2005-12-27, 19:04
Citat:
Ursprungligen postat av Piwo
SUG GETPUNG DITT JVLA AS...... Denna dosewn kickade.... Mina vener o detta koxet verkar va rioktigt nra polare med varandra.... SIEG HEIL... Inte fr att jag diggar Hitler... Han hade dock karisma... Min flickvn hller med mig.... "Han hade en pewrvers karisma rthihihihiu...." sgewr min flickvn och efdter det hver hoonm ut sig detta sjuka bisarra uttalande "Hitler hade tvngstnkar om attt ha sex med tv judar drfr hatar han dem bda PRECIS s han var egentligen homosexuel... En TYSK homosexuell [Hr mste jag invnda... Han var sterrikare]] Jamen sterrikare SHIT THE SAME han ville s grna suga kuk men fick bara en tysk fitta och han gilade INTE slicka fitta som alla andra gr och som enligt JUDEN Freud ALLA andra gr s drfr hade hgn uppenbarligen haft ngon tramatisk upplevelse under tiden d han var vid lder.... Ahhhhhhh vad kallas den i psykolologiska termere?? vaaaa? Orala... Ooidipala ELLER NNTING" - JAG VET INTE RIKTIGT - HON E TANDLKARE S LYSSNA EJ P HENNES VISHET
Men ger henne en chans till att framfra sina sikter om VRLDEN OCH TILLVARON [AJ MITT RA] och det r att det enda viktiga i vrlden ehhhh r att hata judarna samt att lskja judarna..... D har du uppnt krleken - s det r det enda sanna och enda sanna dvs JUDEKRLEKEN *Nu slickade hon upp blod som strmade frn min arm desssutom.... Ni vet?? Efter jag skt detta koxet SIEG HEIL mktiga anus* FRn OSS till er alla . "KNULLA HRT INATT OCH SLICKA FITTA" - ja<g bara citerar min flickvns visdosm ord.... E rdd fr att jag rkade knarka ner henne (OPS)... Hehehj... Innan hon trffade o rkade ut fr mig var hon helnykterist o har aldrig varit full ens..... Nu e hon KOXAD full som JVLA AS dessutom spetsade jag hennes drinkar med Stilnoct, heheh.,.. Och nr hon pstod hon mdde illa gav jag henne Xanor och pstod det var ksjuke tabletter. Hon r s jvlar kt denna jvla blatte muslim jag lskar att knulla......... Ni vet vad Polckar tycker om muslimer??? Det kvittar hon e speciel - ett sadistisktt monster.
Nu biter hon mig i halsen.... Jag har ej mycket tid kvar att leva....
Kontenta: AKTA ER FR KNARK - Jag har frvandlasts till en POLSK NAZIST
WOJNARAS
Men ger henne en chans till att framfra sina sikter om VRLDEN OCH TILLVARON [AJ MITT RA] och det r att det enda viktiga i vrlden ehhhh r att hata judarna samt att lskja judarna..... D har du uppnt krleken - s det r det enda sanna och enda sanna dvs JUDEKRLEKEN *Nu slickade hon upp blod som strmade frn min arm desssutom.... Ni vet?? Efter jag skt detta koxet SIEG HEIL mktiga anus* FRn OSS till er alla . "KNULLA HRT INATT OCH SLICKA FITTA" - ja<g bara citerar min flickvns visdosm ord.... E rdd fr att jag rkade knarka ner henne (OPS)... Hehehj... Innan hon trffade o rkade ut fr mig var hon helnykterist o har aldrig varit full ens..... Nu e hon KOXAD full som JVLA AS dessutom spetsade jag hennes drinkar med Stilnoct, heheh.,.. Och nr hon pstod hon mdde illa gav jag henne Xanor och pstod det var ksjuke tabletter. Hon r s jvlar kt denna jvla blatte muslim jag lskar att knulla......... Ni vet vad Polckar tycker om muslimer??? Det kvittar hon e speciel - ett sadistisktt monster.
Nu biter hon mig i halsen.... Jag har ej mycket tid kvar att leva....
Kontenta: AKTA ER FR KNARK - Jag har frvandlasts till en POLSK NAZIST
WOJNARAS
OK :P