2017-01-29, 21:27
Medlem
Hejsan! Jag mste redan nu erknna att jag aldrig varit utanfr Europa och det r lite family resort-stuket p de resor jag varit p. Men r nu sugen p att gra ngot ordentligt och bli borta mellan en och tv mnader. r inte helt lst p vilket land jag kommer beska, men Indonesien verkar fint och det r ocks ett land som har en bra ssong runt oktober.

Har tnkt mig en ganska lugn resa med massor av sol och ett gng bcker. Kommer naturligtvis att ka runt lite men det blir inte nt brutalt flngande utan kommer nog fokusera p i alla fall ett stlle per vecka.

Vad rekommenderar ni att man gr p en sn hr ensamresa? ta gott, sola, vandra och ven spana in marknader och liknande r mina enda ider hittills.. r inte jttemycket fr nattliv, och reser som sagt ensam s det knns lite otryggt ur den aspekten.
Citera
2017-01-29, 21:39
Medlem
res inte ensam. varfr skaffar du inte en travelbuddy
Citera
2017-01-29, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
res inte ensam. varfr skaffar du inte en travelbuddy

Det knns som att det r betydligt smidigare att ka sjlv n att samordna en resa med ngon annan bara.
Citera
2017-01-29, 23:36
Medlem
crippe-flippes avatar
Kr solo fr fan! Det bsta du kan gra. Fattar inte folk so alltid mste ha ngon som hller ens hand. Du kommer inte ngra dig.
Citera
2017-01-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crippe-flippe
Kr solo fr fan! Det bsta du kan gra. Fattar inte folk so alltid mste ha ngon som hller ens hand. Du kommer inte ngra dig.
s det r inte skrare samt roligare att resa med en annan individ?
Citera
2017-01-29, 23:46
Medlem
crippe-flippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
s det r inte skrare samt roligare att resa med en annan individ?

Beror p vad du r fr typ av mnniska. Vissa gillar resa i sllskap och andra gillar att resa ensam. Jag ger bara ett tips. Jag reser mycket sjlv och ven med vnner. Nastrovje.
Citera
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2806973

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in