Citat:
Ursprungligen postat av
melvein
Din tur nu.
Jag ogillade Bidens förslag om att ge shale gas industrin samma subventioner som förnybar energi.
Det var fläsk för att kunna vinna Pennsylvania.
Jag ogillar beslutet om att bestämt få in en afroam.kvinnlig domare till HD. Det fanns en manlig kandidat som var minst lika kompetent minns jag.
Jag ogillar att Biden förser Israel med autonoma predator drones.
Jag ogillar att Biden vägrat sitta ner för intervjuer med de stora tidningarna. Troligtvis för att han vet att de kommer såga honom.
Jag ogillar att han kompromissar med GOP kring att flytta stora federala kontrakt till röda delstater som Tennessee. Återigen fläsk.
Fuck Tennessee. Låt dem få leva fria från den federala statens förtryck
Jag ogillar att Biden subventionerar Wall Street genom att uppmuntra Delaware bolag till att gasa på och flytta vinster utan att betala förmögenhetsskatt.
Jag ogillar att Biden valde merrick garland till AG.
Jag ogillar att Biden inte inför the draft. Eller ett lotteri system för att få fler att göra värnplikt.
Jag ogillar att Biden inte pressade Turkiet när de plågade Sverige med sina ändlösa krav för ett Nato medlemskap.
Jag ogillar att Biden itne skickat himars till Ukraina tidigare än våren 23.
Jag ogillar att Biden övergivit sitt löfte om free community college. Troligtvis för att wall street pressat honom igen.
Jag ogillar att han försvarar The filibuster även när majoriteten av usa är för att det avskaffas