Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-04-17, 23:06
  #37
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Hej, sitter hos min farmor nu som har problem med sin IPTV, hon har Smart iptv och kanalerna gick i kras igår, på varje kanal stod ett felmeddelande om att hon ska uppsöka supportsidan för hjälp, kommer till denna sida då https://siptv.eu/faq/

Där står det Try example test list http://siptv.app/lists/example.m3u first, then make sure all your stream links work (not dead) and codecs are supported by your TV. Every TV make and model are totally different and may or may not support specific stream formats:

Vilket jag gjorde, och exempelsidan funkar som den ska. Nu vet jag dock inte var jag hittar hennes 'stream links' till hennes playlist som hon använt. Och hon vet så klart inte heller. Någon som vet hur man kan få detta? Jag var inte här när hon fick sin IPTV uppsatt så jag har ingen aning
Du/hon får väl höra av er till hennes iptv-leverantör och be dom skicka över en ny länk.
Citera
2019-04-17, 23:07
  #38
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Du/hon får väl höra av er till hennes iptv-leverantör och be dom skicka över en ny länk.

Det är vad jag gjorde! Lärde mig hur det funkar under dagen och det är löst nu
Citera
2019-04-17, 23:08
  #39
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Det är vad jag gjorde! Lärde mig hur det funkar under dagen och det är löst nu
Låter bra det.
Citera
2019-04-24, 01:46
  #40
Medlem
Danne90s avatar
Någon återförsäljare som har bra utbud av kinesiska kanaler och inte bara cctv?
Citera
2019-04-27, 13:31
  #41
Medlem
Jag försöker lära mig om iptv och internet tv nu för jag hade inte hört talas om detta för bara någon månad sedan. Men jag är inte riktigt säker än. Hittade en sida www.globeteve.com där man kan läsa hur man gör på svenska. Det underlättar. Nu testar jag på min Apple TV och verkar funka utmärkt.

Gick faktiskt med här på FB för att försöka lära mig mer så inga lustiga kommentarer nu tack. Alla är nybörjare någon gång.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in