Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-12-17, 21:22
  #25
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwawyajen
Hej,

har ett konto "octane" som jag försökt få amnesti för.

Jag blev bannad mer än 6 år sedan för att jag ville sälja en biljett till en musikfestival, och jag ångrar mitt tilltag.

Nu kan jag logga in men inte skriva inlägg, PM eller skapa trådar, vilket får mig att tro att jag är bannad. Det står att avstäningen är tidsbegränsad, men det verkar inte ha slagits av.

Jag har PM:at admin5 och admin, 15 dagar sedan men ej fått gehör. Vad skall jag ta mig till?

Jag ska påminna dom
Citera
2020-12-17, 21:26
  #26
Moderator
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av throwawyajen
Hej,

har ett konto "octane" som jag försökt få amnesti för.

Jag blev bannad mer än 6 år sedan för att jag ville sälja en biljett till en musikfestival, och jag ångrar mitt tilltag.

Nu kan jag logga in men inte skriva inlägg, PM eller skapa trådar, vilket får mig att tro att jag är bannad. Det står att avstäningen är tidsbegränsad, men det verkar inte ha slagits av.

Jag har PM:at admin5 och admin, 15 dagar sedan men ej fått gehör. Vad skall jag ta mig till?

Fast det kontot är ju inte bannlyst? Ibland knasar det om du försökt byta mail eller något liknande. Ska kolla med teknikerna om nått sånt har hänt.
Citera
2020-12-17, 22:49
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Fast det kontot är ju inte bannlyst? Ibland knasar det om du försökt byta mail eller något liknande. Ska kolla med teknikerna om nått sånt har hänt.

Ja, du har rätt. Om jag kikar på profilen så ser den inte ut att vara bannlyst, så kanske är det en bug som gör att jag efter att ha bytt epost inte kan skriva PM eller svara i trådar.

Tack för hjälpen.
Citera
2023-07-18, 18:50
  #28
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Annonseras det någonstans när någon blivit beviljad amnesti?
Citera
2023-07-19, 04:18
  #29
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Annonseras det någonstans när någon blivit beviljad amnesti?

Nej.
Citera
2023-08-17, 20:25
  #30
Medlem
Longfingrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longfingret
Körde samma,och fick svar från Admin att i vilket fall som helst skulle jag få svar, 2 veckor sedan och dödstyst
verkar som Admin kör tysta leken eller mycket snack och lite verkstad?
Strange iallafall
Admin 5 Har nu haft 1 månad på sig att kolla mitt konto som Ban via 1,07 och lovade återkomma visade sig tydligen att denna tjänst är luft via Admin 5 iallafall , ett svar borde man iallafall förvänta sig,, eller kanske inte när det gälller FB
Citera
2023-08-18, 10:26
  #31
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longfingret
Admin 5 Har nu haft 1 månad på sig att kolla mitt konto som Ban via 1,07 och lovade återkomma visade sig tydligen att denna tjänst är luft via Admin 5 iallafall , ett svar borde man iallafall förvänta sig,, eller kanske inte när det gälller FB
Admins har en hel del på sina bord och dessutom är det semestertider. Tror inte du är bortglömd men lägger in en blänkare för säkerhets skull. ☺️
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback