Sitter massa USA-kramare och ppnar sughlet om mnen dom enbart skrapat ytan p, FB r sig likt.
USA:s djvulstyg behver vl ingen nrmare frklaring. PM:a s skickar jag gladeligen listan.
Det handlar inte om USA mot Iran eller USA mot muslimerna.
Det handlar om USA mot vrlden.
Iran r en sista flck p kartan som inte vldtagits av USA n.
Det spelar ingen roll om folket dr r muslimer eller tror flygande pingisbollar.
Det handlar om och har alltid handlat om O L J A!
Tillt mig citera den iranska kungens brutta Farah (som jag p inget stt vill upphja d shahen var en annan typ av skit, precis som mullorna):
"Hade vi inte haft olja hade alla lmnat oss ifred"
Hycklandet frn USA om detta r vrre n sjlva kriget.
Vst behver olja och skiten rkar ligga under Iransk mark.
Iran kommer helt g ver till Euron som valuta fr sin oljehandel.
Saddam dinglade frn ett rep efter han frskte sig p det konststycket.
Somalia behver ocks "demokratiseras".
Var r dom tv-spelsskadade soldaterna?
Saudiarabien r en diktatur, var r jnkarna?
Som med allt annat mste demokratisering komma INIFRN.
Ordet "demokrati" har frlorat sin positiva innebrd fr lnge sedan fr mig pga korruption och skit men jag anvnder mig av uttrycket hr nd fr att hlla uppe stmningen.
Den dagen zionisterna slutar slakta folk i mellanstern kommer detta ske pga ptryckningar i de egna leden. Weiss etc.
Den dagen Iran blir "fritt" kommer det ske inifrn och folk kommer knappast att acceptera nn marionett-pajas som Karzai.
Jag tror inte jag har hrt eller sett ett enda nyhetsmedium i vst som rapporterat USA-kritiskt i Iran frgan.
Visst gnller folk 2-3 rader nr mensen kommer smygandes p Gitmo och 2 Egyptiska snubbar som rvas bort mot sin vilja men man skulle aldrig drmma om att smlla upp en inslag liknande:
Ska man ha ngon chans att ht f en annan sida av storyn fr man sl p Al-jazeera eller RT.
Sanningen ligger ngonstans mitt i mellan Fox och Al-Jazeera, som det s fint heter.
ven om man trstar sig med detta r den fortfarande skrmmande.
CIA Terrorists in Iran:
http://www.youtube.com/watch?v=uIbtPJqSkJI