Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-08, 23:30
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Talang är det väl hon ska medverka i?

Talang, menade jag.
Citera
2017-10-09, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Har aldrig skådat ett tydligare exempel på ironi. Bianca Ingrosso som JURYMEDLEM i Talang... Programledare vore en sak kanske men jurymedlem. Jösses. Men man blir inte förvånad, Kakan (Kakmonstret) Hermansson var väl med i juryn också för något år sedan. Inte mycket talang i den kroppen heller trots alla kilon.

Då har du inte skådat mycket,,,.
Jämfört med nuvarande och tidigare jurymedlemmar så besitter väl Bianca på väldigt mycket talang?
Jag har i färskt minne hennes enastående danstalanger i Lets dance,kan inte tycka annat än att hon var helt enastående,helt klart skickligast av alla som ställt upp där.
Jag har hört henne sjunga,och hon har en riktigt bra sångröst,kan tycka det är synd att hon inte valt den karriären där hon uppenbarligen har stor talang.
Jag hoppas och skulle inte bli ett dugg förvånad om vi får se dessa och ännu fler talanger från Bianca framöver,hon är en naturbegåvning i mångt och mycket.

Vilka talanger har de betydligt äldre jurymedlemmarna som är nu, och de som tidigare varit i juryn?Har lite dålig koll där.
Tror du att det kan vara bra för programmet att ha jurymedlemmar i spritt skilda åldrar och med olika talanger?
Citera
2017-10-09, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Jämfört med nuvarande och tidigare jurymedlemmar så besitter väl Bianca på väldigt mycket talang?
Jag har i färskt minne hennes enastående danstalanger i Lets dance,kan inte tycka annat än att hon var helt enastående,helt klart skickligast av alla som ställt upp där.
Jag har hört henne sjunga,och hon har en riktigt bra sångröst,kan tycka det är synd att hon inte valt den karriären där hon uppenbarligen har stor talang.
Jag hoppas och skulle inte bli ett dugg förvånad om vi får se dessa och ännu fler talanger från Bianca framöver,hon är en naturbegåvning i mångt och mycket.

Vilka talanger har de betydligt äldre jurymedlemmarna som är nu, och de som tidigare varit i juryn?Har lite dålig koll där.
Tror du att det kan vara bra för programmet att ha jurymedlemmar i spritt skilda åldrar och med olika talanger?

Har aldrig varit med om en sån blåst människa, gå in på hennes vloggar och hör och häpna... kan inte uttala ord, köpte påslakan sa att det var överkast, inte många hjärnceller där inte
Citera
2017-10-09, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadur49
Har aldrig varit med om en sån blåst människa, gå in på hennes vloggar och hör och häpna... kan inte uttala ord, köpte påslakan sa att det var överkast, inte många hjärnceller där inte

Var tvungen att googla vad vloggar är,men det är tydligen som en blogg fast på film då?
Det endaste jag kan jämföra med är att jag sett några gånger på Wahlgrens på TV.
Där framstår hon ju inte alltid så bra,eller jag är lite splittrad kan jag säga.
Å ena sidan så tycker jag hon framstår som en riktigt härlig personlighet,men väldigt ofta så är det tvärt om,att hon känns som en upprorisk 14åring,och då skäms jag nästan å hennes vägnar.

Att tjejen har talang inom många områden råder absolut ingen tvekan om,och att hon framstår som lite korkad ibland är kanske en kombination av sin uppväxt,brist på utbildning och lite skådespeleri?
Citera
2017-10-09, 09:40
Medlem
Patguns avatar
http://www.expressen.se/noje/bianca-...nde-i-hemmet-/

Tycks ha inskolat sig själv att vara sexdocka är som vilken hobby som helst. Hon är en uppblåsbar plastdocka som tar den i trappen, badrummet, bilen, bakom ett soprum m.m. Borde kontakta en reklambyrå o sälja sig själv.
Citera
2017-10-09, 09:58
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa

Hon hamnar inte i Talangs jury för att hon är ett talangfullt underbarn, utan det är för att kidsen idag gillar henne och det ska locka folk till att titta vilket gör att produktionsbolaget kan ta bra pröjs från TV4 som i sin tur får bra betalt från företagen som vill göra reklam.

