Citat:
Svar ja. Jag värdesätter en självförsörjande utlänning mycket högre än en arbetsskygg svensk. Jag har inga problem med att leva i minoritet. Jag lever redan i minoritet och har segregerat mig ifrån majoritetssamhället. Jag är inte hudfärgsfixerad och kan samarbeta med alla civiliserade människor oavsett ursprung.Att antalet självförsörjande utlänningar skulle överstiga antalet självförsörjande svenskar är osannolikt. Sverige har inte längre någon arbetskraftsintensiv tillverkningsindustri. Sverige har ett bistert klimat och ett ganska svårbemästrat språk. Att företagsamma utlänningar skulle vallfärda till Sverige för att försörja arbetsskygga svenskar är föga troligt.
Citat:
Du kämpar verkligen i motvind som hudfärgsfixerad rasblandningsivrare. Svensk mentalitet passar väldigt illa med andra mentaliteter. Svenskar söker sig till andra svenskar. Svenskarna kommer att förbli en välmående population långt uppe på norra halvklotet.Och det ska komma från någon som säger sig representera ett högerextremt parti. Asså kom igen. Vi i vänstern vet att det enda högern drömmer om är ett homogent Sverige där svenskar sitter på cafeer och mår bra och inte behöver underkasta sig utländska våldtäktsmän och liknande.
Men erat motstånd är så otroligt ynkligt. Erat främsta "nationella" parti är låtsashöger som ljuger för sina väljare och får er att tro att dom tänker göra hus i helvete med invandrarna. Det kommer dom inte. Men gulligt att ni går på det. AFS vill främst skicka hem kriminella och såna som fått avslag på asyl. Även om dom vill skicka hem 1% av befolkningen, så är ni inte ens i närheten av att skrapa på dom 2.5 miljoner blattar som finns i Sverige.
Jag har alltid tyckt att SD var mesiga, och AFS likaså.
Men erat motstånd är så otroligt ynkligt. Erat främsta "nationella" parti är låtsashöger som ljuger för sina väljare och får er att tro att dom tänker göra hus i helvete med invandrarna. Det kommer dom inte. Men gulligt att ni går på det. AFS vill främst skicka hem kriminella och såna som fått avslag på asyl. Även om dom vill skicka hem 1% av befolkningen, så är ni inte ens i närheten av att skrapa på dom 2.5 miljoner blattar som finns i Sverige.
Jag har alltid tyckt att SD var mesiga, och AFS likaså.
Nej, jag representerar inte AfS. Jag sympatiserar med dem.
Nej, AfS är inte ett högerextremt parti.
Jo, de ociviliserade invandrarna kommer att bli tvungna att lämna Sverige. Pengarna till deras försörjning är slut.