Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-12-27, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piwo
SUG GETPUNG DITT JVLA AS...... Denna dosewn kickade.... Mina vener o detta koxet verkar va rioktigt nra polare med varandra.... SIEG HEIL... Inte fr att jag diggar Hitler... Han hade dock karisma... Min flickvn hller med mig.... "Han hade en pewrvers karisma rthihihihiu...." sgewr min flickvn och efdter det hver hoonm ut sig detta sjuka bisarra uttalande "Hitler hade tvngstnkar om attt ha sex med tv judar drfr hatar han dem bda PRECIS s han var egentligen homosexuel... En TYSK homosexuell [Hr mste jag invnda... Han var sterrikare]] Jamen sterrikare SHIT THE SAME han ville s grna suga kuk men fick bara en tysk fitta och han gilade INTE slicka fitta som alla andra gr och som enligt JUDEN Freud ALLA andra gr s drfr hade hgn uppenbarligen haft ngon tramatisk upplevelse under tiden d han var vid lder.... Ahhhhhhh vad kallas den i psykolologiska termere?? vaaaa? Orala... Ooidipala ELLER NNTING" - JAG VET INTE RIKTIGT - HON E TANDLKARE S LYSSNA EJ P HENNES VISHET

Men ger henne en chans till att framfra sina sikter om VRLDEN OCH TILLVARON [AJ MITT RA] och det r att det enda viktiga i vrlden ehhhh r att hata judarna samt att lskja judarna..... D har du uppnt krleken - s det r det enda sanna och enda sanna dvs JUDEKRLEKEN *Nu slickade hon upp blod som strmade frn min arm desssutom.... Ni vet?? Efter jag skt detta koxet SIEG HEIL mktiga anus* FRn OSS till er alla . "KNULLA HRT INATT OCH SLICKA FITTA" - ja<g bara citerar min flickvns visdosm ord.... E rdd fr att jag rkade knarka ner henne (OPS)... Hehehj... Innan hon trffade o rkade ut fr mig var hon helnykterist o har aldrig varit full ens..... Nu e hon KOXAD full som JVLA AS dessutom spetsade jag hennes drinkar med Stilnoct, heheh.,.. Och nr hon pstod hon mdde illa gav jag henne Xanor och pstod det var ksjuke tabletter. Hon r s jvlar kt denna jvla blatte muslim jag lskar att knulla......... Ni vet vad Polckar tycker om muslimer??? Det kvittar hon e speciel - ett sadistisktt monster.

Nu biter hon mig i halsen.... Jag har ej mycket tid kvar att leva....

Kontenta: AKTA ER FR KNARK - Jag har frvandlasts till en POLSK NAZIST

WOJNARAS

OK :P
Citera
2005-12-27, 22:04
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piwo
SUG GETPUNG DITT JVLA AS...... Denna dosewn kickade.... Mina vener o detta koxet verkar va rioktigt nra polare med varandra.... SIEG HEIL... Inte fr att jag diggar Hitler... Han hade dock karisma... Min flickvn hller med mig.... "Han hade en pewrvers karisma rthihihihiu...." sgewr min flickvn och efdter det hver hoonm ut sig detta sjuka bisarra uttalande "Hitler hade tvngstnkar om attt ha sex med tv judar drfr hatar han dem bda PRECIS s han var egentligen homosexuel... En TYSK homosexuell [Hr mste jag invnda... Han var sterrikare]] Jamen sterrikare SHIT THE SAME han ville s grna suga kuk men fick bara en tysk fitta och han gilade INTE slicka fitta som alla andra gr och som enligt JUDEN Freud ALLA andra gr s drfr hade hgn uppenbarligen haft ngon tramatisk upplevelse under tiden d han var vid lder.... Ahhhhhhh vad kallas den i psykolologiska termere?? vaaaa? Orala... Ooidipala ELLER NNTING" - JAG VET INTE RIKTIGT - HON E TANDLKARE S LYSSNA EJ P HENNES VISHET

