• 4
  • 5
2025-01-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHate
Bumpar min gamla tråd!

Jag har en vän som anses vara väldigt snygg i många kvinnors ögon. Lång, vältränad och super charmig i början.

Han är ett riktigt svin mot tjejer när de väl fastnat för honom, trots det väljer många av brudarna att fortsätta ha kontakt med honom.

Han är notoriskt otrogen och kräver att kvinnorna ska ställa upp på massa snuskiga saker sexuellt annars lämnar han.

8 av 10 väljer att ställa upp på detta, avgudar honom och gör allt för att han ska vara med dom.

Det är allt från orten kvinnor till framgångsrika akademiker, hur kommer det sig????
Användaren Lava svarar på detta i en annan tråd, om runkande, datorspelande ungkarlar. Svaret var att "så länge folk är självförsörjanden och inte kriminella bryr jag mig inte, det är inte den gruppen som belastar eller förstör samhället."
(FB) Ungkarlar som bara spelar och runkar bort sina liv. Varför?
Jag instämmer givetvis inte.
Det går ju att vara självförsörjande och icke-kriminell, men samtidigt, som du beskriver, ett riktigt svin.

Ett annat svar på din fråga, kan vara att kvinnorna själva upplever det som att dom tar för sig av livet eller att dom föredrar att tänka med fittan.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in