Citat:
En vn till mig (ja, jag vet att det brukar heta s, men det r inte jag) har blivit tillsammans med en dam ver 80. Han r sjlv runt 40. Jag har trffat henne. Hon r vlbevarad fr sin lder. Men nd.
Jag frgade honom om hur det funkar med sex. Han sa att hon r torr, s de behver glidmedel.
Hon r ganska rik. Kanske hoppas han f rva. Hon r rar och jag kan tnka mig att hon sg bra ut en gng i tiden, men nu liknar hon mest ett skrynkligt russin.
Hur fr man upp kuken med en sdan?
r inte gerontofili p grnsen till nekrofili?
Jag frgade honom om hur det funkar med sex. Han sa att hon r torr, s de behver glidmedel.
Hon r ganska rik. Kanske hoppas han f rva. Hon r rar och jag kan tnka mig att hon sg bra ut en gng i tiden, men nu liknar hon mest ett skrynkligt russin.
Hur fr man upp kuken med en sdan?
r inte gerontofili p grnsen till nekrofili?
"
Hur fr man upp kuken med en sdan?"
Ja du, men kanske kanske kommer du en dag att komma till den insikt som din vn har gjort.
Om han nu inte bara r ute efter monetr belning.
Jag r ju ldre n din vn och har en helt annan instllning till saker n vad jag hade fr mnga r sedan, d det var lite som det verkar vara fr dig, att det r kuken som bestmmer.
Typiskt ungdomligt ofrstnd, om du frgar mig.
Men ganska normalt, innan man fattar mer om hur lder pverkar en.
Var nyligen p en kurs och jag var som vanligt 30min tidig, d det ocks var en tjej som kom tidigt.
Vi brjade prata och pltsligt fr jag en ingivelse att hon r hr enbart fr mig.
Hon stter nstan.
Fint, inte ptrngande alls, men riktigt bra och nstan vackert hur konstigt det n kan lta.
Pltsligt sger hon -:"Jag r 75."
Jag ramlade nstan av stolen, fr det kom som en verraskning.
75!! Som min farmor och mormor var en gng.
Men samtidigt knde jag att HON var ju hur attraktiv som helst.
Trodde hon var 20 r yngre.
Bde i utseende och i hur hon var.
En siffra som str i passet r inte allt.
Men den lille, ja inte p FB s klart, krigaren som bestmmer allt fr alla juniorer hr som inte har ngon erfarenhet annat n ungdomlig sdan, r det svrt att begripa.
Har man inte upplevt ngot, vet man fr lite helt enkelt.
Inte speciellt konstigt.
Din vn har nog, frhoppningsvis i alla fall, en insikt som r svr att ta till sig nr man r fr ung.
/VV