Men ger henne en chans till att framfra sina sikter om VRLDEN OCH TILLVARON [AJ MITT RA] och det r att det enda viktiga i vrlden ehhhh r att hata judarna samt att lskja judarna..... D har du uppnt krleken - s det r det enda sanna och enda sanna dvs JUDEKRLEKEN *Nu slickade hon upp blod som strmade frn min arm desssutom.... Ni vet?? Efter jag skt detta koxet SIEG HEIL mktiga anus* FRn OSS till er alla . "KNULLA HRT INATT OCH SLICKA FITTA" - ja<g bara citerar min flickvns visdosm ord.... E rdd fr att jag rkade knarka ner henne (OPS)... Hehehj... Innan hon trffade o rkade ut fr mig var hon helnykterist o har aldrig varit full ens..... Nu e hon KOXAD full som JVLA AS dessutom spetsade jag hennes drinkar med Stilnoct, heheh.,.. Och nr hon pstod hon mdde illa gav jag henne Xanor och pstod det var ksjuke tabletter. Hon r s jvlar kt denna jvla blatte muslim jag lskar att knulla......... Ni vet vad Polckar tycker om muslimer??? Det kvittar hon e speciel - ett sadistisktt monster.

Nu biter hon mig i halsen.... Jag har ej mycket tid kvar att leva....

Kontenta: AKTA ER FR KNARK - Jag har frvandlasts till en POLSK NAZIST

WOJNARAS

Se och lr hur det gr.
Citera
2005-12-27, 23:57
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natty
Okey tack fr svar, fr jag frga vad (destillerat) vatten r ? Och problemet r att jag har en insulin spruta s nlen gr inte att ta av. Men de gr ju suga upp end utan problem.

Men kanske lika bra att jag snortar det om det nu inte r en s stor skillnad ?

Mste bara tillgga att kanylen p dom 0.5ml insulinverktyg jag anvnder gr
att ta av (BD u-100), mnga tror att det inte gr men det gller att dra bort den med tnderna
frsta gngen sen gr det bort lttare.. dock sitter kanylen fast p 1ml verktygen. Akta tnderna bara om du slinter och
hljet ker av som resulterar med nlen 1cm upp i tandkttet!

JO det r stor skillnad p IV och nasalt intag! IV r MYCKET intensivare men det nasala ruset hller
i sig lngre.
Citera
2005-12-28, 13:17
Medlem
_virus_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
[*]fyll koppen med (destillerat) vatten

NEJNEJNEJNEJ, NEJ och NEEEEJ!!! Destillerat vatten har inte i mnniskokroppen att gra! Koksaltlsning r det som ska anvndas!

Destillerat vatten r rtt farligt att trycka i sig. S pass farligt att det faktiskt vore bttre att anvnda vatten frn en pl p marken istllet frutsatt att det filtreras tminstone nn gng, enligt nn person i nn artikel jag lste nnstans (hftigt plitlig kllhnvisning, jag vet). Inte fr att jag nnsin skulle f fr mig att rda ngon att gegga runt i lerplar fr att injicera ngot alls, men den dr personen gjorde det fr att han ville att hans patienter (frmst horsare i sthlm har jag fr mig) skulle ge fan i det dr med destillerat vatten som de trodde var det skraste de kunde blanda med.
Rtt jtteltt missuppfattning, men som sagt riktigt dlig sdan ocks...
Citera
2005-12-28, 14:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _virus_
NEJNEJNEJNEJ, NEJ och NEEEEJ!!! Destillerat vatten har inte i mnniskokroppen att gra! Koksaltlsning r det som ska anvndas!

