• 2
  • 3
2005-12-20, 14:37
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKUNX
Fan sluta lipa! Det gällde 100 spänn å eftersom du somna efter en lina måste det var t skittjack ändå så dom gjorde dej en tjänst!

Härlig attityd! Du verkar uppskatta när dina kleptomaniserade tjackisar till kompisar snor ditt pulver medans du ligger och drömmer om mer tjack när du vaknar. Ärligt talat, att sno från vänner är riktigt jävla lågt, jag hade nog sparkat in fittan på dem som Gunvald Larsson brukar säga.
Citera
2005-12-20, 14:47
Medlem
SKUNXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Härlig attityd! Du verkar uppskatta när dina kleptomaniserade tjackisar till kompisar snor ditt pulver medans du ligger och drömmer om mer tjack när du vaknar. Ärligt talat, att sno från vänner är riktigt jävla lågt, jag hade nog sparkat in fittan på dem som Gunvald Larsson brukar säga.

Jag har inga kleptomaniserade tjackis polare! Mina polare är som dom alltid har vart när vi tjackar fast piggare,att man skulle gå å sno av polaren finns lixom inte å hade det hänt hade jag tagit itu med det seriöst å inte gått å lipat som en fitta på ett internet forum!
Citera
2005-12-20, 15:40
Medlem
ge fan i att bjuda tjejer på knark.
Citera
2005-12-20, 17:16
Medlem
..Tequila..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKUNX
Fan sluta lipa! Det gällde 100 spänn å eftersom du somna efter en lina måste det var t skittjack ändå så dom gjorde dej en tjänst!

dålig stil bara,
vadå gjorde mig en tjänst??
haha
Citera
2005-12-20, 17:46
Medlem
..Tequila..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken

exakt,
de e dålig jävla stil, o ja gick inte o la mig, ja somnade tråkigt nog för att ja tog en iktorivil o hade drukit bärs.
när ja sen vaknar så hade dom delat me andra där som inte ens hade vart me o betalt,

aja skit samma,,,blir förbannad bara,

om dom gjorde mig en tjänst så va de att lära mig att inte lita på dom,att dom skiter i en. o de e ju nått positivit iallafall,haha
Citera
2005-12-20, 18:06
Medlem
CharlieRs avatar
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: varför tog du sömnis, varför somnade du? Borde du inte stannat uppe och haft kul? Var inte det hela poängen?

Märk väl att jag fortfarande tycker att brudarna var oförskämda och agerade helt fel.
Citera
2005-12-20, 18:32
Medlem
..Tequila..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: varför tog du sömnis, varför somnade du? Borde du inte stannat uppe och haft kul? Var inte det hela poängen?

Märk väl att jag fortfarande tycker att brudarna var oförskämda och agerade helt fel.

ja frågade efter en till lina tidigare under kvällen,men då sa dom att vi skulle vänta ett tag,ok tänkte ja.
sen gick vi till en polare, ja satt o lyssnade på när dom snackade sen somnade ja bara.
De handlar inte om att ja somnade egentligen,utan att de va lågt gjort. ja kanske hade velat ha när ja vaknade eller nästa dag t.ex.
dom hade kunnat spara en lina iallafall.
när ja vaknade hade mina polare dessutom lämnat mig där de va han som bodde där som sa att alla hade delat på de.
Citera
2005-12-20, 18:37
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..Tequila..
ja frågade efter en till lina tidigare under kvällen,men då sa dom att vi skulle vänta ett tag,ok tänkte ja.
sen gick vi till en polare, ja satt o lyssnade på när dom snackade sen somnade ja bara.
De handlar inte om att ja somnade egentligen,utan att de va lågt gjort. ja kanske hade velat ha när ja vaknade eller nästa dag t.ex.
dom hade kunnat spara en lina iallafall.
när ja vaknade hade mina polare dessutom lämnat mig där de va han som bodde där som sa att alla hade delat på de.
Ja, det var riktigt svinigt gjort. Jag hade dock aldrig brytt mig om att de tyckte att man skulle vänta. Det är ju dock bara hundra kronor, vilket är ett billigt pris för att få veta vad en vän är värd.
Citera
2005-12-20, 18:42
Medlem
..Tequila..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Det är ju dock bara hundra kronor, vilket är ett billigt pris för att få veta vad en vän är värd.

jepp
Citera
2005-12-21, 14:31
Medlem
SKUNXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ..Tequila..
dålig stil bara,
vadå gjorde mig en tjänst??
haha

Tja du slapp ju avtändningen som konstigt nog alltid verkar va lika seg hur kasst än ruset var! *skrattar*
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in