Flashback bygger pepparkakshus!
2017-06-06, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Ja ja. Det är så där ni är programmerade att säga när någon bevisar att ni har fel.

Vad har du bevisat? Berätta gärna igen.

Du precis lika programmerad som islamistiska extremister, du och många andra här på flashback.

Flashback i ett nötskal.
Senast redigerad av MisterWhite 2017-06-06 kl. 13:18.
Citera
2017-06-06, 14:39
Medlem
Nikhitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Jo men visst. Det låter ju troligt.
Haha snacka om att vissa är lättstyrda

Det är en som känner föraren som har berättat att det var han.
Citera
2017-06-06, 15:02
Medlem
neuron-drones avatar
Knarkare tidigare känd av polisen. Självklart trodde man ju det var något annat men man kan ju inte heller kräva att galna knarkare bara ska ta semester heller. Men de som tycker det var synd att det inte var terrorism, var lugna, det kommer nya terrordåd. Vore terroristerna smarta skulle de faktiskt slå till i en mindre ort eftersom det skulle skapa skräck. Just nu känner sig alla utanför de tre största städerna sig trygga. Och terrorism är ju till för att skrämma.
Citera
2017-06-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Du skulle ha filmat dem och lagt upp, vi måste visa alla efterblivna stoppa-huvudet-i-sanden-svenskar vad som komma skall.

Hade jag kunnat gjort det diskret så hade jag gjort det, inte värt och hamna i trubbel för en sådan sak. Det brukar komma en flock individer sent varje vardagsnatt och för ett jäkla liv. tydligen så ska man skrika på polaren som går 50 meter framför. Givetvis så går det inte och använda trottoaren utan man måste gå mitt i vägen.
Vid ett tidigare tillfälle så försökte de även stoppa två bilar, vet inte om det var deras vänners fordon eller någon utomståendes. Pratade med polisen vid det tillfället och de var helt ointresserade när jag nämnde deras ursprung. Jag är övertygad att dem åtminstone hade skickat en bil om individerna hade haft en ljusare hudfärg.
Senast redigerad av skn88 2017-06-07 kl. 15:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in