• 2
  • 3
2017-01-04, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Largorita
Större delen utav män föredrar väl en avsugning, ge och ta, dominans osv.

Större delen utav män vill att du själv ska vilja vara med på noterna. Vill du inte, är det i princip lika osexigt som våldtäkt.

Pressa dig inte till saker du inte känner dig bekväm med. Det blir bara fel då.
Citera
2017-01-04, 09:50
Medlem
flaskborstes avatar
Det finns möjligen några få killar som inte gillar att bli avsugna Och det gäller för TS att hitta dessa, Tips kan vara att skriva detta i sin profil på BC. Har ex sett fler och fler tjejer som skriver in att dom inte vill ha sex med omskurna män (Heder åt dessa tjejer som kämpar mot könsstympning).

Alternativet kan vara att lära sig att leka/smaka/suga i lugn och ro med någon trygg man som inte kräver utlösning direkt. Försök få till en situation där DU äger hans kuk och han bara slappnar av och låter dig experimentera som du vill med hans kuk, utan att mannen juckar, trycker ner huvud eller åbäkar sig på olika sätt.
Citera
2017-01-04, 13:35
Medlem
SorcererSimons avatar
Som kille har jag aldrig gillat att få oralsex. Även om jag blir hård av det och det känns bra rent fysiskt så gillar jag det inte rent psykologiskt. Känns bara konstgjort och jag skippar gärna det helt även om vissa tjejer som du tror att det är "obligatoriskt".

Att slicka en tjej ger mig inte heller mycket normalt sett. Om det är en smal tjej och hon kan slappna av och verkligen verkar njuta av det så kan det vara upphetsande. Tyvärr är det sällan så och då känns det mer som att det kvittar.

Jag gillar inte alls upplägget av att "ge och ta". Mycket hellre samtidig njutning hela tiden. Oralsex, oavsett riktning, kan gott kvitta för min del.
Citera
2017-01-10, 10:01
Medlem
Borde jag ha en förklaring varför jag inte gillar det? Får för mig att det kan låta som undanflykter även om det stämmer bla att jag råkade ut för en kille för ett par år sedan som tvingade mig till olika sexuella handlingar och även att min käke lätt hoppar ur led. Skulle själv nog tycka att det lät suspekt på nåt sätt. Och låter själviskt att säga att jag inte gillar det.
Citera
2017-01-10, 10:08
Medlem
Katzyns avatar
Jag tycker nog inte du bör skaffa dig sex via en sida som BC om du inte klarar att sätta gränser och tydligt säga nej till saker du inte vill göra sexuellt. Din rädsla att träffa någon därifrån är nog helt befogad, för det låter som att du lätt skulle bli överkörd IRL och göra saker som du inte vill och känna dig ledsen efteråt.

Du behöver inte förklara varför du inte vill ge avsugningar. Du behöver bara kommunicera att du inte vill det, och att det inte är öppet för förhandling. Skulle du gå in i ett långvarigt förhållande med en kille är det väl rimligt att man förklarar hur man känner kring olika saker så att man kan se på vilka sätt man kan utvecklas respektive inte. Men när det gäller tillfälliga sexuella kontakter från bodycontact behöver du inte förklara eller ursäkta ett enda skit. Passar inte dina preferenser så passar inte den killen att träffa.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in