2017-04-24, 21:37
Medlem
Vilken mobil ska man köpa, min galaxy s4 mini har dött och letar nu efter en efterföljare.

Helst en budget liknade den jag hade
Citera
2017-04-24, 23:09
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackbert
Vilken mobil ska man köpa, min galaxy s4 mini har dött och letar nu efter en efterföljare.

Helst en budget liknade den jag hade
Nu vet inte jag vad din tidigare kostade när du köpte den men förmodar att du har en gräns på ca 1500 kr?
Tycker inte att du skall köpa en nya Samsung då det kan vara problem både med batteri och segt system där man får mycket bloatware och touchwiz.
Någon av dessa kanske:
Motorola Moto G4 Play
Sony Xperia XA
Sony Xperia E5
Umi Diamond X
Citera
2017-04-24, 23:40
Medlem
Skulle rekommendera dig iPhone SE modellerna.
Om du inte är så stor fan av apple rekommenderar jag xperia modellerna-

Lycka till!
Citera
2017-04-25, 11:18
Medlem
arazals avatar
Galaxy S6
Citera
2017-04-25, 13:49
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arazal
Galaxy S6
Den kostar 3780kr ny som jag tror är betydligt mer än vad galaxy s4 mini gick på?
Ser också att folk har klagat på batteriet och att den är seg så varför rekommendera S6?
Citera
2017-04-25, 14:11
Medlem
arazals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Den kostar 3780kr ny som jag tror är betydligt mer än vad galaxy s4 mini gick på?
Ser också att folk har klagat på batteriet och att den är seg så varför rekommendera S6?

för att jag har haft den i 6 månader och den är lika fantatstiskt nu som när jag köpte den
Citera
2017-04-25, 23:23
Medlem
Elementarts avatar
Telefonerna finns inte ute på marknaden men jag skulle kanske rekommendera Nokia 3 eller Nokia 5 som släpps till sommaren, båda telefonerna kommer köra Android. Nokia 3 kommer kosta cirka 139 euro och Nokia 5 strax runt 189 euro (preliminära priser Nokias från hemsida, så de kanske blir lite dyrare i Sverige).

https://www.youtube.com/watch?v=PX7kmH83lXQ
Citera
2017-09-19, 08:35
Medlem
David Banners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Nu vet inte jag vad din tidigare kostade när du köpte den men förmodar att du har en gräns på ca 1500 kr?
Tycker inte att du skall köpa en nya Samsung då det kan vara problem både med batteri och segt system där man får mycket bloatware och touchwiz.
Någon av dessa kanske:
Motorola Moto G4 Play
Sony Xperia XA
Sony Xperia E5
Umi Diamond X

Vilket dyrt pris på Motorola Moto G4 Play ! De kostar 999kr nu. Bra kamera, snabb pekskärm
men mobilen har problem med mikrofonen. Den man pratar med hör dåligt eller inget ljud.
Citera
2017-09-19, 09:38
Medlem
Kravallens avatar
Finns det någon telefon idag som inte är en "smartphone", mao med knappsats som ÄNDÅ erbjuder ex.vis messenger och liknande små funktioner?

Nokia 230 är nära inpå iaf. Sugen på den, men öppen för att titta på andra innan jag bestämmer mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in