• 2
  • 3
2017-01-23, 14:22
Medlem
Spodermans avatar
Herregud, nästa gång du ser honom ta honom i armen, kolla han i ögonen och säg "hej vill du knulla?"
Citera
2017-01-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokuspokuset
Hej, flashbackare.

Jag bor hemma, tillsammans med familjen. Vi har bott i den här lägenheten i 8 år kanske. 4 våningar och är helt ok bekanta med alla grannarna. För en tid sedan sen flyttade en ny halvt sexig kille in i byggnaden. Han är kanske 6 - 8 år äldre än mig. Ni kan få gissa min ålder själva. Men jag är väldigt nyfiken på honom. Jag vet att han tycker att jag är snygg. Han hälsar på mig när vi stöter på varann vid porten, även ifall vi aldrig pratat, tex. Vissa gånger står han o röker på vid porten (men det är ok, jag röker själv ).

Hur som helst,
Jag skulle vilja inleda en konversation någon gång utan att vara för "obvious". Jag vill först känna av honom innan jag flörtar. Jag menar, tänk om han är psyko. Jag vill inte inleda någon relation heller jag vill bara ligga.

Hur gör jag nästa gång vi stöter på varann?

Så som du resonerar...MAX 15 men tyvärr är du säkert 18-19
Citera
2017-01-23, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokuspokuset
Hej, flashbackare.

Jag bor hemma, tillsammans med familjen. Vi har bott i den här lägenheten i 8 år kanske. 4 våningar och är helt ok bekanta med alla grannarna. För en tid sedan sen flyttade en ny halvt sexig kille in i byggnaden. Han är kanske 6 - 8 år äldre än mig. Ni kan få gissa min ålder själva. Men jag är väldigt nyfiken på honom. Jag vet att han tycker att jag är snygg. Han hälsar på mig när vi stöter på varann vid porten, även ifall vi aldrig pratat, tex. Vissa gånger står han o röker på vid porten (men det är ok, jag röker själv ).

Hur som helst,
Jag skulle vilja inleda en konversation någon gång utan att vara för "obvious". Jag vill först känna av honom innan jag flörtar. Jag menar, tänk om han är psyko. Jag vill inte inleda någon relation heller jag vill bara ligga.

Hur gör jag nästa gång vi stöter på varann?
Hur kan vara så säker på det? Hur gammal e du?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in