Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-19, 17:08
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Jag försvarar inte apan som gjorde brottet, om det är det du inbillar dig. Uppfattar man inte ett hot när någon försöker trycka in en kuk i munnen på en med våld, så bör man nog inte vistas ute på egen hand heller.

Du kanske inte uttalat försvarar honom, men konsekvensen blir densamma eftersom du skuldbelägger offret för att hon var i vägen för hans handlingar, så på ett sätt försvarar du honom genom att anta att han inte hade kunnat göra annorlunda.

Självklart ska vi inte belägga brottsoffer med utegångsförbud.
Citera
2017-06-19, 19:53
Medlem
Bulkninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
Eller så är man bara full och trött. Att handlingen kanske inte var så smart i efterhand betyder inte att personen som utförde den nödvändigtvis är dum.

Så hur definierar du personer som begår dumma handlingar om inte dum?
Citera
2017-06-19, 20:41
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Eftersom offret verkar ha invandrarbakgrund kan man ju hoppas på blodshämnd.
Citera
2017-06-19, 21:13
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Nej, det gör hon inte. Däremot verkar du mer än lovligt korkad som dömer en person efter att ha läst en dom på ett fåtal sidor. Pücko.
Varför invänder du mot just det? Ett fåtal sidor är ju mycket mer än nog för att avgöra om någon är korkad. En enda mening kan ju göra det helt uppenbart.
Citera
2017-06-19, 21:24
Medlem
DIdes avatar
Jag tycker att det är lite otroligt dock att trots de fåtal rapporteringar genomsläppta av media , men ändå debatterade i media, att tjejjer fortfarande hänger med dessa lurkar och sedan blir förvånade när de blir våldförda på.

Är de helt befriade från konsekvenstänkande?

Om jag skall till jobbet så sätter jag mig inte i en bil med en läckande bensinslang och ett batteri som gnistrar när jag gasar. Den bilen låter jag bli. Dessa tjejjer verkar tro att: -"Nejdå, den exploderar inte denna gång..."
Citera
2017-06-20, 01:07
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Eller så är man bara full och trött. Att handlingen kanske inte var så smart i efterhand betyder inte att personen som utförde den nödvändigtvis är dum.

Hon är ju korkad som umgås med dessa undermänniskor.
Citera
2017-06-20, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos

Precis som vanligt. Kvinnan, BO, är den som är dum och korkad...
Och du skulle väll reagerat på samma sätt om det var en svensk som begått brottet, på samma sätt?
Lägg gärna ansvaret där det ska ligga, nämligen hos GM!!

Förstår mig inte på er pojkar/killar/män (?), som skuldbelägger BO i snart sagt varje brottsfall som skrivs om här på FB. Hur vore det om ni mognade till lite och istället röt till på era "bröder", nämligen alla killar och män som beter sig som svin mot tjejer/kvinnor!! Det vore faan så mycket bättre om ni visade klart och tydligt hur man beter sig mot tjejer/kvinnor istället för att skuldbelägga BO!!

Att sitta och raljera över ett BO som utstått en förnedrande, kränkande och livsbestående våldshandling från nån med samma kön som du själv...det är faan så lågt av er, och fegt.
Och visar, tyvärr, att kvinnor aldrig, aldrig kommer bli jämställda män i det här jävla landet. Längre har vi inte kommit. Det är jävligt sorgligt!!
Citera
2017-06-20, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos

Antar att du med "dessa undermänniskor" menar män! Ja, för tyvärr är ju kvinnor, uppenbarligen, jäääääävligt korkade som umgås med män överhuvudtaget!!!
Citera
2017-06-20, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Jag tycker att det är lite otroligt dock att trots de fåtal rapporteringar genomsläppta av media , men ändå debatterade i media, att tjejjer fortfarande hänger med dessa lurkar och sedan blir förvånade när de blir våldförda på.

Är de helt befriade från konsekvenstänkande?

Om jag skall till jobbet så sätter jag mig inte i en bil med en läckande bensinslang och ett batteri som gnistrar när jag gasar. Den bilen låter jag bli. Dessa tjejjer verkar tro att: -"Nejdå, den exploderar inte denna gång..."

"Är de helt befriade från konsekvenstänkande?"

Uppenbarligen är kvinnor det eftersom de fortsätter umgås med män !
Därför får kvinnor skylla sig själv om de blir slagna, våltagna, misshandlade och mördade. Av män. Gå till dig själv och dina närmaste och fundera över detta. Jag hoppas att nån kvinnlig släktmedlem till dig slipper bli utsatt för något av detta, för av dig lär de inte få nåt stöd. Logiskt tänkande...eller?!?
Citera
2017-06-20, 01:55
Medlem
MelPoomenes avatar
Det ät överdjävligt när det behövs en invandrare att statuera ABSOLUT exempel.

Nej betyder nej från då till evigheten!
Citera
2017-06-20, 03:00
Medlem
Det verkar i idiotens värld att det han gjorde var rätt
Citera
2017-06-20, 07:56
Medlem
Euripidess avatar
Så det bruna drägget försökte först att våldta henne. Sedan var hon schyrre nog att stanna kvar så att han kunde fullfölja det hela. För det första var det ett oerhört korkat beslut av BO att stanna kvar hos skithögen som försökt köra in sitt könsorgan i hennes mun mot hennes vilja. För det andra ska babben utvisas på livstid tillsammans med hela sin familj, om han har någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in