• 2
  • 3
2017-01-09, 21:52
Medlem
Fleptuts avatar
Kan det vara så att analsex är populärt då många kvinnor idag inte gör sina knipövningar?
Citera
2017-01-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaLe
Tycker män rent generellt är besatta av analsex, tycker det numera är första frågan man får på olika sexsidor om man tar den analt, följt av frågan om man suger av den efter.

Håller med. Det är den i särklass vanligaste frågan på sexsidor. Sorterar man bort alla de männen blir urvalet inte så stort.
Tänk på det, ni som klagar över mansdominansen på kontaktsidorna.
Om muslimer har en särskild vurm för det vet jag inte, men att svenska män är besatta kan nog alla kvinnor på BC och liknande sidor stryka under.
Citera
2017-01-09, 23:35
Medlem
Det beror väl på för mycket get och kamelknullning. Tyvärr verkar även folk i väst uppskatta detta primitiva beteende. Vem fan knullar en röv om kvinnan i fråga är utrustad med vagina?!! Eller är det nån feministisk idé ?? 😳😳😳
Citera
2017-01-09, 23:54
Medlem
MENA-"folket" är i huvudsak intresserade av andra män.
De är kort och gott bögar i grunden, och har sin(a) kvinnor enbart för avel.
De är rädda för kvinnor och det är därför de stympar deras fittor och försöker hålla dem fjättrade som boskap under hot och slag. Jävla äckel och avarter!!
Den ultimata sexdrömmen för araber är - och förblir - dock att knulla en ung pojke i röven.

Hjälp mig.. vad heter det? Hamzi Bazi? Bazi Bazi?? Nån vet säkert vilken term jag syftar på?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in