Citat:
Ursprungligen postat av
WalterSullivan
Vrlden mste vara bland de mest detaljerade och vackraste jag sett faktiskt, man kan utforska varenda litet hrn vare sig det r nt frfallet hus ute i knen, en enorm pyramid eller Alexandrias gator. Det r en otrolig detaljrikedom och grafik
Hoppas verkligen Todd Howard och Bethesda kan gra nt liknande episkt i nsta Elder Scrolls.
Btw s har jag fortfarande svrigheter med strid, sklden knns nstan vrdels ibland. Man tar upp den fr att blocka men ibland fr man nd stryk nr fienden slr till en, r det skldens level som bestmmer om den blockar lr ej?
Och andra frgan r hur gr man "shield break" p en fiende med skld? Den enda strategin jag kr nu r att hoppa t sidan nr fienden attackerar och sl han i sidan eller bakifrn men skulle ju vilja sl bort hans skld ocks.
Anvnder nstan bara sklden till att blockera pilar osv, att hoppa t sidan fr attacker knns s mycket smidigare d du kan undvika flera attacker och komma runt deras skldar samt undvika att bli omringad.
Kan inte komma ihg hur man slr ner deras skld men googla fr din plattform s hittar du skert.
r det sen bara jag som tycker elefanterna och trial of the gods r alldeles fr ltta fr och rknas som endgame? Frlorade mot en elefant fr att den buggade och fick fullt liv var 15e sekund. Har till och med slutat ta med vapen som ger liv tillbaka nu.