Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-01-28, 21:12
  #49
Medlem
utan.att.stannas avatar
Jag är mer nyfiken på om Dan de facto delar könsvätskor, kanske rent av äktenskap, med det nya bombnedslaget han poddar med?
Citera
2024-03-19, 10:02
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbotten77
Försökt ge denna podd en chans men klarar inte av hans röst eller sättet han berättar på. Inte heller att han dramatiserar händelser och lägger till information som han inte kan veta. Prata normalt, för fan.

Det är ingen dramatisering utan han betonar sista ordet å varje mening låter som att den avslutas med ett glatt utropstecken. Han låter uppspelt, det är jävligt opassande till ämnet. Det förstör tyvärr hela poden.
Citera
2024-03-19, 17:31
  #51
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker han låter rolig när jag pratar så. Man blir på glatt humör.
Citera
2024-03-19, 17:34
  #52
Medlem
swimp78s avatar
Sen tycker jag han borde sätta ner foten mot de (gissar jag) feministiska manusbrudar som bestämt sig för att "jobba som prostituerad" konsekvent ska kallas "utsatt i prostitution".

Jag gissar att manusförfattarna har sina egna forum och sådär. Det verkar som Hörning bara läser upp saker han får i handen. Han är inte direkt insatt själv i research på varje avsnitt som pumpas ut.
Citera
2024-03-19, 23:47
  #53
Avstängd
podden Analys av ett mord är gratis än så länge. Börjar lite udda men det är en del av charmen
Citera
2024-03-20, 12:26
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beringer
podden Analys av ett mord är gratis än så länge. Börjar lite udda men det är en del av charmen

https://www.buzzsprout.com/2279463

Finns inte på iphone endast android eller på nätet
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback