Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-25, 13:49
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är ju ganska talande. De som sympatiserar med rasbiologisk politik har så låg intelligens att de inte ens vet att AfS existerar. De tittar knappast på nyheterna heller eftersom AfS har varit med där, både i TV, tidningar och nättidningar. Dessa bönder är helt enkelt inavlade lantisar som bara bryr sig om två saker, inavel och sodomi.

Så majoriteten av det svenska folket är alltså rasbiologer och lågintelligenta. Intressant uttalande av en SD-sympatisör. Hoppas fler inser hur sjuka vissa av er är.
Citera
2018-06-25, 14:13
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Mycket bra. Jag tänkte exakt på den formuleringen igår när jag debatterade i tråden om hatet mot Durmaz. Problemet är att vänstern aldrig skulle förstå det. För dem är alla invandrare som någonsin jobbat en ren och skär vinst.

Vita Pillret och Dulny beskrev detta mycket bra. När en enda invandrare gör något bra då faller manna på precis varenda invandrare. När en invandrare gör något dålig är det bara den inviden som har gjort det. Riktigt utstuderad metod de använder.

Samma metod används också där man använder sig av knepet att ställa t.ex. ett rasistiskt uttalande mot invandringen. De lyfts upp som jämnbördiga i dignitet. Psykologiskt har vi svårt att skilja på storleken på ett problem när vi presenteras med enbart två alternativ. Smart metod också där av ljugmedia.

SD använder knepet för att utestänga AfS genom att driva på för att det är enormt viktigt att SD blir största parti. Egentligen betyder det mycket mer för sverigedemokratiska missnöjda väljare att vi nu får återvandring. Men en röst på AfS riskerar att inte göra SD störst så många väljer då bort AfS.

Tyvärr styrs vi ofta av enkla val, svart eller vitt, och missar de mer grundläggande. Vi luras lätt av psykologiska fällor då vårt sinne ibland har svårt att korrekt bedöma olika alternativs betydelse. De flesta väljare röstar på en ytlig bild av ett parti - en image - ett varumärke. Få har grundligt satt sig in i partiprogrammen.
Citera
2018-06-25, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Så majoriteten av det svenska folket är alltså rasbiologer och lågintelligenta. Intressant uttalande av en SD-sympatisör. Hoppas fler inser hur sjuka vissa av er är.
Ja det är alltså ingen nyhet att SD består av S och M anhängare. Att rösta på SD är typ som att be om att bli våldtagen och sedan skjuten bara för att man är sjukt i huvudet. Sadism tror jag det heter.

Alltså jag förstår inte vad det är för fel på folk, dom förväntar sig ett annat resultat med samma människor vid rodret. Det är någon mental sjukdom...kognitiv dissonans eller liknande.

Hjärntvätten har satt sig, folk tror verkligen att SD ska bidra med en förändring.
Citera
2018-06-25, 14:19
Bannlyst
JustZlatan jag minns dig allt från förut, det var ett jävla muslimhat från dig..nu några månader senare så älskar du allt vad mångkulturen har bidragit med....du verkar inte vara så stabil i huvudet, lite som trump du säger en sak men gör en annan.
Citera
2018-06-25, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Helt rätt. Partiet är ett av alla verktyg men vi kämpar för våra barns framtid. Mikael Simms tweet om att 44% av alla barn i grundskolan i de tre största städerna har ett annat modersmål än svenska gör mig bara mer övertygad om att Sverige som nation där svenskar dominerar snart är över utan AfS i RD som driver på för återvandring. Just nu faktiskt det enda som gör att jag fortfarande känner visst hopp.

Väljer svenska folket att inte rösta in AfS då förtjänar de vad de får. Det går inte att hur länge som helst att välja att vara ignorant. Ett oroande tecken för mig är att så många inbitna och därmed kunniga människor, varav en del skriver här, väljer SD trots att AfS nu finns. Vi behöver nu gena direkt till AfS och inte ta vägen över SD för att spara 10 år. Skulle betyda enormt mycket för Sverige.
Det är oundvikligt att uvecklingen blir så här. SD är bara partiet för idioter som inte vågar komma ur garderoben ännu, men det kommer när det blir för obekvämt för dem...

It's a big club, and you ain't in it.........ja det är en stor plan.
Citera
2018-06-25, 14:28
Bannlyst
SD är mellanlandningspartiet. Alla som är bekväma vill testa på SD först, men sen när dom har förstört landet ännu mer så kommer folk att fatta.

Jag förstår inte hur inte fler kan se det självklara...men det kanske bara är menat att några få av oss ska vara woke...kalla det gud eller vad ni vill...majoriteten människor är blåsta i huvudet, några få av oss är friska..

Men det krävs bara några få % för att bidra med till en förändring, se antal historiska exempel, Amerika kickade ut det fascistiska brittiska imperiet och deklarerade självständighet (Ja men nu är Amerika inte Amerika längre, de lever i en tyranni där borta). Jag tror att något liknande kommer behövas här hemma. Jag är optimistisk.
Senast redigerad av DIVE001 2018-06-25 kl. 14:31.
Citera
2018-06-25, 14:29
Medlem
baggebo1s avatar
Ni som pratar om Wåg och gigantiska avslöjanden under SD:s dag på Almedalen, ni vet att Wåg själv sagt att han inte har nåt särskilt, va? Utan att hans uttalande bara var en sorts allmänt "deras dag på Almedalen kan vara en bra dag för den som har nåt".

https://twitter.com/guldfiske/status...00644624707584

Det dras iväg nåt så enormt här ibland, bland människor som lever i fantasiernas värld.
Citera
2018-06-25, 14:36
Medlem
baggebo1s avatar
Nu kommer lite MSM-uppmärksamhet. Det skulle inte förvåna om den kom av Södermarks virala Durmaz-tweet:
Citat:
Intresset för Alternativ för Sverige ökar hela tiden. Intervju med SVT i förmiddags. Nu ringde TV4 och vill göra intervju i eftermiddag.
https://twitter.com/gustavkassel/sta...10830581583874

Bra!
Citera
2018-06-25, 14:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Nu kommer lite MSM-uppmärksamhet. Det skulle inte förvåna om den kom av Södermarks virala Durmaz-tweet:

https://twitter.com/gustavkassel/sta...10830581583874

Bra!
Det är inte bra att TV4 och andra propagandakanaler tror sig ska kunna bestämma.

Men det är bra att AFS syns bakom fiendens gränser, det är det enda jag gillar med att propagandakanalerna ger dem spotlight.

Double edged sword, både bra och dåligt.
Citera
2018-06-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Ni som pratar om Wåg och gigantiska avslöjanden under SD:s dag på Almedalen, ni vet att Wåg själv sagt att han inte har nåt särskilt, va? Utan att hans uttalande bara var en sorts allmänt "deras dag på Almedalen kan vara en bra dag för den som har nåt".

https://twitter.com/guldfiske/status...00644624707584

Det dras iväg nåt så enormt här ibland, bland människor som lever i fantasiernas värld.
Vad ska vi dra för slutsatser av det? Ett förtäkt löfte om att de ska presentera något, eller att de inte har något? Precis ALLA dagar ör bra för saftiga avslöjande. Eller har han gjort en statsministerkandidat klädsam självförminskning: -nej jag aspirerar inte på posten, upp till valberedningen.
Citera
2018-06-25, 14:41
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Alternativ för Sveriges Gustav Kasselstrand brinner för återvandringsfrågan och tycker att man som politiker måste våga driva frågan som den viktigaste av dem alla. Nya Tider har intervjuat partiledaren:
https://twitter.com/TidningenNyaTid/...79359882379264

Kasselstrand: ”Vi vill ha noll invandring och en omfattande återvandring”
https://www.nyatider.nu/kasselstrand...-atervandring/

