Citat:
Ursprungligen postat av
Scapula
Har aldrig skådat ett tydligare exempel på ironi. Bianca Ingrosso som JURYMEDLEM i Talang...
Programledare vore en sak kanske men jurymedlem. Jösses. Men man blir inte förvånad, Kakan (Kakmonstret) Hermansson var väl med i juryn också för något år sedan. Inte mycket talang i den kroppen heller trots alla kilon.
Då har du inte skådat mycket,,,.
Jämfört med nuvarande och tidigare jurymedlemmar så besitter väl Bianca på väldigt mycket talang?
Jag har i färskt minne hennes enastående danstalanger i Lets dance,kan inte tycka annat än att hon var helt enastående,helt klart skickligast av alla som ställt upp där.
Jag har hört henne sjunga,och hon har en riktigt bra sångröst,kan tycka det är synd att hon inte valt den karriären där hon uppenbarligen har stor talang.
Jag hoppas och skulle inte bli ett dugg förvånad om vi får se dessa och ännu fler talanger från Bianca framöver,hon är en naturbegåvning i mångt och mycket.
Vilka talanger har de betydligt äldre jurymedlemmarna som är nu, och de som tidigare varit i juryn?Har lite dålig koll där.
Tror du att det kan vara bra för programmet att ha jurymedlemmar i spritt skilda åldrar och med olika talanger?