare intryck och hennes historie stämmer med att hennes mamma ringde in till en radiokanal när det begav sig och sa att dottern blivit angripen av en högt uppsatt politiker hon jobbade för. Ashley Bidens anklagelser om övergrepp i hennes dagbok är också mycket trovärdiga. Men visst har du rätt i att Biden aldrig blivit dömd för våldtäkt. Man skall vara försiktig med vad man kallar folk men i fallet Biden är väl "pedofil" rätt OK att säga med tanke på hur han tafsar på barn.
Jag håller helt med dig. Tara Reade känns väldigt trovärdig i sin beskrivning av våldtäkten, och Ashley Biden har ju som sagt redogjort för övergreppen i sin dagbok, så där råder ju inga som helst tvivel om sanningshalten i anklagelserna. Plus att Biden fortfarande inte drar sig för att tafsa på småflickor offentligt, så det är ju inte direkt någon hemlighet vilka preferenser han har.
Citera
2024-04-12, 18:21
Avstängd
rotebro-hasses avatar
Varenda magadonian ser nu denna tråd som sin sista lilla safe space.
Det har inte varit en särskilt bra vecka för er. Medan Biden satt nytt rekord i fundraising.
Citera
2024-04-12, 18:23
Avstängd
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Kul att Michael Knowles, en högerradikal katolik, får uppmärksamhet från Biden. Hans podcast lär få ett rejält uppsving av detta.
Tror dj verkligen att den som nås av denna Biden annons, är mottaglig för michael Knowles budskap?

Dvs högerradikala podcasts?
Citera
2024-04-12, 18:26
Medlem
Jösses vad Biden's woke-amerika slits sönder. T o m mat-affärer lämnar San Francicsco för att slippa kriminaliteten, och självklart är det mataffärerna man ska attackera istället för brottslingarna.
Vilket vänsterblivet samhälle USA har blivit. Tror inte ens Trump kan ordna det här.
Citera
2024-04-12, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Jösses vad Biden's woke-amerika slits sönder. T o m mat-affärer lämnar San Francicsco för att slippa kriminaliteten, och självklart är det mataffärerna man ska attackera istället för brottslingarna.
Vilket vänsterblivet samhälle USA har blivit. Tror inte ens Trump kan ordna det här.
Den grova misskötseln av inte bara San Francisco utan hela Kalifornien är ett skäl till att det nog inte blir Gavin Newsom som ersätter Biden på valsedeln i november. Såvida inte demokraterna resonerar att vem som helst som inte är senildement är ett tänkbart alternativ. Men min känsla är att demoQraterna inte har så mycket annat val än att klänga sig fast vid Biden.
Citera
2024-04-12, 21:33
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Tror dj verkligen att den som nås av denna Biden annons, är mottaglig för michael Knowles budskap?

Dvs högerradikala podcasts?
Ja. Jag tror att många är mottagliga. Hans budskap är extremt och katolskt radikalt, men han är charmig, lite pojkaktig,ganska intelligent och talför.

När Biden endorsar honom,kommer det såklart leda till ökade lyssnarsiffror.

Han finns på Spotify. Michael Knowles show.
Citera
2024-04-13, 00:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Den grova misskötseln av inte bara San Francisco utan hela Kalifornien är ett skäl till att det nog inte blir Gavin Newsom som ersätter Biden på valsedeln i november. Såvida inte demokraterna resonerar att vem som helst som inte är senildement är ett tänkbart alternativ. Men min känsla är att demoQraterna inte har så mycket annat val än att klänga sig fast vid Biden.
Om Big Mike verkligen är en man kanske de inte vågar köra honom, men annars tycker jag att fru Obama borde vore det givna alternativet för demokraterna. Svart, kvinna och gift med en demokratisk hjälte. Saknar hen verkligen viljan?
Citera
2024-04-13, 00:30
Avstängd
rotebro-hasses avatar
Trots en republikansk majoritet väljer de att inte impeacha joe biden eller skicka criminal referalls till justice department.

Kära magadonians
Vad blir det av åtalet mot joe biden?
Citera
2024-04-13, 00:58
Avstängd
Citat:
Varenda magadonian ser nu denna tråd som sin sista lilla safe space.
Det har inte varit en särskilt bra vecka för er. Medan Biden satt nytt rekord i fundraising.
Jag hoppas bara att du mitt i denna väldiga triumf förstår att den kandidat som får mest pengar av finanseliten inte nödvändigtvis är den bästa eller den som kommer att vinna.
Citera
2024-04-13, 01:08
Avstängd
Citat:
Trots en republikansk majoritet väljer de att inte impeacha joe biden eller skicka criminal referalls till justice department.

Kära magadonians
Vad blir det av åtalet mot joe biden?
Det är djupt tragiskt att det amerikanska partiet har så många quislingar i sina led. Matt Gaetz spelade för högt med tanke på den minimala majoriteten. Johnsson är inte en modig och hederlig talman. En tröst är dock att RINO-råttorna som röstade mot Jim Jordan ryker i höst.
Citera
2024-04-13, 09:16
Medlem
"WASHINGTON, April 12 (Reuters) - U.S. President Joe Biden on Friday said he expected Iran to attack Israel "sooner, rather than later" and warned Tehran not to proceed.
Asked by reporters about his message to Iran, Biden said simply, "Don't," and he underscored Washington's commitment to defend Israel."

https://www.reuters.com/world/us/bid...nt-2024-04-12/

att dra igång ett krig ett valår måste ju enbart gynna trump?

oljepriset kommer att rusa och börserna rasa
Citera
2024-04-13, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja. Jag tror att många är mottagliga. Hans budskap är extremt och katolskt radikalt, men han är charmig, lite pojkaktig,ganska intelligent och talför.

När Biden endorsar honom,kommer det såklart leda till ökade lyssnarsiffror.

Han finns på Spotify. Michael Knowles show.
Han är creepy så in i helvete. Majoriteten av väljarna känner djup olust inför hela människan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in