2006-01-01, 17:58
Medlem
Tjacktorskens avatar
Krde de sista fyra linor mellan 5 och 6 imorse fr att palla med att ka bussen utan att m sjukt dligt. Har petat i mig en rohypnol 1 mg och 20 mg stilnoct fr ett par timmar sen, men kan fortfarande inte somna. Har brjat nojja rtt s rejlt, hr ett konstant ringande av polissirener i mitt huvud. Gr inte att kopla bort, vad fan ska man gra? Har sovit 20 minuter, sen vaknade jag upp och brjade krka och d gav det en skjuts till bensot, mr ju inte illa s utan bara nojjar, vad fan ska man gra? Kommer drickan f mig att sova, vad tror ni? r sjukt paranoid, sitter och spanar ut genom fnstret osv.
Citera
2006-01-01, 18:07
Medlem
sagolandets avatar
duscha, stda, diska.. gr hemmet rent o snyggt undertiden du nojjar... sov sedan p saken det gr ver.. nojjan r frbannat jobbigt.
Citera
2006-01-01, 18:10
Medlem
Tjacktorskens avatar
Riktigt jvla jobbig, och stilnocten hjlper ju inte p samma stt som benso. Men jag super ju igng ruset nu.
Citera
2006-01-01, 18:15
Medlem
sagolandets avatar
du gr som du knner fr.. sjlv skulle jag gra annnat som sagt stdat om man kan. dra ner persienerna.. titta i kikhlet emellan, ej stlla s mkt ovsen fr d skulle jag tro att grannarna skulle ringa snuten med mera. *usch*
Citera
2006-01-01, 20:58
Medlem
BigFatCones avatar
Framfr allt; Ta det lugnt och glm inte var du har handduken. Du r bara nojig fr att du tnder av och innerst inne vet du det. Bara du fr sova lite eller gra nnting avslappnande s kommer det att ordna sig.
Citera
2006-01-01, 21:07
Medlem
Tjacktorskens avatar
Har sovit en kort stund p dagen, men r riktigt jvla sliten. Nu brjar jag dock bli lugnare med nojjandet fr alkoholen och benson/stilnocten gr sitt jobb. Ska dra i mig ett par l till sen s ska jag frska sova lite. Fan, vill bara dra lite mer tjack och vara p topp igen.
Citera
2006-01-01, 21:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Har sovit en kort stund p dagen, men r riktigt jvla sliten. Nu brjar jag dock bli lugnare med nojjandet fr alkoholen och benson/stilnocten gr sitt jobb. Ska dra i mig ett par l till sen s ska jag frska sova lite. Fan, vill bara dra lite mer tjack och vara p topp igen.

Fast det r bttre att vnta tills du har sovit och tit. Sg i vermorgon kan det vara dags igen.
Citera
2006-01-01, 21:36
Medlem
carlinos avatar
Mat och smn gr mer nytta n man tror men den snabbaste lindringen r ju helt klart benzo(ja eller opiater om man kr snt ocks). Jag ser alltid till att ha mer benzo till hands n jag behver och d knner man sig mycket tryggare p en gng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in