Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2017-07-02, 22:12
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Rasister och Nazister har begått 14 politiska mord de senaste 10 åren i Sverige, Islamister har begått 0. Vad är det egentliga hotet mot den svenska demokratin?

Jag skulle vilja veta vilka dessa 14 politiska mord är? Anton Lundin kan man diskvalificera.
Citera
2017-07-02, 22:17
Medlem
Centern levererar tokstollar på löpande band. Jag trodde botten var nådd med Johanna Jönsson, men hade tydligen fel.
Citera
2017-07-02, 23:22
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Jag skulle vilja veta vilka dessa 14 politiska mord är? Anton Lundin kan man diskvalificera.

Expo och MSM kallar ju alla mord för "politiska mord", om de utförs av högerextrema/nazister, även om motivet är svartsjuka, psykiskt sjukdom m.m. Expo listar bl.a.

Citat:
080517

19-årige Mikael Andersson från Lidköping mördas på en fest och dumpas i en gödselstack. Senare döms hans 19-årige kamrat till fängelse´i sju år för mord. Både offret och förövaren var kända i trakten som aktiva nazister.

080327

En 32-årig man som tidigare varit medlem i Nationaldemokraterna hugger ihjäl sin flickvän och styvdotter på en gård i Surahammar. 32-åringen grips på plats och döms till livstids fängelse för mord.

990528

Poliserna Olov Borén och Robert Karlström skjuts ihjäl av tre nazister som jagas efter ett bankrån i Kisa. Poliserna avrättas med sina egna tjänstevapen. Nazisterna Jackie Arklöv, Tony Olsson och Andreas Axelsson döms alla till livstids fängelse för mord.

http://expo.se/www/download/faktablad-mordade.pdf
Citera
2017-07-02, 23:58
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Jag har fått flera kommentarer på denna blogg som jag inte lägger ut eller kommenterar. Alla med syftet att misstänkliggöra den fakta som finns och skönmåla SD. Sånt lägger jag inte ut. Samtliga kommentarer är dessutom anonyma.

Jag skulle tro att det inte är i första hand arga nazister som kommenterat utan kanske t o m en del PK-folk som föreslagit att hon kanske borde ägna sig åt något annat om hon vill stödja deras sak. Kanske hjälper hon dem bättre om hon kokar kaffe och brer smörgåsar istället för att ägna sig åt "matematik"...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in