Vilken mobil ska man köpa, min galaxy s4 mini har dött och letar nu efter en efterföljare.
Helst en budget liknade den jag hade
Nu vet inte jag vad din tidigare kostade när du köpte den men förmodar att du har en gräns på ca 1500 kr?
Tycker inte att du skall köpa en nya Samsung då det kan vara problem både med batteri och segt system där man får mycket bloatware och touchwiz.
Någon av dessa kanske: Motorola Moto G4 Play Sony Xperia XA Sony Xperia E5 Umi Diamond X
Den kostar 3780kr ny som jag tror är betydligt mer än vad galaxy s4 mini gick på?
Ser också att folk har klagat på batteriet och att den är seg så varför rekommendera S6?
Den kostar 3780kr ny som jag tror är betydligt mer än vad galaxy s4 mini gick på?
Ser också att folk har klagat på batteriet och att den är seg så varför rekommendera S6?
för att jag har haft den i 6 månader och den är lika fantatstiskt nu som när jag köpte den
Telefonerna finns inte ute på marknaden men jag skulle kanske rekommendera Nokia 3 eller Nokia 5 som släpps till sommaren, båda telefonerna kommer köra Android. Nokia 3 kommer kosta cirka 139 euro och Nokia 5 strax runt 189 euro (preliminära priser Nokias från hemsida, så de kanske blir lite dyrare i Sverige).
Nu vet inte jag vad din tidigare kostade när du köpte den men förmodar att du har en gräns på ca 1500 kr?
Tycker inte att du skall köpa en nya Samsung då det kan vara problem både med batteri och segt system där man får mycket bloatware och touchwiz.
Någon av dessa kanske: Motorola Moto G4 Play Sony Xperia XA Sony Xperia E5 Umi Diamond X
Vilket dyrt pris på Motorola Moto G4 Play ! De kostar 999kr nu. Bra kamera, snabb pekskärm
men mobilen har problem med mikrofonen. Den man pratar med hör dåligt eller inget ljud.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!