2017-11-20, 12:17
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vilken level kan de fiender man mter som har en ddskalle ver sig ha. r sjlv level 32 men blir lika slaktad varje gng, senast av en flock hyenor

Upp till tv levels ver din s ser man deras level, efter 2 levels och mer s r det en dskalle istllet. Har dom en dskalle r det praktiskt taget bara att lgga benen p ryggen, d kommer dom frmodligen dda dig p 1-2 slag. Men s lnge du ser deras level ven om den r hgre har du en chans i alla fall. Det har du kanske nd om du r grym p fighting, men generellt sett s br man undvika fiender med dskallar tills man r rtt level.
Citera
2017-11-20, 13:26
Medlem
WalterSullivans avatar
Vrlden mste vara bland de mest detaljerade och vackraste jag sett faktiskt, man kan utforska varenda litet hrn vare sig det r nt frfallet hus ute i knen, en enorm pyramid eller Alexandrias gator. Det r en otrolig detaljrikedom och grafik

Hoppas verkligen Todd Howard och Bethesda kan gra nt liknande episkt i nsta Elder Scrolls.

Btw s har jag fortfarande svrigheter med strid, sklden knns nstan vrdels ibland. Man tar upp den fr att blocka men ibland fr man nd stryk nr fienden slr till en, r det skldens level som bestmmer om den blockar lr ej?

Och andra frgan r hur gr man "shield break" p en fiende med skld? Den enda strategin jag kr nu r att hoppa t sidan nr fienden attackerar och sl han i sidan eller bakifrn men skulle ju vilja sl bort hans skld ocks.
Citera
2017-11-20, 15:08
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
h... ? Hur kan du sga s? 2017 r ett av de bsta r vi har haft p mycket lnge.

P rak arm kommer jag p dessa;

Resident Evil 7
Nioh
Persona 5
Horizon Zero Dawn
Zelda: Breath of the Wild
Super Mario Odyssey
Mario + Rabbids Kingdom
Splatoon 2
Wolfenstein: The new Colossus
The Evil Within 2
Divinity: Original Sin 2
Gravity Rush 2
Halo Wars 2
Yakuza 0
Nier Automata
Mario Kart 8 Deluxe
Prey

Detta r bara spel jag kommer p utan att kolla upp rets releaser, det finns fler.

Inga spel som jag faller fr. Spelar i stort sett bara ppna "realistiska" spel.
Citera
2017-11-20, 19:01
Medlem
Tenaciouss avatar
r det ngon fler n jag som har sett en trappa lngt bort i horisonten i "load screen"-vrlden?

Eller r jag knpp? r jvligt sker p att jag sett den tv gnger nu.
Citera
2017-11-22, 16:37
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Vrlden mste vara bland de mest detaljerade och vackraste jag sett faktiskt, man kan utforska varenda litet hrn vare sig det r nt frfallet hus ute i knen, en enorm pyramid eller Alexandrias gator. Det r en otrolig detaljrikedom och grafik

Hoppas verkligen Todd Howard och Bethesda kan gra nt liknande episkt i nsta Elder Scrolls.

Btw s har jag fortfarande svrigheter med strid, sklden knns nstan vrdels ibland. Man tar upp den fr att blocka men ibland fr man nd stryk nr fienden slr till en, r det skldens level som bestmmer om den blockar lr ej?

Och andra frgan r hur gr man "shield break" p en fiende med skld? Den enda strategin jag kr nu r att hoppa t sidan nr fienden attackerar och sl han i sidan eller bakifrn men skulle ju vilja sl bort hans skld ocks.

Anvnder nstan bara sklden till att blockera pilar osv, att hoppa t sidan fr attacker knns s mycket smidigare d du kan undvika flera attacker och komma runt deras skldar samt undvika att bli omringad.

Kan inte komma ihg hur man slr ner deras skld men googla fr din plattform s hittar du skert.

r det sen bara jag som tycker elefanterna och trial of the gods r alldeles fr ltta fr och rknas som endgame? Frlorade mot en elefant fr att den buggade och fick fullt liv var 15e sekund. Har till och med slutat ta med vapen som ger liv tillbaka nu.
Senast redigerad av Resania 2017-11-22 kl. 16:44.
Citera
2017-11-23, 17:15
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Anvnder nstan bara sklden till att blockera pilar osv, att hoppa t sidan fr attacker knns s mycket smidigare d du kan undvika flera attacker och komma runt deras skldar samt undvika att bli omringad.

Kan inte komma ihg hur man slr ner deras skld men googla fr din plattform s hittar du skert.

r det sen bara jag som tycker elefanterna och trial of the gods r alldeles fr ltta fr och rknas som endgame? Frlorade mot en elefant fr att den buggade och fick fullt liv var 15e sekund. Har till och med slutat ta med vapen som ger liv tillbaka nu.

Kr du ocks p easy?
Citera
2017-11-23, 17:24
Medlem
Vad tycker ni om mikrotransaktionerna?
r det inte drygt att spela en arab eller har ni inga problem att identifiera er med honom?
Citera
2017-11-23, 18:17
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordstampatgolv
r det inte drygt att spela en arab eller har ni inga problem att identifiera er med honom?

Va? Det r vl helt omjligt att identifiera sig med en superninja som klttrar bttre n en apa och slaktar soldater till hger och vnster utan att ens brja svettas. Oavsett etnicitet...
Citera
2017-11-23, 18:26
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kr du ocks p easy?

Hard, hade typ bara problem med svrighetsgraden runt level 20 tills jag listade ut hur OP pilbgen egentligen r och fick lite legendary items.
Citera
2017-11-23, 19:40
Medlem
Det r ngon speciellt med assassins creed serien, ngot i att bara vandra runt i den gamla vrlden de har skapat kan helt ta mig bort frn vardagen. Sedan att man ocks r bananas smidig och kan klttra hus hjlper vl en del :P
Citera
2017-11-23, 20:16
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Va? Det r vl helt omjligt att identifiera sig med en superninja som klttrar bttre n en apa och slaktar soldater till hger och vnster utan att ens brja svettas. Oavsett etnicitet...

Fast din beskrivning gller dom flesta hr p Flashback + fbdasen s hller jag med, svrt att hitta mnga liknelser med sig sjlv.... skulle vara det dr uppdraget han dricker vin isf
Citera
2017-11-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordstampatgolv

Han klarar att springa upp fr en pyramid utan strre problem, klart jag identifierar mig lika mycket med honom som snubben jag spelade i Wolfenstein.

Vilka mikrotransaktioner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in