Destillerat vatten r rtt farligt att trycka i sig. S pass farligt att det faktiskt vore bttre att anvnda vatten frn en pl p marken istllet frutsatt att det filtreras tminstone nn gng, enligt nn person i nn artikel jag lste nnstans (hftigt plitlig kllhnvisning, jag vet). Inte fr att jag nnsin skulle f fr mig att rda ngon att gegga runt i lerplar fr att injicera ngot alls, men den dr personen gjorde det fr att han ville att hans patienter (frmst horsare i sthlm har jag fr mig) skulle ge fan i det dr med destillerat vatten som de trodde var det skraste de kunde blanda med.
Rtt jtteltt missuppfattning, men som sagt riktigt dlig sdan ocks...

mmmkay.. jag har fr mig att jag lste i fajafs injeceringsguide att det skulle vara destillerat vatten.. men men, d hade jag fel..
Citera
2005-12-28, 14:57
Medlem
_virus_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
mmmkay.. jag har fr mig att jag lste i fajafs injeceringsguide att det skulle vara destillerat vatten.. men men, d hade jag fel..

Och jag lste nyss hr p flashbacks forum att det ska vara destillerat vatten... Alla kllor kan ha fel oavsett hur serisa och grundliga de r (srskilt p internet). Vilket ven innebr att jag allts kan ha fel, men betnk sjlv fljande: Inom sjukvrden har man bland annat dropp, sondmatning, utfyllning i IV-mediciner osv och d r det koksaltlsning. Destillerat vatten andra sidan frekommer i vissa typer av strre batterier, i labmilj och elektroniktvtt...

Fr den som vill avgra sjlv - fram med telefonkatalogen och ring runt till lite olika relevanta stllen och frga. Bara att sga att man r student och gr en underskning till nn sorts uppsats.
Citera
2005-12-28, 17:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _virus_
Och jag lste nyss hr p flashbacks forum att det ska vara destillerat vatten... Alla kllor kan ha fel oavsett hur serisa och grundliga de r (srskilt p internet). Vilket ven innebr att jag allts kan ha fel, men betnk sjlv fljande: Inom sjukvrden har man bland annat dropp, sondmatning, utfyllning i IV-mediciner osv och d r det koksaltlsning. Destillerat vatten andra sidan frekommer i vissa typer av strre batterier, i labmilj och elektroniktvtt...

Fr den som vill avgra sjlv - fram med telefonkatalogen och ring runt till lite olika relevanta stllen och frga. Bara att sga att man r student och gr en underskning till nn sorts uppsats.

mmm.. true dat..

och efter en snabb koll s stod det sterilt vatten.. det var bara min hjrna som kopplade ihop sterilt med destillerat..
Citera
2005-12-29, 09:54
Medlem
Hmmmmm, det ska tydligen inte vara s bra att injicera kokain.

Min flickvn och en polare slppade ver mig till beroendecentrum, dr fick jag tala med en lkare. Nr jag berttat att jag skutit kox svarade han ngot i stil med "VA, det sk du inte gra - det r frtande". Har skjutit nu ngra dagar och har verlevt fortfarande, men det hller nog ej i lngden i guess. S den dosen jag skjuter snart ska bli den sista p ett tag!

En bra ide f. att dra till beroendecentrum hr i Malm om man r kt p benso... Allt jag behvde gra var att sga till lkaren att jag ville sluta missbruka. Fick med mig hem tv stesolid iaf. Och information hur jag skulle g till vga fr att f behandling - information jag bryr mig fga om... Fick iaf gratis stesolid!
Citera
2005-12-29, 13:47
Medlem
[
Citera
2005-12-29, 14:39
Medlem
$mookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natty
Hall, jag r ny hr och vet inte om de finns nn gammal trd fr det hr, har inte lyckats hitta n iaf, men nu till saken.

Jag tnkte hra hur r det ni gr till vga fr att skjuta i er cola ? r det som med horse elr ? Skulle grna vilja veta, fr ska kpa lite ikvll och fredrar att skjuta i mig.

Blir rushen mkt annorlunda eller ?

Tacksam fr snabba svar!

Snorta r mkt bttre dude
Citera
2005-12-29, 14:44
Medlem
sagolandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizla
Ar du medveten om hur stor lina en 0.1 ar?

ja.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in