Citat:
1. Han införde en muslim ban. Att du vänder dig mot semantik, istället för att kommentera, säger oss alla att du är en gullig liten snöflinga. Illegala gränsövergångar är nere med 70%. Avvisnignarna har aldrig varit högre. MAGA!Okej.
1) Stoppat sandnegerinvasionen av USA
Ingen kommentar...
2) Skapat fred i Syrien
Fortfarande krig där vad jag vet?
3) Avvärjt världskrig med Ryssland
Varför skulle dom vilja kriga med sin puppet?
4) Krossat ISIS (Obongo Husseins skapelse)
Knappast Trumps förtjänst endast utan här har Obama lagt mycket förarbete.
5) Avslöjat klimatbluffen
Klimathotet är ingen bluff och det backas av 99% av världens forskare i ämnet.
6) Stoppat barnmördarkliniker
Abortkliniker är inte barnmördarklinker utan medicinska kliniker som stoppar mycket misär och lidande.
7) Fört USA in i en ny ekonomisk guldålder
Thanks Obama.
8) Krossat "demokraterna"
På vilket sätt?
1) Stoppat sandnegerinvasionen av USA
Ingen kommentar...
2) Skapat fred i Syrien
Fortfarande krig där vad jag vet?
3) Avvärjt världskrig med Ryssland
Varför skulle dom vilja kriga med sin puppet?
4) Krossat ISIS (Obongo Husseins skapelse)
Knappast Trumps förtjänst endast utan här har Obama lagt mycket förarbete.
5) Avslöjat klimatbluffen
Klimathotet är ingen bluff och det backas av 99% av världens forskare i ämnet.
6) Stoppat barnmördarkliniker
Abortkliniker är inte barnmördarklinker utan medicinska kliniker som stoppar mycket misär och lidande.
7) Fört USA in i en ny ekonomisk guldålder
Thanks Obama.
8) Krossat "demokraterna"
På vilket sätt?
2. Det beror på att du är okunnig.
3. Jag tror inte att du förstår att DNC de fact VILL ha kärnvapenkrig mot Ryssland. Finns mängder av uttalanden som pekar åt det hållet. Om du vill ha kärnvapenkrig mot Ryssland får du gärna argumentera för fördelarna med ett sånt krig. Jag är säker på att jag kan presentera långt fler fördelar med handel och kulturellt utbyte.
4. Nej, Omaba försörjde ISIS med utbildning och vapen. Känner du inte till det? Det har varit uppe i nästan alla MSM-kanaler.
5. Det är bara vad du tror. Det är svårt att diskutera med ignoranta och okunniga personer. Hur som helst hoppade han av/ska omförhandla parisavtalet och det är TOPPEN. MAGA!
6. Det är din åsikt du presenterar här. Att det är en framgång för Trumps väljarbas är otvivelaktigt.
7. Ja, jag är säker på att Obamas enorma lån har bidragit till den nuvarande högkonjunkturen, tillsammans med låga räntor. Att Trump lockat tillbaks företag står dock utom allt tvivel. Ska du ge Obama ääran för allt som går bra tycker jag du ska anklaga honom för allt som går dåligt också.
8. Demokraterna saknar ledning, saknar politiska idéer, har förlorat de senaste fyra extravalen och få ser att de har någon vettig väg att gå nu. Det är ett extremt splittrat parti, värre än GOP. Det enda som förenar dem är ett intensivt hat mot Trump. Frågan är om det inte mest är att betrakta som ett missnöjesparti på yttersta vänsterkanten. Men Kamala Harris som kandidat 2020 lär det gå än mer åt skogen.