2009-09-14, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealFace
Jag har hela tiden varit av sikten att hotet mot USA aldrig har varit Irak, utan Saudiarabien och Iran. USA r fr ekonomiskt beroende av Saudiarabien drfr terstr Iran. USAs problem r att de har krt fast i Afghanistan och Irak.

Iran rustar upp med ryska vapen och har snart krnvapen. Jag vill mena att slaget r frlorat. Vi hr i Sverige br skaffa gasmask fr att skydda oss mot kemisk krigfring frn Iran. Vid ett krigstillstnd s kan Iran anvnda sig av terror och utmla hela EU som mltavla.

Shalom.
Citera
2009-09-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -MASON-
Shalom.

Jag har en Israelflagga i min avatar fr att provocera folk p den yttersta vnsterkanten. Det lyckas ocks , men det r inte topic.
Citera
2009-09-18, 19:29
Medlem
Ezzelinos avatar
Justin Raimondo reder ut vilka de krigshetsande Israeltrogna judar r som ligger bakom det amerikansk-sionistiska republikansk/demokratiska "samfrstndet" med avseende p Iran:

http://original.antiwar.com/justin/2...-in-the-apple/

Citat:
"---So lets see if I have this straight: the very same people who funneled false "intelligence" about Iraqs alleged "weapons of mass destruction" those friendly folks at the Office of Special Plans are now telling us that the Iranians have WMD, and are about to join the nuclear club. Pardon me if Im just a bit skeptical but havent we been through this before?

Wearing a "bipartisan" mask, and funded by ostensibly "liberal" philanthropies, the Makovsky-Rubin-BPC axis-of-misinformation is trying to hoodwink us into what?---"
Citera
2010-02-23, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Irans president vill rdda mnskligheten med islam

*rysa*

Jvligt mrkligt en sdan person fr yttra sig som han gr och fr ha en plats i FN med sitt uppenbarliga vstrlndska hat.

hahahahahaha och USA, Israel, UK d?
Hur mnga lnder har Iran bombat, Invaderat eller anfallit de senaste 100 ren?
Hur mnga folkslag eller etnisiteter har de utfrt systematisk frintelse p?

Oh ja, och USAs presidenter har inte frskt ptvinga vrlden ameriksnka vrderingar? Och frskt "rdda vrlden"?

Ls lite historia vet jag.
Citera
2010-03-17, 11:52
Medlem
Mvks avatar
Sitter massa USA-kramare och ppnar sughlet om mnen dom enbart skrapat ytan p, FB r sig likt.
USA:s djvulstyg behver vl ingen nrmare frklaring. PM:a s skickar jag gladeligen listan.

Det handlar inte om USA mot Iran eller USA mot muslimerna.
Det handlar om USA mot vrlden.
Iran r en sista flck p kartan som inte vldtagits av USA n.
Det spelar ingen roll om folket dr r muslimer eller tror flygande pingisbollar.
Det handlar om och har alltid handlat om O L J A!
Tillt mig citera den iranska kungens brutta Farah (som jag p inget stt vill upphja d shahen var en annan typ av skit, precis som mullorna):
"Hade vi inte haft olja hade alla lmnat oss ifred"

Hycklandet frn USA om detta r vrre n sjlva kriget.
Vst behver olja och skiten rkar ligga under Iransk mark.
Iran kommer helt g ver till Euron som valuta fr sin oljehandel.
Saddam dinglade frn ett rep efter han frskte sig p det konststycket.

Somalia behver ocks "demokratiseras".
Var r dom tv-spelsskadade soldaterna?
Saudiarabien r en diktatur, var r jnkarna?

Som med allt annat mste demokratisering komma INIFRN.
Ordet "demokrati" har frlorat sin positiva innebrd fr lnge sedan fr mig pga korruption och skit men jag anvnder mig av uttrycket hr nd fr att hlla uppe stmningen.
Den dagen zionisterna slutar slakta folk i mellanstern kommer detta ske pga ptryckningar i de egna leden. Weiss etc.
Den dagen Iran blir "fritt" kommer det ske inifrn och folk kommer knappast att acceptera nn marionett-pajas som Karzai.

Jag tror inte jag har hrt eller sett ett enda nyhetsmedium i vst som rapporterat USA-kritiskt i Iran frgan.
Visst gnller folk 2-3 rader nr mensen kommer smygandes p Gitmo och 2 Egyptiska snubbar som rvas bort mot sin vilja men man skulle aldrig drmma om att smlla upp en inslag liknande:

Ska man ha ngon chans att ht f en annan sida av storyn fr man sl p Al-jazeera eller RT.
Sanningen ligger ngonstans mitt i mellan Fox och Al-Jazeera, som det s fint heter.
ven om man trstar sig med detta r den fortfarande skrmmande.

CIA Terrorists in Iran:
http://www.youtube.com/watch?v=uIbtPJqSkJI
Citera
2010-03-17, 18:49
Medlem
BlueStars avatar
Den skotska tidningen The Herald rapporterade i sndags att hundratals bomber av typen "bunker-buster" har skeppats frn Kalifornien till den brittiska n Diego Garcia i Indiska Oceanen, och syftet misstnks givetvis vara att frbereda en attack mot Iran:

Citat:
...The Sunday Herald can reveal that the US government signed a contract in January to transport 10 ammunition containers to the island. According to a cargo manifest from the US navy, this included 387 Blu bombs used for blasting hardened or underground structures.

Experts say that they are being put in place for an assault on Irans controversial nuclear facilities. There has long been speculation that the US military is preparing for such an attack, should diplomacy fail to persuade Iran not to make nuclear weapons...

