Citat:
Ursprungligen postat av
-spitzlix-
Ah segt.. Samma här, tomt i tältet. Dock en growbox i garderoben
har du ingen du kan ha temporär odling hos?
Ja, Sverige som ska vara först och bäst på allt men inte här nej, här håller vi hårt i utdöende propaganda och skit samt straffar dom som verkligen behöver cannabis som medicin för att slippa statens dödsmedicin som bara ger biverkningar, suck, spyr på detta. Gör mig ledsen och förbannad.
Jag har en polare som snart får nya lägga men han har utrustning så gav han frön som han ska odla och så ska jag få en del av det.
Har en annan polare som jag har snackat med en del om att ställa tältet hos honom och få 1 skörd sedan hem till mig igen. Han har gått med på det och vi ska dela 50/50 på det och han gör allt jobb.
Men hans lägenhet är typ ett tillhåll för alla i umgängeskretsen och kan inte lita på alla och är nojig att någon ska se tältet där och sedan sprider sig ryktet och polaren åker dit och jag blir av med tältet igen.
Tror jag bara ska odla ett gäng ute i sommar sedan försöka fixa ett förråd som finns här och ställe tältet där.
Sist jag hade husis tog dom allt i min lägenhet med dom kollad aldrig något förråd, hade en del utrustning där med.
Håller helt med, tycker man läser oftare och oftare om personer som är ostraffade som har börjat odla i medicinskt syfte som sedan åker dit och blir utan sin medicin och måste vända sig till staten igen och be om deras mediciner som ger ett A4 med biverkningar...