2017-09-06, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
Låt mig säga någonting om detta..

Yasin Byn, en nära vän till Jaffar Byn, "Byn/Rinkeby". Yasin Byn har lämnat landet mellan 16-19. Inte säker på om han är tillbaka... Och inte säker om han planerar att återvända till Sverige, men detta hände några veckor tillbaka. Bara känt för allmänheten nu. Ja.

/1Party
Såg Yasin gå förbi min gate på Arlanda den 18e så det var förmodligen då
Citera
2017-09-06, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpung
https://www.instagram.com/p/BYlbdIzHXbd/ jaffar byn på krigstigen

Tror inte för en sekund att det är kiss-Jaffars.
Citera
2017-09-06, 08:40
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arre.b
Man vet dock inte ens om det är hans insta.
Nej men vi får väl hoppas på det En normalbegåvad person skulle inte agera på det sättet.
Men Jaffar med en IQ runt 65 kan nog inte begripa bättre.
Citera
2017-09-06, 08:42
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Varför inte?
Citera
2017-09-06, 08:44
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
nej, inte en chans...
jafffar med 3 f..
nån tomte som trollar.
Citera
2017-09-06, 08:45
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Varför inte?
3 f i jafffar.
varför skriver han inte det från sitt "riktiga" Instagram konto.
nej det där är fake.
Citera
2017-09-06, 08:58
Medlem
Arasones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfPeterAndersson
Jag tycker det är svårt att ta Jaffar på allvar när han delar med sig av sina hämndplaner på instagram.

Som Arre.b sa så vet vi ju inte om det är hans instagram. Dock så har det blivit vanligt med hot på sociala medier idag. Finns ju flera exempel där folk har uttalat hot på sociala medier för att sedan utföra dåden i verkligheten. Om det är så att något händer i detta fall, så tvekar jag starkt på att Jaffar skulle utföra handlingen själv, då strålkastarna skulle riktas mot honom direkt. Det smarta vore ju om han satt i nåt köpcentrum fullt med kameror och vittnet, för att då har han ett starkt alibi.
Citera
2017-09-06, 09:49
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
3 f i jafffar.
varför skriver han inte det från sitt "riktiga" Instagram konto.
nej det där är fake.
Ok! Missade de 3 f:en
Citera
2017-09-06, 09:58
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagcats
Är det
någon som har videon med ljud? Hittar bara videon utan ljud.

Herrar.nu på instagram har filmer med ljud.
Citera
2017-09-06, 10:07
Medlem
Gnusmas80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfsexyman
Nej det är inte den, dom syftar på en annan video där någon "big jucke" ska ha blivit förnedrad med något jäkla koppel.

Kolla på elefantsand på instagram. Adda så får du se det du behöver
Citera
2017-09-06, 10:20
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
Du är säkert någon svettig tjock 30-40 årig horunge som lever isolerat och smygrassar sig själv på flashback. En liten fitta. Jag hade pissat i din mun som den lilla fittan du är. Hade lagt koppel runt din hals och gjort dig min pitbull, din valp.

Gäller alla smygrasist horungar som inte vågar avslöja deras identitet, sätt er ner.
Hej, förortsblatte! Du vet det förmodligen inte än, men dina dagar är räknade! Hade jag varit i ditt adidas-ställ, så hade jag redan nu lagt undan lite pengar från hasch och flödder-biznizen och förberett en triumfartad återetablering i dina föräldras hemland. Där kan du spela biggie och ha fin guldkedja o glasbord vid soffan.

Här blir det jävligt snart dålig stämning, stelt och trist för sådana som dig!

Ont: Såg filmen nyss igen... Blicken Jaffar ligger inne med är fan obetalbar! Det måste ju stänka kiss upp i ansiktet på zoomaliern också! Roligt och äckligt samtidigt!
Citera
2017-09-06, 10:24
Medlem
Bergreses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Om man gav ett gäng svenska ouppfostrade 6-7 åringar lite vapen och lät dem leva segregerat på egen hand då skulle det se ungefär likadant ut som det gör i våra mest utsatta förorter.

De skulle gå runt och skjuta hej vilt utan att riktigt förstå varför. "Han var dum mot honom och kallade mig för dittan och dattan". "Nu ska han döden dö". Raptexterna skulle vara grammatiska katastrofer med felstavningar och nödrim. De skulle även kissa på varandra ibland. Precis som idag.
Det ligger ju onekligen något i detta, och jag kommer att tänka på hur lätt det är att yttra sig på nätet för någon annans räkning. I en dagisvärld med pistoler och kissladdade snoppar måste det vara enkelt att ställa till det för någon man ogillar. Även "äkta" källor kan ju hackas eller missbrukas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in