------------------

Crucially, the cargo includes 195 smart, guided, Blu-110 bombs and 192 massive 2000lb Blu-117 bombs.

...They are gearing up totally for the destruction of Iran, said Dan Plesch, director of the Centre for International Studies and Diplomacy at the University of London, co-author of a recent study on US preparations for an attack on Iran. US bombers are ready today to destroy 10,000 targets in Iran in a few hours, he added.

The preparations were being made by the US military, but it would be up to President Obama to make the final decision. He may decide that it would be better for the US to act instead of Israel, Plesch argued...

--------------------

...According to Ian Davis, director of the new independent thinktank, Nato Watch, the shipment to Diego Garcia is a major concern. We would urge the US to clarify its intentions for these weapons, and the Foreign Office to clarify its attitude to the use of Diego Garcia for an attack on Iran, he said.

For Alan Mackinnon, chair of Scottish CND, the revelation was extremely worrying. He stated: It is clear that the US government continues to beat the drums of war over Iran, most recently in the statements of Secretary of State, Hillary Clinton.

It is depressingly similar to the rhetoric we heard prior to the war in Iraq in 2003....

-------------------

...The US Department of Defence did not respond to a request for a comment...

Klla: http://www.heraldscotland.com/news/w...iran-1.1013151

Ja, vad ska man tro om det hr? Obama har hittills inte givit intryck av att vilja anvnda militra maktmedel fr att avstyra risken fr att Iran ska kunna skaffa sig krnvapen, men om s verkligen sker lr bilden av Obama som en frsiktig och diplomatisk helyllekille snabbt ndras, inte minst hr i Europa. Israelerna lr dock jubla.
Citera
2010-03-17, 19:17
Medlem
RonPaul2008s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=BBQeyqoUDkM
Citera
2010-03-17, 19:42
Medlem
Saudi Arabia may give Israel use of it's airspace to attack Iran

http://uskowioniran.blogspot.com/
Citera
2010-03-17, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dts3
Saudi Arabia may give Israel use of it's airspace to attack Iran

http://uskowioniran.blogspot.com/

Man hjlper en fiende eliminera en annan fiende, vad r det negativa fr Saudi Arabien? utgr ifrn att det r det du vill sga indirekt...
Citera
2010-03-18, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Den skotska tidningen The Herald rapporterade i sndags att hundratals bomber av typen "bunker-buster" har skeppats frn Kalifornien till den brittiska n Diego Garcia i Indiska Oceanen, och syftet misstnks givetvis vara att frbereda en attack mot Iran:

Klla: http://www.heraldscotland.com/news/w...iran-1.1013151

Ja, vad ska man tro om det hr? Obama har hittills inte givit intryck av att vilja anvnda militra maktmedel fr att avstyra risken fr att Iran ska kunna skaffa sig krnvapen, men om s verkligen sker lr bilden av Obama som en frsiktig och diplomatisk helyllekille snabbt ndras, inte minst hr i Europa. Israelerna lr dock jubla.

Fel , Jag tror snarare att dessa bunkbomber r till fr att bomba Pakistan. Tro mig , Iran r redan borta frn Listan. Det r Pakistan som r Obamas huvudpunkt nummer ett.

Du kommer f se hur den amerikanska regeringen kommer lta islamister ta ver makten i Pakistan ( som har krnvapen ) och vid det gonblicket kommer USA frklara krig mot Pakistan. Tro det eller ej men Pakistan r Kinas viktigaste land nr det gller transport av olja och gas. Jag lste det senast i Webster Tarpleys bok om Barack Obama.
Senast redigerad av Ganja777 2010-03-18 kl. 17:31.
Citera
2010-03-21, 17:50
Medlem
sten.bs avatar
Man mste verkligen frga sig vilket land som utgr det strsta hotet i vrlden.
Det r otroligt att vstvrlden stder en stat som Israel.
r det ignorans eller rdsla?

What would serve the Jew-hating world better as repayment for thousands of years of massacres but a nuclear winter? Or invite all those tut-tutting European statesmen and peace activists to join us in the ovens? For the first time in history a people facing extermination while the world either cackles or looks away have the power to destroy the world. The ultimate justice?

Professor David Perlmutter, writing in the Los Angeles Times, April 7, 2002

We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air forceWe have the capability to take the world down with us, and I can assure you that that will happen before Israel goes under.

Martin Van Creveld, Israeli Historian

"In early February 2009, a mere few days before the elections in Israel that delivered into Benjamin Netanyahus hands the launch codes to several hundred nuclear weapons aimed at every major capital in the Western world, former U.S. Middle East negotiator Aaron David Miller predicted that upon assuming the seat of power Netanyahus first priority would be strategic conversation with Americas new president, Barack Obama. Miller further predicted that the aim of this very serious conversation would be to scare the daylights out of the president, the ultimate objective of which would be mobilizingnot only the United States, but indeed the entire international communityinto addressing the Iranian situation in a manner deemed acceptable to the Jewish state and her agenda...."

http://theuglytruth.wordpress.com/20...-destroys-you/

Detta borde st p alla lpsedlar och vara en frstanyhet i TV ver vstvrlden.
D skulle vi ntligen kunna ppna gonen p den blinda populasen och f fred i M.

Tnk om, vilket annat land som helst, skulle komma med ett sdant hot.
Senast redigerad av sten.b 2010-03-21 kl. 18:10.
Citera
2025-04-12, 01:22
Medlem
Och s var det dags igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här