Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-07, 22:12
  #217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonneJasefsson
Sidan verkar fungera dåligt igen (åtminstone för mig).
+1 får inte upp standardlistan, endast de andra
Citera
2023-03-12, 19:15
  #218
Medlem
sinewaves avatar
Det beror på att vissa fonder slutat existera varpå det blir problem. Har uppdaterat aztest och stöpt om en del i grundlistorna.
Citera
2024-02-26, 08:38
  #219
Medlem
Gjort bra med pengar genom åren med din google sheet som grund Sinewave!

Min kopia av din slutade fungera för en tid sedan och jag ser att din också inte laddar värdena. Vet du vad jag behöver göra för att få igång den igen?

https://docs.google.com/spreadsheets...H14/edit#gid=0
Citera
2024-02-29, 20:28
  #220
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherrycxke
Gjort bra med pengar genom åren med din google sheet som grund Sinewave!

Min kopia av din slutade fungera för en tid sedan och jag ser att din också inte laddar värdena. Vet du vad jag behöver göra för att få igång den igen?

https://docs.google.com/spreadsheets...H14/edit#gid=0

Testa att ta en kopia av dokumentet och se om den laddar igen. Oftast rör det sig om Googles Cache-mekanismer som ... skiter sig.

Om inte det fungerar kan det vara något annat som tar längre tid att felsöka tyvärr.
Citera
2024-03-14, 19:34
  #221
Medlem
Adelsdams avatar
Finns det någon gratis API för Stockholmsbörsen som kan använda utan att behöva logga in någonstans?
Citera
2024-03-25, 09:14
  #222
Medlem
Hur gör man för att lägga in SMA12 i aztest.netlify listan?
Citera
2024-03-25, 22:32
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngenVinst
Hur gör man för att lägga in SMA12 i aztest.netlify listan?
Det kan du inte. Inte utan att koda in det.
Citera
2024-04-13, 09:54
  #224
Medlem
orvar2014s avatar
Hej

Har en äldre variant av koden som laddar ner historisk fonddata, men får det inte att funka längre. Någon som har en uppdatering, någon python code eller liknande som kan ladda hem historiska fondkurser från avanza eller nordnet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback