Citat:
Ursprungligen postat av
Coronaknemo
Återigen bara obegripligt svammel till svar. Jag är inte nöjd med ovanstående, vill du försöka igen?
Du säger att du inte är nöjd med extremhöger-Joe, denna gamla Ku Klux Klan-hangaround, men anser att ”alternativen är ännu värre”. Vad skulle dessa alternativ till extremhöger vara, extrem-extremhöger? Vänster?
Exempel: Du har ju körkort och... Förlåt, skojade bara.
Körkort innebär krav som du tyvärr inte når upp till. Nästa gång du åker färdtjänst, be din chaufför att hela tiden hålla höger så kommer du att märka att du till slut befinner dig till vänster om var du påbörjade din resa. Avlägsna dig från Kina tillräckligt konsekvent så kommer du till slut hamna i Kina. Är det vad du menar med att ”alternativen är värre”? Hotet är inte nödvändigtvis Trump, utan en SuperBiden? Förklara gärna för en som inte hänger med i dina glada svängar över hela vägbanan.
Undrar varför du slutat prata om dessa godtyckliga avskedanden man kan göra i USA.
Och vi alla inser att någon poäng aldrig uppstod med Joe och kamala och hur det sett ut med godtyckliga avskedanden i administrationen som föregick Joe´s.
och nej, Joe är en tokmoderat, och dessa är inte bra för samhället, men USA har bara värre alternativ och då är Joe och D enda alternativet att rösta på där.
Kina har jag undvikit att handla ifrån längre än trumpen varit president och väljer andra varor eller inte alls oftast.
Så inte heller där hade du någon poäng, på samma sätt jag slutat köpa nötkött ifrån BR.
Dock står vi kvar på samma punkt och hyckleriet kring arbetsrätten, där av någon extremt mystisk anledning inte ska gälla för Demokrater, ett galet hyckleri faktiskt och nått jag tackar för.