När kungen avsagt sig alla sina livvakter, flyttat hela familjen till ett invandrarområde och går upp kl 5 på morgonen för att jobba som vaktmästare någonstans, då kanske man kan lyssna på vad egoisten har att säga.
Varför ska man bara återge positiva historier och omdömen om Sverige när så mycket är så otroligt dåligt mot hur vi skulle kunna ha det utan massinvandringen och dess vedervärdiga konsekvenser??
Varför ska jag sitta tyst när politiker vanstyr landet, importerar våldtäktsmän så svenska kvinnor, av utvalda rasistiska skäl, våldtas i massor. Det är flera fall om dagen nu där man kan vara mycket säker på att gärningsmännen är utlänningar.
Brotten ökar lavinartat, vad säger kungen om det? Vill han som sina sjuklöverpolitiker och media jämföra mot det värsta året någonsin, också pga invandring därtill, eller ska vi jämföra mot för några år sedan? Då har dom grova brotten, våldet, morden och sexbrotten ökat lavinartat.
Vad vet han om verkligheten? INGENTING. Han har aldrig levt ett normalt liv så han borde bara hålla truten om saker han inte vet något om och inte förstår någonting om.
Kungen har tyvärr gått på globalistgrejen. Han är väl helt enkelt inte smart nog att fatta och han är som kung van att alltid följa den mest diplomatiska linjen. Att inte stöta sig med någon och i synnerhet inte med politikerna.
Egentligen borde dock kungen värna det som är svensk kultur och svenska traditioner. Han är själv en symbol för Sverige, dess kultur och historia. Utraderas den svenska kulturen och ersätts med mångkultur så kommer kungahuset att sitta allt mer löst och det tror jag inte kungen är intresserad av egentligen.
Nu är det alltså bilden av Sverige som han värnar, precis som resten av etablissemanget. Sedan om det som döljs bakom kulissen är kaos och elände är inte så viktigt.
"I alla århundraden har Sverige utvecklats genom invandring. Vallonerna, som på 1600-talet byggde upp många av våra bruk och därmed präglade vår tidiga industriella verksamhet är ett exempel. Ett annat är inflödet av konstnärliga talanger från framförallt Frankrike på 1700-talet.
Ibland blir vi ängsliga av förändringar men jag ser förändringen som en spegling av den värld vi lever i. Att välkomna förändringen och låta blandningen av kulturer och erfarenheter berika våra liv och vår samhällsgemenskap är vår enda väg framåt.
Ungdomarna i Hammarkullen, Rosengård, Tensta och många andra samhällen, hjälper oss att hålla hoppet om en bättre morgondag levande."
Har aldrig brytt mig om kungen förut, tyckte det var ok när han var på strippklubb, big deal. Hetsade inte upp mig när han ansvarslöst och upprepat har satt medborgare i risk med hans berusade vansinnesfärder, det är ju ändå kungen vi snackar om här.
Men så fan i helvete eller att pellejönsen ska diktera till mig att ljuga om min egen bild att Sverige!
Dra åt helskotta säger jag då, väl där kan du och Löfven snaska på varandras kottar och avföring.
Värdelösa jävla bedragare till "kung".
Senast redigerad av Ash-hadu 2017-02-28 kl. 20:40.
Vad tjänar Sverige på att vi snackar skit om vårt egna land? Jag älskar Sverige och tycker att vi kan lösa våra egna problem än att springa till storerbror och gråta.
Tyckte förr det var ett trevligt kulturellt tillskott att ha en kungafamilj som vid vissa speciella representerade sverige, men kungen har på senare år allt mer visat sig vara en globalistisk nickedocka.
Att han vill visa på positiva exempel i detta kontextet betyder inget annat än att han vill att verkligheten ska döljas.
Kanske finns någon giljotin på nåt museum kvar som han kan placeras i?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!