• 2
  • 3
2005-12-23, 16:42
Medlem
klåfingrigs avatar
Då jag bara har en kran har jag inget att jämföra med så kan vara så att jag sitter på skit eller varför inte det bästa som finns? Jag pröjsar 900 kr / g och blir riktigt go på den. Men vem vet, kanske blir lurad på halva ruset

Kokain är inte lika pundigt och jag mår bättre efter, tar hellre några kokainkvällar om året för att sitta och leka med tjack några gånger i månaden, kvalitet framför kvantitet!
Citera
2005-12-23, 18:06
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
Det är ju inte direkt svårt att avgöra om du ått tjack eller ladd. smaken, "kicken", oförmågan att sova, att du mår skit vid AT.

Tjack är då FAN inget jag rekommenderar till någon, förstår verkligen inte hur någon kan vilja vara vaken flera dygn för att sedan må risigt i dagar och inte kunna äta samt att ha ångest en vecka efteråt!

Ang. ladd så varierar priset även vilken tid på dygnet du köper det och om du ska ha skiten körd till dig, et.c. Men 700 kr för enstaka g'n låter väldigt bra. I'm impressed

Håller med fullt ut, men är du 16 och jagar Cola som i filmerna har du inte en susning, tro mig.. lätta offer..

Tjack har alla baksidor du beskriver och är i mina ögon en jävligt skitig drog.

Jo 700 är bra, men sade jag enstaka g?
Citera
2005-12-23, 18:27
Medlem
..Tequila..s avatar
kokain fräter sönder inne i näsan mer, de skadar mer fysiskt o tjack kanske mer spykiskt.
kokain har oxå bättre rykte,de anses finare o dra kola.
som om man skulle va mindre knarkare för att man drar kola.
Citera
2005-12-23, 18:52
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zox
Håller med fullt ut, men är du 16...

Han fyller år den 16'e. Inget annat (om jag inte har missat nåt).

Cola kan vara kul ibland. Det är kanske inte värt det ekonomiskt men den bästa egenskapen är, enligt mig, att
du oftast kan sova gott på det utan problem. Jag kan inte påstå att jag rekommenderar det dock.

Tips för en angenäm landning på vaket:

1. Samarin i brustablett/pulver med lite vatten. Fixar till magen och mat är inte längre
en omöjlighet. Multivitamin-tabs är inte heller illa för att få igång kroppen.

2. Bra mat. Bananer, A-fil med nån nyttig flinga, färdig-soppor, yoggi, frukt i allmänhet, olika lättuggade
färdigrätter typ FELIX, multivitamin-drycker mm. Gärna under tiden man är på G.

3. Valfri metod för att somna. Att sova är lika viktigt som att äta.

På senare år brukar jag droger väldigt sällan. Max 3-6ggr/år beroende på vad som händer. Oftast inte ens det.
Jag har aldrig problem med varken mat eller sömn eftersom att jag inte sitter uppe i 36h i ett streck när jag
väl busar, utan brukar sova ett par timmar mellan varven om man tvunget skall partajja i 2 dagar.

Sorry för O.T....
Citera
2005-12-23, 23:33
Medlem
Zoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..Tequila..
kokain fräter sönder inne i näsan mer, de skadar mer fysiskt o tjack kanske mer spykiskt.
kokain har oxå bättre rykte,de anses finare o dra kola.
som om man skulle va mindre knarkare för att man drar kola.

Sant, fysiskt/psykiskt.
Att det är finare att dra cola är väl ett skydd för dem som inte vågar se att de knarkar. Men man hör det ofta, "jackar bara upp mig med lite cola ibland"....

Klart som fan att man är minst lika torsk på Cola som tjack. Allt annat är bara pinsamt trångsynt.
Citera
2005-12-24, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zox
Håller med fullt ut, men är du 16 och jagar Cola som i filmerna har du inte en susning, tro mig.. lätta offer..

Tjack har alla baksidor du beskriver och är i mina ögon en jävligt skitig drog.

Jo 700 är bra, men sade jag enstaka g?

Jag är inte 16. inte tonåring alls.

Tjack är smuts för smuts av smuts. (Mindre pundare på ladd? Är du mer pundare på horse än gräs?)

700 spänn är dyrt om du köper 5r eller mer, därav kommentaren, kvalitéen av större vikt, och om du har bra sådan förtjänar du min respekt då det inte är det enklaste i det här landet.

Bara att du kallar kokain för Cola gör att jag tror att du snackar fullständig skit eller bor i en håla.
Citera
2005-12-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syr4-Tr1pp
Någon som vet vart det finns lite "faq" om cocain?

vi sitter här 3 stycken höga på Amfetamin och har hållt igång i 36 timmar och tänkte relaxa på en Joint nu .

vi hade tänkt att trycka i oss XTC för första gången på nyår, men den har vi läst på bra om

men vi är fett sugna på Cola med, och eftersom jag ändå fyller år den 16 feb så varför inte fira med lite Cola?
men vill veta lite mer om drogen.

Behöver lite nybörjar info tex. Max dos, bra start dos,osv

Spamma inte den här tråden så är ni snälla

Som tidigare skribenter påpekar så kommer du att märka om det är bra grejer. Slår du i dig en 0,1:a så ska det verkligen brinna i näsan, hela vägen över hjässan och ned längst ryggraden. Som dundertjack, fast mer eufori, i mitt tycke. Så kommer du över bra grejer: go for it!
Citera
2005-12-25, 06:40
Medlem
Joaquimz82s avatar
cola

Citat:
Ursprungligen postat av Syr4-Tr1pp
Jag vill ju ha lite positiv info om Cola fan, min idé var att köpa typ 2g cola och typ 3g tjack/amfetamin

Angående om colan är bra så kan jag få tag i relativt bra cola.

Nån som tycker om cola och inte bananer får gärna skriva.

Om du känner en kille, som i princip är första led ifrån syd-amerika, eller någon i hans närhet- då kan du få bra koks i sverige.
Annars är det väldigt dyrt socker bara.
Kokset utomlands- har provat i spanien, frankrike, holland- är dunder mycket bättre- det ligger på en helt annan nivå än det mesta här uppe - men bra cola, det är fanimej det bästa som finns- å gå ut på det och känna sig så kung, slår det mesta. - > så, ja- tror du att det är bra så go get it - det finns ett jävligt säkert sätt som du känner direkt om det är bra eller inte- och det är lokalbedövningseffekten - snortar du upp en lina och bli bedövad i hela käften är det bra kola - framtänderna ska kännas stumma som om du fått ett slag på dem - lycka till .
Citera
2005-12-25, 08:49
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joaquimz82
- det finns ett jävligt säkert sätt som du känner direkt om det är bra eller inte- och det är lokalbedövningseffekten - snortar du upp en lina och bli bedövad i hela käften är det bra kola - framtänderna ska kännas stumma som om du fått ett slag på dem - lycka till .
Behöver inte alls va så, inte helt ovanligt att det blandas ut med nåt bedövningsmedel (kommer inte ihåg vad det heter).
Citera
2005-12-25, 08:54
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indecline
Tjack är då FAN inget jag rekommenderar till någon, förstår verkligen inte hur någon kan vilja vara vaken flera dygn för att sedan må risigt i dagar och inte kunna äta samt att ha ångest en vecka efteråt!
Må dåligt i en vecka?? Men hallå, tror du att alla fungerar som dig eller? Jag har inga problem att äta, får ingen ångest mm... Nää, en del klarar helt enkelt inte av tjacket, det handlar mkt om hur man är funtad. Krävs ju lite starkare psyke för att inte bli som du beskriver.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in