Flashback bygger pepparkakshus!
2020-01-18, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Mormor, dotter och barnbarnet Bianca.
Sorgligt med denna kändisbarntrend som
nu har nåt gränsen där man blir känd utan
att ha gjort nåt själv. Varför har hon inte utbildat
sig i drama, musik eller dans ELLER i vilket annat
yrke som helst. Sjuksköterska eller kallskänka...
Är hon inte intresserad av en egen yrkesidentitet?

Kan inte annat än hålla med!
Jag tittar inte på TV så ofta men såg henne nu,,men vad tusan tillför hon?????
Citera
2020-01-18, 11:43
Medlem
Såg henne nu på TV. Hon säger: OMG omg OMG OMG OMG min gud MIN GUD MIN GUD, sjukt bra SJUKT BRA.

Byter kanal!!
Citera
2020-01-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
https://www.aftonbladet.se/a/K32w3E
Vem fan vill se hennes svålhål när hon klämmer fram en ny Wahlgrenare?
Citera
2020-01-18, 22:43
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Kan inte annat än hålla med!
Jag tittar inte på TV så ofta men såg henne nu,,men vad tusan tillför hon?????
Well, 8,5 miljoner i vinst bara under 2018. Inte så dåligt jobbat för att bara säga heeeerregud och oh my good.
Man kan tycka vad man vill om henne men hon lyckas med hon gör, inget tvivel om det. Själv klarar jag inte av människan men är full av respekt för vad hon lyckats med.
Citera
2020-01-19, 19:51
Medlem
Kommentar på Biancas youtubevideo som kom för fem dagar sen: "Hörde att det fanns mycket ladd på din nyårsfest... är inte du anti-droger?"

Håller Bianca på med droger?
Kan såklart finnas droger på hennes fest utan att hon rör det, men om man festar så mycket som hon gör i Stockholm, gäller det oftast bara alkohol? (Låter väldigt fördomsfullt av mig, bara fått den uppfattningen av vad man sett/läst)
Citera
2020-01-20, 06:49
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-sminkreklamen

Citat:
Bianca Ingrosso ångrar inte reklamen.

Hon tänker fortsätta att marknadsföra sitt sminkmärke på samma sätt – trots att kampanjerna fällts för sexism.

– Jag förstår inte varför unga kvinnors sätt att uttrycka sig på i bild och i video ska bedömas av nån annan än oss själva, säger hon.
Citera
2020-01-20, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Såg henne nu på TV. Hon säger: OMG omg OMG OMG OMG min gud MIN GUD MIN GUD, sjukt bra SJUKT BRA.

Byter kanal!!
Ok
Citera
2020-01-20, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemindMeToForget
Kommentar på Biancas youtubevideo som kom för fem dagar sen: "Hörde att det fanns mycket ladd på din nyårsfest... är inte du anti-droger?"

Håller Bianca på med droger?
Kan såklart finnas droger på hennes fest utan att hon rör det, men om man festar så mycket som hon gör i Stockholm, gäller det oftast bara alkohol? (Låter väldigt fördomsfullt av mig, bara fått den uppfattningen av vad man sett/läst)

Nej det gäller inte bara alkohol. En bra tumregel är att alla sådana här b kändisar tar kola, alla stureplans luder tar kola, och alla TV-kändisar tar kola. Det är en bra tumregel eftersom det är mer regel än undantag.
Citera
2020-01-20, 11:31
Medlem
Hon verkar prata om sig själv i tredje person. Känns sunt. Det kommer nog gå bra för henne.
Citera
2020-01-20, 12:34
Medlem
https://www.expressen.se/noje/bianca...kladuppdraget/

Sluthandlat på Nelly.
OMG OMG OMG

såå trött på kändisbarn som får jobb på att vara kändisbarn och slussas fram där de står och ropar OMG OMG om och om igen.
Citera
2020-01-20, 12:36
Medlem
TheJackets avatar
Hon ser så jävla äcklig ut nu. Verkligen totalförstört sitt nylle
Citera
2020-01-20, 14:02
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-sminkreklamen
Det är bra att hon står på sig och inte låter sig påverkas av dom som tycker att hon borde ändra sin reklam. Tycker andra att den är sexistisk så får det stå för dom, men Bianca Ingrosso är naturligtvis fri att göra precis sådan reklam som hon vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in