Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-16, 19:04
Medlem
-Hengpung-s avatar
Christoffer Dulny välkomnar nu konstruktiv kritik mot Vita Pillret i sin Telegramkanal och undrar hur han kan förbättra den. Över 60 inlägg än så länge. Alla säger mer eller mindre samma sak att Herr D är urusel, tråkig, tyst och fungerar endast som en "ja-sägare" åt Dulny. Han ska helt enkelt inte vara en permanent panelist enligt lyssnarna.
Citera
2024-10-29, 06:22
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Vem lyssnar ens på VP idag? Sömnigare podd än VP är svårt att hitta . Inga nya gäster, inga nya ämnen man försöker grotta ner sig i. De gjorde ett halvhjärtat försök med konspirationsteorier det senaste avsnittet men misslyckades fatalt. Radio Cui Bono är mästarna på den kullen. Och vem fan vill lyssna på Dulnys resor i flera timmar som tydligen var ett önskemål av någon dåre i VP:s kommentarsfält? Kan det bli sömnigare? Kanske dags att lägga ner i stället grabbar?

Jag har även slutat lyssna på vp. Tyckte dom var bra för några år sedan. Nu lyssnar jag bara om skogsmunk är med.
Citera
2024-11-10, 19:03
Medlem
Dulny ser ut som en emo på senaste bilden från Italien. Drog han på sig HIV i Sydamerika?
Citera
2024-11-10, 22:39
Medlem
elin1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Dulny ser ut som en emo på senaste bilden från Italien. Drog han på sig HIV i Sydamerika?

Aging is a bitch, han e 41 leker/lever expat-liv, klart det syns. Nästan värre om man håller sig smal än lite mullig
Citera
2024-11-12, 15:58
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elin1488
Aging is a bitch, han e 41 leker/lever expat-liv, klart det syns. Nästan värre om man håller sig smal än lite mullig

Har alltid undrat hur han försörjer sig. Slutade jobba som 34-åring och har sedan dess rest runt i massa olika länder. Kan verkligen swishtiggandet ge så mycket pengar att det räcker till en normal månadslön?
Citera
2024-11-12, 16:38
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Har alltid undrat hur han försörjer sig. Slutade jobba som 34-åring och har sedan dess rest runt i massa olika länder. Kan verkligen swishtiggandet ge så mycket pengar att det räcker till en normal månadslön?

Jag föreställer mig att mat och andra produkter av enklare slag för att man ska kunna överleva och hålla en god hygien är väldigt billigt i Sydamerika. Nu vet jag inte vad Christoffer drar in i månaden på podden. Men kanske 5000kr i månaden är mer än tillräckligt för att överleva och även ha pengar över till lite kul? Rätta mig gärna om jag har fel ni som varit i Sydamerika. Han bor ju inte på dyra hotell heller men verkar åka runt på dylika vandrarhem och kanske mest hänger i slummen. Prostitution är också en inkomstkälla. Tror ni att han gjort det?
Citera
2024-11-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER

syns att han färgar håret, gayvarning
Citera
2024-11-23, 02:59
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Varför har han slutat?! Vita Pillret är fortfarande bättre än samtliga svenska alternativ.
Citera
2024-11-23, 23:53
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
syns att han färgar håret, gayvarning
Och plastikopererat sig några gånger.
Citera
2024-11-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Överste-Rövhål
Varför har han slutat?! Vita Pillret är fortfarande bättre än samtliga svenska alternativ.

Uppenbarligen inte, eftersom han har tagit en paus på grund av massiv kritik från sina lyssnare, då kvaliteten på podden har blivit sämre den senaste tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in