Gustav Kasselstrand brinner för återvandringsfrågan och tycker att man som politiker måste våga driva frågan som den viktigaste av dem alla. Han anser att Sverigedemokraterna inte längre är oppositionella nog, och är i dag partiledare för Alternativ för Sverige, som nått stora framgångar i sociala medier sedan det lanserades i mars. Tre riksdagsledamöter från SD gick över till Alternativ för Sverige efter lanseringen och driver i dag partiets politik i riksdagen. Vi har talat med Kasselstrand om invandringen, SD och valrörelsen.

Hur har det gått för Alternativ för Sverige efter lanseringen?

Vi har lyckats få en hel del uppmärksamhet och kunnat etablera partinamnet i ganska stora folklager, så med ett par månader kvar till valet kör vi på och är positiva. Våra representanter i riksdagen debatterar med de etablerade politikerna så fort de får en chans, och i sociala medier är vi ett av de mest dominerande partierna.

Varför lanserade ni partiet så nära inpå valet?

– Hade vi startat partiet tidigare hade vi riskerat att vi inte skulle ha fått samma stora effekt medialt, vi ville slå till ordentligt en kort tid innan valet för bästa effekt. Det har gjorts tidigare med gott resultat av andra partier, bland annat av Ny Demokrati och Junilistan. Det finns en del partier som lyckas få momentum under valåret, så vi valde att göra på det sättet.

Hur många medlemmar har ni nu?

– Som det ser ut nu ligger vi på runt 2 000 medlemmar. Dessa medlemmar fick vi på två månader, så det har gått jättebra. Sverigedemokraterna hade 5 000 medlemmar när de kom in i riksdagen år 2010, så det kan vara en fingervisning hur det kommer gå i valet.

Vad är största skillnaden mellan er och SD?

– Sverigedemokraterna vill bli en del av etablissemanget, AfS vill det inte. Vi kommer att leverera en ordentlig oppositionspolitik, eftersom vi inte vill bli accepterade av etablissemanget eller de andra partierna. Vi är ett parti som sätter svenskarnas intressen i första numret. Sverigedemokraterna kan man inte lita på i dag, det är ett parti som har förändrats sedan de kom in i riksdagen. De har blivit berusade av makt och pengar. SD är inte längre en garant för en riktig oppositionspolitik.

Jimmie Åkesson har sagt att Sverige bör ta emot kvotflyktingar. Vad tycker du om det?

– Det är bedrövligt. Det är ett exempel på SD:s förfall. För några år sedan var det Paula Bieler som gick ut och sade att de ville dubbla kvotflyktingantalet, någonting som de också indirekt fick igenom i riksdagen eftersom regeringen bestämde sig för att just dubbla kvotflyktingantalet. Det är ett tecken på ett parti som inte vet vad de vill längre. Man går ut och ”godhetssignalerar” om flyktingar för att försöka bli accepterade av ett korrupt politiskt etablissemang. Det kan inte ligga i svenska folkets intresse att ta emot 5 000 kvotflyktingar per år med tanke på alla problem vi har i dag.

Så ni vill ha noll invandring?

– Ja, noll asylinvandring, noll anhöriginvandring och noll kvotflyktinginvandring.
Senast redigerad av IPAD-SWE 2018-06-25 kl. 15:13.
Citera
2018-06-25, 14:45
Bannlyst
Alla tror sig vara journalister idag, narcissismen är så långt uppkörd i röven på människor.

Betyder det att jag försvarar "journalisterna" i msm? Nej det är avgrunden.

Men varför beter sig folk som dem? Ska man inte vara bättre än sina motståndare? Ska man inte bidra med gott exempel istället för att sjunka till svenska journalisters nivå.

Självklart bryr jag mig inte ett jävla skit om se&hör eller vad någon sa. Det är inte alls relevant...men det är drama..och drama säljer tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in