Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-08, 12:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Det är nog bara du som tycker Biden är cool.

Allt du säger om Trump har redan blivit debunk som man säger. Det är falska anklagelser.

Du erkänner då att Biden tar på barn och gnuggar deras axlar? Som inte är hans egna?
Det är inte coolt..

Du fantisera hela tiden, om att Trump är den värsta och att Biden är den coolaste.

Ingen är rädd av Biden. Tycker demokraterna kunde ha valt nån bättre.
Det finns på band, så försvinner inte.
Inte heller anklagelserna.

Biden han har inte dom problem ens.

Vad du tycker om biden saknar betydelse, och på tal om cool.
Citera
2020-04-08, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det finns på band, så försvinner inte.
Inte heller anklagelserna.

Biden han har inte dom problem ens.

Vad du tycker om biden saknar betydelse, och på tal om cool.

Anklagelserna är falska och bandet som du snackar om, gäller inte. För man påstår Trump säger något hemsk men om man lyssnar på det, så är det inte konstigt. Att folk bli upprörda är deras problem.

Biden har problem, en massa problem. Anklagelser också, ett exempel:
https://youtu.be/W1V_AhwVahU

Han skämtar också att "krama" barn:
https://youtu.be/OAQaH6B7N78

Så cool är han inte. Men om du gillar en pedo/våldtäktsman så får du göra det...
Citera
2020-04-08, 14:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
Anklagelserna är falska och bandet som du snackar om, gäller inte. För man påstår Trump säger något hemsk men om man lyssnar på det, så är det inte konstigt. Att folk bli upprörda är deras problem.

Biden har problem, en massa problem. Anklagelser också, ett exempel:
https://youtu.be/W1V_AhwVahU

Han skämtar också att "krama" barn:
https://youtu.be/OAQaH6B7N78

Så cool är han inte. Men om du gillar en pedo/våldtäktsman så får du göra det...
Denna är så enkel, en person erkänner på band. incestuttalande om dotter och mängder med kvinnor som återberättar sexuella övergrepp, den andra har inget.

Lägga orden i mun på mig, genom du har en egen diskussion först, det är ett gott tecken även du vet vad som är fel.
Men varför skriver du då det som är fel?
Nått i intellektet som saknas att du inte förstår detta och med lägga orden i mun?

Och ingen bryr sig om vad en trumpnisse säger om Demokrater eller Biden, då det får ni aldrig rätt ändå.
Menar ni försökt i månader, och såna som dessa tex scrollock som verkar leva i en alternativ värld, där fakta och verklighet är inte välkomna.

Så blir texterna mer parodi än återspegla nått om Biden eller Demokrater.
Då det aldrig är rätt.
Citera
2020-04-08, 15:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
den andra har inget.
Har du missat den senaste veckan, där en gammal medarbetare just anklagar Biden för fysiska sexuella övergrepp?
Citera
2020-04-08, 15:42
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
hmm, sexuella övergrepp erkännande

Tänk på att inga andra människor använder ordet "erkännande" på det sätt du gör. Det är som när du försökte tro att Trump hade erkänt konspiration med Ryssland. Din tro eller önskedröm kan inte fungera. Trump har inte erkänt några brott. Du talar ett privat språk som inte fungerar i omvärlden där vi andra människor existerar.

Som du vet talar jag sanning för dig. Du kan testa mitt påstående genom att göra ett försök att beskriva erkännandet du talar om. Du kommer märka att du inte kan göra detta.

Ett annat test du kan göra är att försöka berätta om fakta och verkligheten du talar om här:
Citat:
Menar ni försökt i månader, och såna som dessa tex scrollock som verkar leva i en alternativ värld, där fakta och verklighet är inte välkomna.
Senast redigerad av Finisterre 2020-04-08 kl. 15:45.
Citera
2020-04-08, 15:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Tänk på att inga andra människor använder ordet "erkännande" på det sätt du gör. Det är som när du försökte tro att Trump hade erkänt konspiration med Ryssland. Din tro eller önskedröm kan inte fungera. Trump har inte erkänt några brott. Du talar ett privat språk som inte fungerar i omvärlden där vi andra människor existerar.

Som du vet talar jag sanning för dig. Du kan testa mitt påstående genom att göra försök att beskriva erkännandet du talar om. Du kommer märka att du inte kan göra detta.
Biden har inga erkännanden på band, och ligger i lä på sexuella övergrepps anklagelser, och ingen incest uttalanden mot sina barn.

Ja, på detta område sitter Biden säkert, den saken är så extremt övertydlig att detta är nu mycket roande att lyfta om Biden.

Förstår att du pratar om annat, då ha ett erkännande på band är inget bra för trumpen, och inte långa rader av anklagande sexuella övergrepp heller.

