Citat:
Ursprungligen postat av
Returpapper
En stor parkering mitt emot infarten på Spelmanhöjden kan ha varit mötesplatsen och där det först avlossades skott. Sedan flydde troligen offret och föraren och det har skjutits på fler ställen bl.a. mellan Råstasjön och Lötsjön där någon såg polisbilar. Vidare genom Solna ut på Solnavägen in på Solna kyrkväg där jag tycket staketet på någon bild passar in med järnstaketet längs kyrkogården fram till rondellen nedanför infarten på sjukhusområdet nedanför huvudingången. E4 kan man inte hitta några uppgifter om i Aftonbladet, bara i tråden, trådfantasier?
E4 är inga trådfantasier. Aftonbladets bilder visar polisbilar vid avfarten E4 till Karolinska precis vid den tvära svängen. Precis nedanför går en gångbana ner mot Haga södra och intil gångbanan ligger kyrkogården med staket som avskiljer. Där hade dom spärrat av och sökte med hund. Jag åkte förbi igår (kom från E4 ner mot KS, rakt fram i rondellen vidare på Solna kyrkoväg) och polisen hade fullt pådrag vid E4/KS medan det var tvärdött på Solna kyrkväg.