Att kunna lära sig att dansa som ung, fysiskt aktiv tjej samt ha okej sångröst är inte direkt några talanger. Hon sitter där för att hon har en populär blogg (eller vad hon nu har nu), vilket hon i sin tur har för att hon heter Wahlgren i efternamn.

Jag har inte tittat på Talang, men personer som Bard är bra jurymedlemmar. Det måste vara någon som besitter kritiskt tänkande och förstår när någonting har något, inte någon som blir imponerad för att en tjock unge har lärt sig att dansa salsa eller för att en hund som kan skälla till tre är det mest imponerande de någonsin sett. Men vad vet jag, Bianca kanske blir stenhård i juryn så det blir säkert bra.

Sedan behöver vi inte diskutera detta vidare då det inte tillför något nytt till tråden och jag förstår att det är så här det alltid har fungerat i underhållningsbranschen.
Senast redigerad av Scapula 2017-10-09 kl. 10:00.
Citera
2017-10-23, 14:49
Medlem
QueerSchilvias avatar
Bianca Ingrosso är lika intressant som mina underbrallor efter ett gympapass.
Citera
2017-10-28, 16:12
Medlem
Så går det när man har noll koll på saker:
Citat:
Bianca Ingrossos dyra miss i nya lägenheten

Citat:
Hon har även beställt en egendesignad soffa – men när det är dags att bära in möbeln inser hon sitt misstag.
Den specialbeställda soffan får nämligen inte plats.

Citat:
Det var ett sad moment måste jag säga… Min soffa är specialbeställd. Jag har valt tyg, valt sittplatser, valt måtten, jag har valt allting själv. Den är handgjord i Holland.

https://www.expressen.se/noje/bianca...ya-lagenheten/
Citera
2017-10-29, 06:20
Medlem
MrsVanity1s avatar
Bianca är så sjukt otrevlig mot sin Mamma.
Man skäms ju å hennes vägnar!
Många skulle önska dom hade en Mamma som ställde upp så mycket och bryr sig.
Sen verkar hon ha glömt bort att vore det inte för sin Mor så skulle hon vara noll känd.
Pappsen är liksom inte populär i detta land plus nobody i kändis faktor jämnfört med Pernilla.
Jag förstår inte hur hon tänker......
Citera
2017-10-29, 08:25
Medlem
ace_secs avatar
Hela familjen känns ganska så mycket incest...
De säger att de ofta sover tillsammans allihopa i samma stora dubbelsäng.
Sättet de pratar med varandra på, agerar mot varandra osv...

Tror ni på att någon eller några i familjen har gjort något sexuellt?
Bianca och Benjamin? Bianca och Oliver? Eller Theo och Bianca?
Citera
2017-10-29, 08:51
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Hela familjen känns ganska så mycket incest...
De säger att de ofta sover tillsammans allihopa i samma stora dubbelsäng.
Sättet de pratar med varandra på, agerar mot varandra osv...

Tror ni på att någon eller några i familjen har gjort något sexuellt?
Bianca och Benjamin? Bianca och Oliver? Eller Theo och Bianca?

Att Bianca och Benjamin skulle ha knullat är väl ingen högoddsare
Citera
2017-11-10, 13:38
Medlem
snowbells avatar
Jag undrar om det är någon fler som tycker att Biancas "sexfixering" är jobbig och motbjudande?
När jag tittar på Wahlgrens värld så känns det som att hon ska få med något ord om sex eller kön i varje mening. Vad beror det på? Har hon någon störning? Blivit utsatt av någon?

Till och med när hon ska puffa till soffkuddarna så måste hon säga att det ser ut som ett ollon. Vem, jag menar verkligen, vem, säger så?

Jag skulle haft så mycket större behållning av programmet om hon inte var med.
Hur tänker produktionsbolaget? Det är väl mest tanter som är i Pernillas ålder och uppåt som tittar.

Hon ger intryck av att vara en äcklig och ganska korkad tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in