• 5
  • 6
2017-02-23, 20:30
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Expressen har rotat fram en person vars namn är Sven- Olof Karlsson som pratar om hur otryggt det är på landet som en slags motvikt till kaoset i förorterna.

Lite citat från Sven- Olof Karlsson

1. Otryggheten fanns överallt stora hundar sprang lösa och bet folk - bestarna ersattes av valpar som också skulle bli vanskötta.

2. Karlar fyllekörde jämnt, flera grannar saknade vatten och avlopp, vad det nu har med problemen i förorterna att göra?

3.Vapen drällde i nästan alla hem. Hagelbössor, Mausers, Bajonetter.
Grannen tog livet av sig med kaliber 12, andra ringde polisen innan dom tryckte av i munnen.
Min bäste väns bror knäpptes i ett bakhåll.

Frågan är alltså vad är det för håla han har växt upp i ?

Är det så att bonnhålor på landsbygden är farligare att vistas i än förorter där kaozblattar härjar

Min åsikt är att Sven-Olof Karlsson snackar skit.
Ha, ha , ha. Ja herregud säger jag då bara.
När jag var liten gick man runt hörnet och pucklade på en mobbare till exempel.
Ja men självklart måste de göra ett sådant reportage för oss dumsvennar😂
Stackarn va! Hundar och grannar som tar livet av sig.
Fyllon och fyllkörning.
Smaklöst av tidningen. Men ,men vi lever ju i jordens största mentalsjukhus= Sverige anstalten.
Citera
2017-02-23, 20:36
Medlem
Gamla vanliga visan, man anser att bilbränder, mord och stenkastning på utryckningsfordon m.m. är samma sak som fylla och knogslagsmål på logen.
Som jag skrivit andra inlägg så finns det svenska äckel men det finns också olika grader i helvetet, i vårat helvete verkar det vara lite behagligare.
Citera
2017-02-23, 20:55
Innan massinvandringen, var Sverige ett land som alla andra, till och med bättre på många sätt. Det förekom våldtäkter, mord och knarkhandel. Dock i väldigt liten skala, och av människor som resten av samhället såg ner på och tog avstånd ifrån.

Det går inte att ordna till ett land utan brottslighet, och samtidigt kalla det för ett öppet och demokratiskt samhälle. Sverige gjorde det bästa landet som människovarelsen kan förvänta sig, trots sin något lögnaktiga, bedrägliga och våldsamma natur.

Det är patetiskt när invandrare och msm klankar ner på svenskarna, och svensk kultur. Kulturen och svenska värderingar byggde välståndet som alla blattar nu vallfärdar till.

Det vi ser i dag är fruktansvärt annorlunda mot hur det har sett ut. Inte nog med att det är kaos, man FORTSÄTTER att importera samma kaos. "Med facit i hand", skulle man kunna kalla en framtida kommission om hur Sverige blev "Sverige".

Ett problem som de vänsterliberala har är att de inte förhåller sig till saker och ting såsom det är. T ex; sexualbrotten ökar med en stor invandring från Mena/muslimska länder, ändå hävdar vänstern att "mer sexualbrott aldrig är bra". Men genom att propagera för mer invandring och öppna gränser kommer de facto sexualbrotten att öka.
Det kommer en tid, när du med facit i hand, måste göra ett val. Bevisligen går det inte att ha en stor invandring från tredje världen och fortfarande hålla sexualbrotten (och annan brottslighet) på en låg nivå.

Det vore ärligare om vänstern bara erkände att ökade våldtäkter och mord på kvinnor är ett rimligt pris att betala för deras multikulti-drömsamhälle.
Att de förhåller sig till endera sida av saken.
Senast redigerad av GenesisP 2017-02-23 kl. 21:08.
Citera
2017-02-23, 23:26
Medlem
ekrangalens avatar
Kolla upp Gislaved,Hyltebruk
Citera
2017-03-08, 08:08
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Expressen har rotat fram en person vars namn är Sven- Olof Karlsson som pratar om hur otryggt det är på landet som en slags motvikt till kaoset i förorterna.

Lite citat från Sven- Olof Karlsson

1. Otryggheten fanns överallt stora hundar sprang lösa och bet folk - bestarna ersattes av valpar som också skulle bli vanskötta.

2. Karlar fyllekörde jämnt, flera grannar saknade vatten och avlopp, vad det nu har med problemen i förorterna att göra?

3.Vapen drällde i nästan alla hem. Hagelbössor, Mausers, Bajonetter.
Grannen tog livet av sig med kaliber 12, andra ringde polisen innan dom tryckte av i munnen.
Min bäste väns bror knäpptes i ett bakhåll.

Frågan är alltså vad är det för håla han har växt upp i ?

Är det så att bonnhålor på landsbygden är farligare att vistas i än förorter där kaozblattar härjar

Min åsikt är att Sven-Olof Karlsson snackar skit.

Min åsikt är att Expressen den högra pratar sanning.
För det fanns där även då en underklass och som sådan har denne Sven- Olof Karlsson ånyo sålt sig och då till överheten.
De gnuggar sig mot varandra dessa.
Men den dagens underklass går på inga som helst vis att jämställa med denna dagens underklass och som nu ser dagens ljus.
Hoppas överheten stenas ihjäl.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in