2006-01-01, 21:02
Medlem
h0azs avatar
Om man tar en E klockan 18.00 (hypotetiskt) hur länge skall man vänta på att ta nästa för att den skall få bäst effekt

Skillnad om man tar den nasalt eller oralt?
Citera
2006-01-01, 21:23
Medlem
BigFatCones avatar
Svälj en och en halv och vänta en halvtimme, sen snortar du den halva du har kvar.
Citera
2006-01-01, 21:26
Medlem
h0azs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Svälj en och en halv och vänta en halvtimme, sen snortar du den halva du har kvar.

Jag har börjat med att snorta en hel.

Hur länge skall jag vänta på nästa
Citera
2006-01-01, 21:46
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h0az
Jag har börjat med att snorta en hel.

Hur länge skall jag vänta på nästa
Jag hade tuggat den andra när den andra peakar!
Varför snortar du den första hela E'n?
Min erfarenhet säjer att det slår mycket skönare att svälja den första och tugga de näst följande tabletterna man vill ha i sig för kvällen! Men där är kanske smaken som baken..
Citera
2006-01-01, 21:56
Medlem
BigFatCones avatar
Det absolut bästa är ju att slänga i sig allt på en gång, det ger helt klart bäst och kraftigast rus.
Citera
2006-01-01, 22:03
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Det absolut bästa är ju att slänga i sig allt på en gång, det ger helt klart bäst och kraftigast rus.
Jo, det är ju sant, för är serotoninet slut så är det ju slut.. Speedad utan glädje har vi nog alla känt på o det är ingen höjdare.

Dock brukar jag vilja testa kvaliten på E'na först så det är därför jag föredrar att svälja 1 först. När den väl kickar o jag avgör kavliten så, är det fritt fram o tugga (som då jag föredrar) bomba, svälja, snorta, eller vad man nu föredrar.
Dock tuggar jag för det slår hårdare än om man sväljer så då kan den man tuggar blandas med den man svalde, så blir det fin fint.. Eller ja.. Fan vad jag svammlar nu.. Nu ska jag nog gå och knoppa!
Citera
2006-01-02, 05:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Jo, det är ju sant, för är serotoninet slut så är det ju slut.. Speedad utan glädje har vi nog alla känt på o det är ingen höjdare.

Dock brukar jag vilja testa kvaliten på E'na först så det är därför jag föredrar att svälja 1 först. När den väl kickar o jag avgör kavliten så, är det fritt fram o tugga (som då jag föredrar) bomba, svälja, snorta, eller vad man nu föredrar.
Dock tuggar jag för det slår hårdare än om man sväljer så då kan den man tuggar blandas med den man svalde, så blir det fin fint.. Eller ja.. Fan vad jag svammlar nu.. Nu ska jag nog gå och knoppa!

Jag köper bara av vänner som verkligen menar att det är bra när dom säger att det är det så jag behöver inte testa, men jag förstår ditt resonemang. Tugga har jag aldrig klarat, jag mår illa bara att tänka på smaken. Nästan lika illa som foxy.
Citera
2006-01-02, 05:53
Bannlyst
Om du har 2 st, så svälj dom på en gång.

Om du har 3, så svälj två och snorta den tredje efter 15 minuter. Men det kan bli jäkligt tungt.... om E'n är bra.

Och till dig som tuggar Krossa E-tabletten mellan två stora skedar, och när det är riktigt smuligt och fint, så lägger du ner det i ett glas med vatten och dricker upp.

Det "smakar" bättre än att tugga i alla fall, men det smakar fortfarande skit. Men hellre dricker man än tuggar, eller?

Om du dricker en krossad E, så är det mycket finare krossat än vad ens tänder kan åstakomma. Jag förmodar att du tuggar en e för effektens skull, då borde du krossa som satan och dricka istället...

Sist jag gjorde det höll jag på att spy, jag var så nära på att spy... fy fan vad äckligt det var.
Citera
2006-01-02, 06:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Om du har 2 st, så svälj dom på en gång.

Om du har 3, så svälj två och snorta den tredje efter 15 minuter. Men det kan bli jäkligt tungt.... om E'n är bra.

Och till dig som tuggar Krossa E-tabletten mellan två stora skedar, och när det är riktigt smuligt och fint, så lägger du ner det i ett glas med vatten och dricker upp.

Det "smakar" bättre än att tugga i alla fall, men det smakar fortfarande skit. Men hellre dricker man än tuggar, eller?

Om du dricker en krossad E, så är det mycket finare krossat än vad ens tänder kan åstakomma. Jag förmodar att du tuggar en e för effektens skull, då borde du krossa som satan och dricka istället...

Sist jag gjorde det höll jag på att spy, jag var så nära på att spy... fy fan vad äckligt det var.

Fast det är så mysigt att spy på E - fast å andra sidan så är cirka allt mysigt på E.
Citera
2006-01-02, 11:07
Medlem
h0azs avatar
Citat:
Fast det är så mysigt att spy på E - fast å andra sidan så är cirka allt mysigt på E.

KÄRLEK till spyan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in