2021-11-04, 01:31
Medlem
PeterForsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Till och med du själv kan inte avhålla dig.

Men hur skriver du ditt kioskmongo? "Inte ens du själv kan avhålla dig" heter det.

Citat:
både vi och våra män helt uppenbarligen klarat att attrahera någon - till skillnad från många i tråden

Märk väl att jag sa "vettiga karlar". Era så kallade män är ju fullständigt debila bägge två.
Citera
2021-11-04, 13:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Men hur skriver du ditt kioskmongo? "Inte ens du själv kan avhålla dig" heter det.

Märk väl att jag sa "vettiga karlar". Era så kallade män är ju fullständigt debila bägge två.
Det är ju helt egalt vad du tror om den saken så länge vi är nöjda.
Citera
2021-11-04, 14:44
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Det är ju helt egalt vad du tror om den saken så länge vi är nöjda.
Inga bekymmer för svenska kvinnor att hålla sina män i korta koppel.
Det är ju så lätt att bara byta, så...
Citera
2022-06-29, 16:33
Medlem
GulfLundells avatar
Mycket fascinerande och intressant tråd.
Är Kajsa Hultin fortfarande aktiv med sin fettpositivism och i så fall på vilka kanaler?
Citera
2024-12-14, 17:56
Hon är fortsatt aktiv.

Det värsta är ju att hon utger en bild av sig själv på Instagram av att vara en person som går emot normer och att ha en god människosyn. När hon i själva verket använder ett väldigt fult språk på jobbet om gemene man i samhället. Bitvis med rasistisk klang. Bemödar sig inte ens att hälsa på jobbarkompisar och andra personer hon möter på jobbet.. kallar den ena efter den andra för diverse glåpord, ignorerar och fryser ut.. inte så himla vänmänsklig som hon vill utge sig för att vara…
Citera
2024-12-14, 18:18
Medlem
GulfLundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarbeb
Hon är fortsatt aktiv.

Det värsta är ju att hon utger en bild av sig själv på Instagram av att vara en person som går emot normer och att ha en god människosyn. När hon i själva verket använder ett väldigt fult språk på jobbet om gemene man i samhället. Bitvis med rasistisk klang. Bemödar sig inte ens att hälsa på jobbarkompisar och andra personer hon möter på jobbet.. kallar den ena efter den andra för diverse glåpord, ignorerar och fryser ut.. inte så himla vänmänsklig som hon vill utge sig för att vara…

Brukar vara ett rätt klassiskt beteende hos denna typ av personer. Two-faced och falska. Hon låter som en tvättäkta mobbare vilket inte förvånar mig det minsta.

Har hon blivit fetare? Äter hon fortarande glass med pommes på?
Citera
2024-12-14, 19:16
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Brukar vara ett rätt klassiskt beteende hos denna typ av personer. Two-faced och falska. Hon låter som en tvättäkta mobbare vilket inte förvånar mig det minsta.

Ja hon är fortfarande överviktig. Kroppsformen bekommer mig inte nämnvärt. Hon får se ut som hon vill..

Hela webbvärlden behöver däremot få veta hur illa hon beter sig och vilken avskyvärd människosyn hon har. Särskilt när hon utger sig för att vara så vänlig, normbrytande och en promote för allas rätt till att vara sig själv. Det lever hon verkligen inte upp till i praktiken i Oxelösund och på sitt jobb.

Typisk person som drivs av hat. I hat hittar hon sin energi. Förpestar omgivningen liksom.. och framförallt hennes vedervärdiga språk om andra människor.. särskilt som sjuksköterska…
Citera
2024-12-14, 19:17
Citat:

Hon ÄR en tvättäkta mobbare!
Citera
2024-12-15, 00:58
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Hon är fortsatt aktiv.

Citat:

Citat:
Ja hon är fortfarande överviktig. Kroppsformen bekommer mig inte nämnvärt. Hon får se ut som hon vill..

Hela webbvärlden behöver däremot få veta hur illa hon beter sig och vilken avskyvärd människosyn hon har. Särskilt när hon utger sig för att vara så vänlig, normbrytande och en promote för allas rätt till att vara sig själv. Det lever hon verkligen inte upp till i praktiken i Oxelösund och på sitt jobb.

Typisk person som drivs av hat. I hat hittar hon sin energi. Förpestar omgivningen liksom.. och framförallt hennes vedervärdiga språk om andra människor.. särskilt som sjuksköterska…
Var är hon aktiv? Hennes gamla Instagram verkar inte funka längre. Har hon bytt Instagramnamn?
Citera
2024-12-15, 08:31
Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Var är hon aktiv? Hennes gamla Instagram verkar inte funka längre. Har hon bytt Instagramnamn?

Kobranhugger på Instagram. Hon kanske har blockat dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in