Så gärna lyft detta om Biden, för vi kommer uppdatera er om verkligheten ni redan vet om
Citera
2020-04-08, 15:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Intresse klubben antecknar den senaste konspirationen, och sen kollar på hur motståndaren trumpen gjort.
hmm, sexuella övergrepp erkännande på band, och långa rader med anklagande mot trumpen och av sexuella övergrepp.
Ja, här på¨detta område är Biden perfekt i jämförelsen.
Varför dillar du om Trump? Det här handlar som bekant om Biden. Biden har anklagats, oavsett vad fan Trump har eller inte har gjort.
Citera
2020-04-08, 15:51
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
erkännanden på band

erkännande på band

Jag sa just till dig att det är omöjligt för dig att beskriva dessa erkännanden, och att den oförmågan visar dig att jag talar sanning till dig. Jag talar med dig om ditt psyke för att se om du kan förstå det jag säger till dig.

Berätta, vilka är "vi"? Hur kommer ni göra detta?
Citat:
vi kommer uppdatera er om verkligheten ni redan vet om
Senast redigerad av Finisterre 2020-04-08 kl. 15:54.
Citera
2020-04-08, 15:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Varför dillar du om Trump? Det här handlar som bekant om Biden. Biden har anklagats, oavsett vad fan Trump har eller inte har gjort.
Det är inför ett presidentval vi diskuterar i tråden och Biden är den troliga motståndaren, så givetvis pratar vi i n termer och val också och när det komerm till dessa sexuella övergrepp.
Citat:
Jag sa just till dig att det är omöjligt för dig att beskriva dessa erkännanden, och att den oförmågan visar dig att jag talar sanning till dig. Jag talar med dig om ditt psyke för att se om du kan förstå det jag säger till dig.

Berätta, vilka är "vi"? Hur kommer ni göra detta?
Biden har inga erkännande av sexuella övergrepp på band och är stolt för dessa.

Vi?, ja om du lever får du se vilka de är, så tålamod för dig om du klarar av det
Citera
2020-04-08, 16:13
Medlem
Citat:
Denna är så enkel, en person erkänner på band. incestuttalande om dotter och mängder med kvinnor som återberättar sexuella övergrepp, den andra har inget.

Lägga orden i mun på mig, genom du har en egen diskussion först, det är ett gott tecken även du vet vad som är fel.
Men varför skriver du då det som är fel?
Nått i intellektet som saknas att du inte förstår detta och med lägga orden i mun?

Och ingen bryr sig om vad en trumpnisse säger om Demokrater eller Biden, då det får ni aldrig rätt ändå.

Så blir texterna mer parodi än återspegla nått om Biden eller Demokrater.
Då det aldrig är rätt.

Att kalla sin dotter vacker, är inte incest
Biden har blivit anklagag av kvinnor, men det är väl inte verkligheten för dig..

Sluta ljuga bara så blir det bra.

När man har fakta om Biden, så bör du lyssna.
Citera
2020-04-08, 16:28
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
detta är nu mycket roande att lyfta om Biden.

Vad du menar är: det som är roande är att INTE lyfta det du talar om. Du vill inte berätta om det.
Titta på dessa två påståenden:

1) Trump har inte erkänt någonting, varken sexuella övergrepp eller ryska konspirationer.

2) Trump har erkänt sexuella övergrepp på band

Det första påståendet är sant. Det andra finns i din fantasi. Du vill inte "lyfta" din fantasi.
Berätta vad som händer i din hjärna när jag berättar detta för dig.
Senast redigerad av Finisterre 2020-04-08 kl. 16:30.
Citera
2020-04-08, 17:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du säger att vi redan känner till verkligheten du lever i. Förstår du varför du inte kan beskriva den?
Biden har inga erkännande på band, så allt är lugnt och coold för biden i här.
Citat:
Att kalla sin dotter vacker, är inte incest
Biden har blivit anklagag av kvinnor, men det är väl inte verkligheten för dig..

Sluta ljuga bara så blir det bra.

När man har fakta om Biden, så bör du lyssna.
Fakta, ja, det ger jag, men då blir du upprörd.
Biden är på det torra här, inte trumpen som erkänt sexuella övergrepp på band, uttalanden om sätta på dotter.
Och sen går det inte se svannsen av sexuella övergrepp som följer trumpen.
Citat:
Vad du menar är: det som är roande är att INTE lyfta det du talar om. Du vill inte berätta om det.
Titta på dessa två påståenden:

1) Trump har inte erkänt någonting, varken sexuella övergrepp eller ryska konspirationer.

2) Trump har erkänt sexuella övergrepp på band

Det första påståendet är sant. Det andra finns i din fantasi. Du vill inte "lyfta" din fantasi.
Berätta vad som händer i din hjärna när jag berättar detta för dig.
Biden är snövit i jämförelse med trumpen med alla hans sexuella övergrepp efter sig som en svans.

Biden kommer gå vinnande ur den varje gång, för i sekten så får man inte kritisera de egna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in