Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-13, 20:37
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Varsågod för länken!

Lyssnar du på webb-tv? Ser Maxida Märak och Sara Wedlund hälsosamma ut?
Båda kvinnorna ser hälsosamma ut, tycker jag. Sara Wedlund, såg väldigt smal ut dock, men inget fel så, tycker jag. Sen hade hon ju skador, dessvärre vad jag läste.

Ja, jag lyssnar på Webb-TV.

Tack för länken!
Citera
2022-07-14, 12:46
  #206
Medlem
Emil är ju numera med i Nordisk Styrka och deras krav för att vara med, är att man bland annat skall vara stabil, både psykiskt och fysiskt, om jag nu inte har missförstått något.

Om man är så pass allvarlig psykiskt sjuk eller har något annat på sig, som gör att man inte kan skaffa normal arbete, så kan man inte vara med i Nordisk Styrka.

Man skall bland annat klara fysiska tester också.

Citat:
Är man diagnostiserad med en psykisk sjukdom som är så allvarlig att man inte fungerar i vardagen eller är oförmögen att sköta ett vanligt arbete så har man ingen plats i Nordisk Styrka.

Jag tyckte att Emil såg ut att vara sig själv. Men om Nordisk Styrka ser det hela på ett annat sätt. Kan Nordisk Styrka utesluta honom?
Citera
2023-07-21, 12:12
  #207
Medlem
Har Emil dragit sig ur hela rörelsen eller?
Han verkar inte synas på Nordisk Styrkas kanaler över huvud taget längre.
Citera
2023-07-21, 19:30
  #208
Medlem
Man måste vara hollywoodnazistiskt lagd och snacka hemmasnickrade analyser som "global sionism" för att få vara med.
Citera
2023-07-29, 14:10
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjopptjopp90
Har Emil dragit sig ur hela rörelsen eller?
Han verkar inte synas på Nordisk Styrkas kanaler över huvud taget längre.

Var med i podden för några veckor sedan.

https://nordiskstyrka.org/var-nation-20/
Citera
2023-09-06, 21:14
  #210
Medlem
Karl970s avatar
Emil Hagberg var underhållande i NMR, fällde en del roliga kommentarer i videos ibland.
Citera
2023-11-22, 14:57
  #211
Medlem
David_Ss avatar
Hade han inte valt nazismen hade han lätt kunnat klättra i typ Bandidos. Det var någon som sa till mig att han hade en konflikt med f.d nazisten mc killen Patrik Huissman.
Någon som vet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback