Jag har lösningen på alla hårproblem och tänkte att jag lika gärna kunde upplysa er
.
Arbeta in kolloidalt silver och vinäger i hårbottnen låt sitta i ett tag och skölj ur noga. Varför då? Jo därför att vinäger hat ett högt ph värde och eftersom kolloidalt silver dödar svamp bakterier etc när de appliceras på huden inte om du dricker de. Nu har du skapat en liten mardröm för elaka hyresgäster du vill bli av med.
Nästa steg är att köpa en riktigt bra aloe vera kräm med 99% aloe vera i droppa i neem olja och blanda i asperin i pulver form. arbeta in i hårbottnen och låt sitta i. Och varför då? jo asperin innehåller acetylsalicylsyra syra vilket är antiinflammatoriskt neem olja är också antiinflammatoriskt och dödar dessutom svamp. aloe vera krämen är mest behaglig och bra för huden men främst binder den de andra sakerna.
Skölj ur noga och tvätta håret med ett riktigt shampoo min erfarenhet av alternativa shampoo är att de är ren skit de är förmodligen inte så lätt att tillverka shampoo. Och de stora tillverkarna gör 1000 tals tester osv. Men de kan i alla fall va bara att undvika silikon, starka tensider och en del annat som inte bra.