Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Jag läser inga tweets från någon. Det är helt frivilligt. KJ är bra på swebbtv. Har inte hört en enda stollighet. Hamas har startat krig mot Israel. Folk dör i krig. Jag är inte intresserad av ditt bölande.
Nej, Hamas har inte startat något krig, Israel som har gjort det, också enligt dem själva. Så du ljuger alltså igen. Är det någon i denna konflikt som har den internationella rätten på sin sida, så är det Palestina. Och inte bara det, man har dessutom en viss skyldighet gentemot eget folk, utöva motstånd mot illegala ockupanter, i detta fall en terrorregim och skurkstat. Israels rätt till försvar som illegal ockupant är alltså ytterst tveksam, också sett till internationell rätt. En stor majoritet av FN-medlemmarna stöder inte heller den självutnämnda rätten som Israel här vill hävda. Jag säger heller inte med detta, att Hamas nödvändigtvis agerat rätt här, men kan dock hysa viss sympati och förståelse, att man agerat som man gjort. Inga som helst konstigheter tycka så här egentligen, om man har någon slags humanism, rättvisekänsla eller rättspatos i kroppen. Hursomhelst, detta är ett sidospår och OT här, så åter till ordningen.
Du har fortfarande en hel del obesvarat avseende Swebbtv med personal.
Vad är det för slags stollerier Lars Bern och Magnus Stenlund sysslar med?
Vad är det för lögner man far med?
Vad det är för slags "grav" du skriver om?
På vilka sätt och med vilka orsaker gräver Swebbtv denna grav?
På vilket sätt är Stenlund obehaglig?
Med vilka analyser/diagnosinstrument och med vilken medicinsk kompetens lutar du dig emot, att Stenlund troligtvis är en psykopat?
På vilka sätt verkar Bern vara senil (mentalt nedsatt av hög ålder)?
Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Magnus Stenlund är riktigt obehaglig. Han sitter och ljuger utan att blinka. Han brukar prata om psykopater, men han är troligtvis en psykopat själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Swebbtv gräver sin egen grav när man har med stollar som Bern och Magnus Stenlund.
Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Jag vet inte det. Bern brukar ju snacka om nazisterna i Kiev. Det verkar som han sitter och kollar på rysk tv dygnet runt. Snart dags för ålderdomshemmet, lika senil som Joe Biden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Ja det finns inga oberoende media och jag har aldrig hört swebbtv eftersträva något liknande. Är väl bara Epoch Times som har det som främsta strävan. Public service säger något liknande men de politiskt insatta vet att det inte stämmer. Swebbtv blandar stollerier med sanningar hela tiden.
Det är inte alla som gillar yttrandefrihet, men det står också var och en fritt att avstå titta. Men du ska få ett tips i all välmening från mig. Sluta titta på något du uppenbarligen tycker är både obehagligt, fullt av lögner och fullt av stollerier. Det kan omöjligt vara bra för ens psykiska hälsa och välmående, att utsätta sig för något man genuint ogillar.