2017-01-24, 03:22
Medlem
Min syrra såg missed call (okänd nummer) på sin killes mobil,hon ringde och personen som inte svarar skriver "jag är på lektionen" då frågar hon på sms vem är det och personen svarar med ett kvinnligt namn,sen skickar ett till sms och säger "är det inte Anna?" hmmm,när jag hörde blev jag misstänksam för vem gör fel idag när alla har kontakt lista,man kan inte ha telefonnummer,,,,tycker ni jag ska säga att hon borde vara mer uppmärksam med sin man,tror han är otrogen
Senast redigerad av repiuho 2017-01-24 kl. 03:29.
Citera
2017-01-24, 04:26
Medlem
Det där lät inte alls övertygande. Är det möjligt att du har kunnat fått dina misstankar på annat håll, och försöker använda detta fallet som "bevis" för att övertyga dig själv till att konfrontera honom?

Eller är du bara sjukligt svartsjuk?
Citera
2017-01-24, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Det där lät inte alls övertygande. Är det möjligt att du har kunnat fått dina misstankar på annat håll, och försöker använda detta fallet som "bevis" för att övertyga dig själv till att konfrontera honom?

Eller är du bara sjukligt svartsjuk?

hur kan man lyckas ha fel nummer idag när man har kontakt lista ?man bara söker upp namnet på personen man behöveR
Citera
2017-01-24, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
hur kan man lyckas ha fel nummer idag när man har kontakt lista ?man bara söker upp namnet på personen man behöveR
Personen behöver inte finnas på kontaktlistan. Om detta är allt bevis och allt som tyder på otrohet, skulle jag kalla din syrra, för visst var det hon det handlade om och inte dig? för svartsjuk.
Citera
2017-01-24, 04:45
Medlem
pponmms avatar
Citat:

Tydligen så hade ju killen inte heller hennes nummer i sin kontaktlista. Så vad är problemet? Så som du resonerar så borde ju killen har denna tjej i sin kontaktlista om de känner varandra.

Det händer mig ca. en gång var tredje månad att någon ringer fel till min mobil. Det händer!

Är killen i åldern för gymnasium eller nedåt? Då KANSKE det kan vara något lurt, annars brukar man ju vara på föreläsningar om man är >19 år och fortfarande pluggar (universitet).
Senast redigerad av pponmm 2017-01-24 kl. 04:50.
Citera
2017-01-24, 05:08
Medlem
Grytunderlags avatar
Din syrras kille har alltså inte rätt till ett privatliv, är det det du säger?
Citera
2017-01-24, 05:21
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Jag är lat och lägger inte in släkt vänner och bekanta i kontaktlistan ofta. Jag kommer ihåg nummer istället (för det mesta).
Citera
2017-01-24, 06:07
Medlem
Citat:

Du ser ju själv hur lätt det är att skriva fel.
Vad är det som säger att det inte är en felaktig siffra?
Det är förmodligen inte alla i kontaktlistan man hör av sig till konstant.

Om jag använder din retorik.
Hur kan man lyckas skriva fel bokstav idag, när man har bra stavningsprogram tillgängliga ?

Jag hade nog helt enkelt låtit systern sköta sin relation själv, själva faktumet att hon besvärar sig med att ringa upp någon som ringt till hennes "man", för att få reda på vem det är, gör nog ändå processen ganska kort i det förhållandet.

Om du vill att deras förhållande ska ta slut, då är det förmodligen enklare att berätta för honom att du och din syster tillsammans har gått igenom hans telefon.
Det borde ta skruv.
Citera
2017-01-24, 10:09
Medlem
Min fråga är varför lägger du dig i andras dirty laundry?
Egna osäkerheter eller är det något annat som kittlar? ;p

Och din kontaktlista teori låter väldigt svag, det finns 100 anledningar till att man har okända nummer i mobilen.

Jag skulle aldrig i min vildaste fantasi starta massa drama i andras förhållanden även med starkare bevis. Misery loves company.
Citera
2017-01-24, 14:10
Medlem
Fina Gubbens avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2017-01-27, 08:33
Medlem
Citat:

Applicera inte dina vanor på andra. Alla gör inte som du gör. Dessutom har du ju någon gång lagt in personen på din kontaktlista, då kan det bli fel.

Tänk dig följande scenario: Tjejen på andra sidan hamnade i ett grupprojekt i skolan. Hon tog de andra medlemmarnas nummer, la dem i sin telefon, skrev någon siffra fel och skulle vid ett senare tillfälle ringa upp personen. Hon kommer till någon helt annan. I detta fallet svarade den felringda personens otroligt osäkra och svartsjuka flickvän och bollen är i rullning.

Herregud, lugna ner dig. Lösare grunder för misstänkt otrohet får man leta efter.
Citera
2017-01-27, 09:14
Medlem
Citat:
Min syrra såg missed call (okänd nummer) på sin killes mobil,hon ringde och personen som inte svarar skriver "jag är på lektionen" då frågar hon på sms vem är det och personen svarar med ett kvinnligt namn,sen skickar ett till sms och säger "är det inte Anna?" hmmm,när jag hörde blev jag misstänksam för vem gör fel idag när alla har kontakt lista,man kan inte ha telefonnummer,,,,tycker ni jag ska säga att hon borde vara mer uppmärksam med sin man,tror han är otrogen

Sedan när får man svar av att ringa något okänd nummer? Eller nej, vänta lite nu, du pratar om att någon patologisk svartsjuk tjej som svarar i killens mobil när det dyker upp något nr som hon inte känner till? Hur gick det till då? Och vad har nu du som syrra med saken å göra? Ni verkar ha ett märkligt förhållande när det gäller andras privatsfär.
Senast redigerad av Granny-Smith 2017-01-27 kl. 09:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in