Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-11-05, 11:31
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenwhite
De som tycks driva Cstreet är följande

Isabelle amanda pub 19940905-0029 från eskilstuna
https://mrkoll.se/person/Isabelle-Pu...qRaQulaTuerAär
Hon är registrerad som innehavare för den enskilda firman.
https://www.allabolag.se/940905KHNJ/cstreet

Den som står bakom bankgirot där de tar emot betalningar tycks vara en joakim björklund 19960115-8851 i kvissleby
https://mrkoll.se/person/pa-vaningar...kyqRaQsqqkuerA

Hans adress och lägenhetsnr är reggat på bankgirot cstreet använder: https://www.bankgirot.se/sok-bankgir...=#bgsearchform

Hoppas dom blåser någon psykiskt instabil person som bor i närheten av dom som slår skiten ur någon av dom.

Telefon nr till joakim 073-663 82 42
Citera
2020-11-08, 13:40
Medlem
Rebel4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Varför beställde du från cstreet har typ varit röda i minst 1 år ..Vill du ha tillbaks pengarna så finns ägarnas adress i tråden samt Telefon nr till joakim 073-663 82 42

Frågan är väl varför är shopen fortfarande öppen och dom tar fortfarande emot pengar?

ifall dom nu är så upptagna med att betala tillbaka till kunder som lagt beställningar varför inte stänga sidan så dom inte får fler att betala tillbaka till?

Detta är en blåsning och det ända rätta är att båda får en tur ut i skogen. Punkt slut.

Själv så scrollande jag inte till sista sidan i denna tråd innan jag gjorde beställning, dom har ju varit gröna länge. dumt som fan jag vet, men dom kommer få karma för eller senare.
Citera
2020-11-11, 15:51
Medlem
Greenwhites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
Frågan är väl varför är shopen fortfarande öppen och dom tar fortfarande emot pengar?

Jo precis har man inte ens tid att betala tillbaka för saker man ej levererat har man väl knappast tid för nya beställningar. Anledningen till att sidan fortfarande är uppe är väl att folk inte är så anmälningsbenägna när det gäller att man blivit blåst vid köp av knarkfrön, skulle iaf vara min gissning.

Kan bara meddela alla er som blivit blåsta att dom inte kommer få komma undan för detta, kommer inom kort börja undersöka hur jag kan göra deras liv svårare på ett antal fronter. Spelar mindre roll att jag kommer få lägga en del på soppa för att ta mig dit, det kommer vara värt det när dessa jävla luffare får lida.
Citera
2021-01-31, 06:21
Medlem
Greenwhites avatar
Haha gissa vem jag fick ett sms från igår kväll? Den bedrägliga fulingen amanda pub som driver cstreet! Tydligen räckte det med att koppla in ARN för att dom skulle skita i brallan och betala tillbaka pengarna haha! Men snacka om att hon gör sig själv en tjänst jag hade allt annat än trevliga planer för henne så snart våren skulle vara här. Så min rekommendation för alla er som blitt blåsta av dessa luffare (och köpt produkter värda över 500 kr - arn hanterar ej köp under 500) - vänd er till ARN eller stäm amanda pub i närmsta tingsrätt. Dom är fjollor som kommer vika sig direkt när deras bedrägerier får kännbara konsekvenser.
Senast redigerad av Greenwhite 2021-01-31 kl. 06:34.
Citera
2021-02-13, 02:33
Medlem
Det är för fan bara att beställa från Holland direkt hos dom som varit etablerade i decennier, det är fullt lagligt att köpa och inneha cannabisfrön så vad is the fucking problem ,fröna är här på mindre än en vecka och top kvalite!
Klart ni blir blåsta av amatörer och bara att anmäla dom som blåser folk.
Ni sitter här med nån jävla paranioa för nånting som är lagligt att köpa och inneha och tror att polisen skulle bry sig om några frö men dom bryr sig jävligt mycket om folk som blåser andra med falska e butiker.
Citera
2021-02-13, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Det är för fan bara att beställa från Holland direkt hos dom som varit etablerade i decennier, det är fullt lagligt att köpa och inneha cannabisfrön så vad is the fucking problem ,fröna är här på mindre än en vecka och top kvalite!
Ni sitter här med nån jävla paranioa för nånting som är lagligt att köpa och inneha och tror att polisen skulle bry sig om några frö men dom bryr sig jävligt mycket om folk som blåser andra med falska e butiker.

TACK SÅ JÄVLA MYCKET!

Kunde inte säga det bättre själv
Citera
2021-02-14, 00:34
Medlem
Cools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic

Helt offtopic nu. I stort håller jag med, skulle aldrig handla något i Sverige. Men tyvärr har det hänt tidigare att polisen hållt koll på folk som köpt åtminstone utrustning, som också är laglig. Och sedan blivit gripna. Nummer 3 år 2011 av Svenska narkotika polis föreningens tidskrift kunde man läsa om gripanden som gått till precis så.

Varför inte jag någonsin kommer handla på order, oavsett om det är lagligt eller olagligt är av anledningen att jag gjort det tidigare och ett paket vart utlämnat av posten på fel adress vilket resulterade i att någon i min dåvarande geografiska närhet lyckades luska ut att jag odlade, vilket inte var trevligt.
Citera
2022-01-20, 09:03
Medlem
Tycker ägarna av Cstreet har skött detta så jävla dåligt.
De tog mina pengar för 1½ år sedan, levererade inget, besvarade inte mail och gav falska löften om att jag inte behöver oroa mig utan att jag kommer få pengarna tillbaks snart. Efter 1 år av väntan har jag gått till ARN (Allmänna Reklamations Nämnden) för att få tillbaks mina pengar. Dem har gett mig rätt att få tillbaks dem men säljarna har fortfarande inte betalt tillbaks. Under denna tid har jag självklart gått runt och kokat av ilska efter deras nonschalanta, arroganta och ignorantiska beteende som satt mig i dålig situation. Jag tycker det är rent idiotiskt att ha en sådan sida för att lura människor på deras pengar. Det är så man får hemska ovänner för livet och blir attackerad utan att veta var det kommer ifrån.

Jag tänkte skicka någon till dem för att rensa luften och göra upp. Tyvärr så råkade den människan vålla min grannes döda och gav sig sedan på mig för att tysta ner det. Varpå jag själv blev frihetsberövad, hotad och misshandlad för att han stod på min fot. Jag gjorde inget fel och han gick fri från allt.

Med detta sagt kan jag inte tänka mig att ägarna till Cstreet är trygga även om de gömmer sig. Med tanke på alla människor de blåst och nonschalerat borde de räkna med att få allvarliga konsekvenser och livslånga problem med hatiska människor som är vrålförbannade på dem och vill ha igen för att dem blivit lurade. Tycker deras beteende är rent idiotiskt såvidare de inte verkligen vill råka riktigt illa ut.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in